Neu.. P15quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:15 schreef tripel7 het volgende:
Eigenlijk hoop ik op een rode vlag, en ham op p18
onngetwijfeldquote:
Sky had het er over dat dit circuit Mercedes wel ligt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de persoon die mij belachelijk maakte om de opmerking "het is maar VT2" echt zo erg hard uitlachen als Hamilton het niet haalt
Zeker, zeer indrukwekkend ditquote:
Vandaag wel toevalligquote:
Olav was daarin dan niet de enige. Tjappie van viaplay verkeerde ook in die veronderstelling.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Mol denkt dat p15 ook exit in q1 is haha, daarom luister ik Mol de nostalgische foutjes van Mol horen bij een geslaagd F1 weekend
Bij viaplay zeiden ze hetzelfdequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Mol denkt dat p15 ook exit in q1 is haha, daarom luister ik Mol de nostalgische foutjes van Mol horen bij een geslaagd F1 weekend
Het is hoe ik het schrijfquote:
Die graphics zijn ook super verwarrend.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Lullos van viaplay ook hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
denk aan je bloeddrukquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Lekker F1 kijken midden in een zwembad met 0,0 zicht op de baan, lekker man.
#poppenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |