Bijzonder, ik kan mij namelijk geen enkele incident met jou herinneren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van mods in F1 heb ik geen hoge pet van op
Makkelijk - toch..?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef Rianne84 het volgende:
Heb al 6x gehoord "de snelste tijd ooit op dit circuit!"
Dan zal het zo zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef Rianne84 het volgende:
Heb al 6x gehoord "de snelste tijd ooit op dit circuit!"
Ik zou hem een ban gevenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijzonder, ik kan mij namelijk geen enkele incident met jou herinneren.
Maar goed, een mening mag
Ben ook wel heel benieuwd wat die 10 strand bedjes per stuk kosten, zag straks een man die leek alsof hij lag te slapen. Dan heb je wel echt heel erg geld te veel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als het nog enigzins echt leek maar het ziet er niet uit joh. Zal wel rete duur zijn om te zitten ook.
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijzonder, ik kan mij namelijk geen enkele incident met jou herinneren.
Stroll.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
Wie versiert even een rode vlag over 3 minuten?
Hamilton?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
Sainz kan dat welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
Een Alpha Tauri.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
ajb..de Mexicaansequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:56 schreef StephanL het volgende:
Saaie kwali zo zonder gekke vlaggen
Zeemeeminnen
Waarom zou hij in een tractor willen rijden?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:57 schreef beantherio het volgende:
Die Bottas is wel goed zeg. Zou misschien wel een goede rijder zijn voor Mercedes want hij is sneller dan zowel Hamilton als Russell.
Als het effe kan.. nie..?quote:
Als ik Jack mag geloven, zou elke rode vlag een kwartier duren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:56 schreef StephanL het volgende:
Saaie kwali zo zonder gekke vlaggen
Zeemeeminnen
Amerika he. "My 600lb life" is er niks bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wat lekkere latina's inhuren voor bij het zwembad kon er blijkbaar niet vanaf.
Ik had het letterlijk in 15 seconden gefixt. Key is vanaf het begin meteen aanwezig te zijn, want dan is het echt het makkelijkst, die intro tune bijv en ze geven dan ook vaker herkenningspunten, later geven ze die minder helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Lastig syncen met GP radio... Ben je gewoon minuten mee bezig
Ok. Blij van niet. Op tijd naar bedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik Jack mag geloven, zou elke rode vlag een kwartier duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |