Neu.. P15quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:15 schreef tripel7 het volgende:
Eigenlijk hoop ik op een rode vlag, en ham op p18
onngetwijfeldquote:
Sky had het er over dat dit circuit Mercedes wel ligt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de persoon die mij belachelijk maakte om de opmerking "het is maar VT2" echt zo erg hard uitlachen als Hamilton het niet haalt
Zeker, zeer indrukwekkend ditquote:
Vandaag wel toevalligquote:
Olav was daarin dan niet de enige. Tjappie van viaplay verkeerde ook in die veronderstelling.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Mol denkt dat p15 ook exit in q1 is haha, daarom luister ik Mol de nostalgische foutjes van Mol horen bij een geslaagd F1 weekend
Bij viaplay zeiden ze hetzelfdequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Mol denkt dat p15 ook exit in q1 is haha, daarom luister ik Mol de nostalgische foutjes van Mol horen bij een geslaagd F1 weekend
Het is hoe ik het schrijfquote:
Die graphics zijn ook super verwarrend.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Lullos van viaplay ook hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
denk aan je bloeddrukquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Lekker F1 kijken midden in een zwembad met 0,0 zicht op de baan, lekker man.
#poppenkast
Nee want die zijn wel met z'n tweeen en Nelson corrigeerde het.quote:
Dat komt omdat ze continu 15e aangeven als at risk wat blijkbaar op veel mensen over komt als dat diegene er uit gaat?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Olav was daarin dan niet de enige. Tjappie van viaplay verkeerde ook in die veronderstelling.
De kijker/luisteraar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee want die zijn wel met z'n tweeen en Nelson corrigeerde het.
Wie corrigeert Mol?
Ook die boten in dat nep haventjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Lekker F1 kijken midden in een zwembad met 0,0 zicht op de baan, lekker man.
#poppenkast
En minder dan een seconde achter de nummer één, echt diep respect voor deze ultieme prestatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die hele tiende sneller dan de nieuweling in je team is als GOAT echt een topprestatie ja
Amerikaans eten is echt wanstaltig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Er worden wel echt vooroordelen bevestigd hier
#viesdik
Zo de druiven zijn weer zuur vandaagquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En minder dan een seconde achter de nummer één, echt diep respect voor deze ultieme prestatie.
Ja en precies daarom luister ik na de eerste race alleen nog naar commentaar van Mol. Die ViaPlay dudes maken met z’n tweeën net zoveel fouten als Mol en dan luister ik toch liever naar de oude vertrouwde enthousiaste stem van Molquote:
Prima Marko. Nobody caresquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ja en precies daarom luister ik na de eerste race alleen nog Mol. Die ViaPlay dudes maken met z’n tweeën net zoveel fouten als Mol en dan luister ik toch liever naar de oude vertrouwde enthousiaste stem van Mol
Vrij hoog in de tanine iddquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo de druiven zijn weer zuur vandaag
Perez kon net zo goed geen kant op.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Starflyer het volgende:
Perez moet vrezen voor een gridstraf vanwege het hinderen van Zhou.
Volgens mij ging die op tijd aan de kant maar Zhou schrok zich de pleurisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Starflyer het volgende:
Perez moet vrezen voor een gridstraf vanwege het hinderen van Zhou.
Is vooral ook omdat de hele blok uitvallers+de driver at Risk in het rood wordt getoond.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze continu 15e aangeven als at risk wat blijkbaar op veel mensen over komt als dat diegene er uit gaat?
als het maar colorieen heeft da hebbe ze het daarquote:
Neeee. Die blikjes die mensen in hun handen hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je doelt op die sloot naast het circuit neem ik aan.
In deze post staan twee elkaar tegensprekende woordenquote:
Net zoals de vorige keer pakken ze de laatste auto in de rij.quote:
Zoals je kunt zien reageer ik altijd op negatieve opmerkingen van anderenquote:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In deze post staan twee elkaar tegensprekende woorden
Oh ok.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien reageer ik altijd op negatieve opmerkingen van anderen
Vooral op iemand die alleen maar loopt te bashen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien reageer ik altijd op negatieve opmerkingen van anderen
Gebeurt ook niet zoveel natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef Sally het volgende:
jeuj... gaat weer lekker over het racen zelf.
moet flink scrollen.
Heel irritant als ze dat zeggenquote:
Had er al wel minstens 1 verwacht jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef Mano_ het volgende:
Ben enigszins verbaasd over het gebrek aan rode vlaggen tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |