Ontworpen in Rollercoaster Tycoon, inclusief de identiek geplaatste groepen bankjesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
Wie dacht dat die nep haven een goed idee was
Ben er gewoon hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar is @:R-woud93 op dit cruciale moment?!
De circuitdirecteur, wilde wel bootjes voor de beelden maar geen kroko's in een eventuele lagune om de paddock club geen schrik aan te jagen denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
Ik denk 2 teams. Ferrari of RB... Mijn gok is RB. Voor de kwali dan. De race is een ander verhaal...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zei net ergens dat het een stoelendans zou worden tussen 3-4 teams
Grappig om te zien dat zoveel mensen het nosig hebben om het oude salaris van ricciardo erbij te halenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Eagles89 het volgende:
Russel en Ricciardo de teleurstellingen van vandaag. Vooral Ricciardo is echt een drama sinds zn overstap naar McLaren. Bijna medelijden met een man met 60 miljoen op zn rekening….
Circuit had bij de haven moeten komen, maar dat mocht niet. Dus dan maar een fake.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
we zullen zien - Q3 is los!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk 2 teams. Ferrari of RB... Mijn gok is RB. Voor de kwali dan. De race is een ander verhaal...
Zo'n mooie authentieke stad en dan dit ordinaire patserpaleis.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo'n mooie authentieke stad en dan dit ordinaire patserpaleis.
Als het nog enigzins echt leek maar het ziet er niet uit joh. Zal wel rete duur zijn om te zitten ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:48 schreef DX11 het volgende:
[..]
Idee was wel grappig als ze het groter hadden gemaakt maar inderdaad een jachthaven van 3x10 meter is niet bepaald realistisch te noemen.
Als het circuit niet bij de haven kan, kan de haven wel bij het circuit.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Circuit had bij de haven moeten komen, maar dat mocht niet. Dus dan maar een fake.
Dat is ook gewoon 100% de reden dat die naar Renault ging. En dat was achteraf de doodsteek voor zn carrière in de F1.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:50 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat zoveel mensen het nosig hebben om het oude salaris van ricciardo erbij te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |