Hij staat op NPO start : https://www.npostart.nl/i(...)05-2022/AT_300005864quote:Op zondag 29 mei 2022 10:05 schreef lily het volgende:
Ik kan de uitzending van gisteravond nergens terugvinden?
Dat wist je bij voorbaat, ze gaan echt geen niet-naaktrecreanten naar een nudistische camping sturen. Dat kan je simpelweg niet maken, je kan van mensen niet eisen dat ze in hun nakie op TV komen.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:40 schreef golfer het volgende:
Vorig seizoen gaven de deelnemers elkaar nog sterren/punten.
Daar zijn ze gelukkig wel van afgestapt.
Jammer dat de camping in Slovenië een textielcamping is geworden. Ik had die 2 jongens wel eens willen zien reageren op een naaktcamping.
Ik heb er van genoten, ze deden het erg leuk. Pasten, ondanks hun grote verschillen, prima bij elkaar alle 4.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:58 schreef sly-nl het volgende:
Net gekeken. Vond het wel 'n aardige aflevering: die kitscherige nichten en dat aparte 'saaie' stel zorgden wel voor een fijn contrast.
Het allerlaatste shot was wel erg lullig maar ook wel geweldig..Die nichten liepen natuurlijk al 'voor de gein' te veel te piepen over de armoedige, gehorige, koude en ondermaatse toko van het stel. Anyhow, allerlaatste shot rijden die fags weg in hun auto van de boederije (shot was echt nodig voor de montage) en hoor je die blonde nicht zachtjes "plankgas" zeggen tegen z'n schatje achter het stuur. Zag het eerst aan z'n mond maar slecht te horen dus ff teruggespoeldVuile valse nichten
Goed materiaal dus voor een spin off. Zouden de 'SBS-scouts' er al op gedoken zijn?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Was wel een vermakelijke aflevering. Kreeg een beetje een Geer en Goor gevoel bij Aadje en Richard. Veel (platte) humor en houden erg van luxe.
Ik heb nog eens naar de aftiteling gekeken van Het Roer Om, het is afkomstig van het Engelse Ricohet (eigendom van Warner Bros) dat veel programma's maakt. Volgens mij heet het daar 'No Going Back' en de eerste aflevering daarvan werd al in 2002 uitgezonden door Channel 4.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Andersom. Ik Vertrek was eerder. Bestaat al sinds 2005.
Ze heeft dus haar eigen serie gekregen: Kasteelvrouwe Emmy.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:17 schreef Eagles89 het volgende:
Nu op Nederland 1 na het journaal een serie over dat koppel uit ik vertrek van een paar jaar geleden, weet niet of het hier al gezegd is. Die vrouw ging een compleet vervallen kasteel renoveren (waar het dak lekte en er pistolen in kamers lagen) zonder geld en die man vond het allemaal best en bleef in Nederland en kwam “af en toe in de zomer” weleens langs… herinner me dat die vrouw nog een crowd funding was begonnen een jaartje geleden…
Nu aan het kijken. Het is nog steeds een complete chaos, in elk aspect.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:17 schreef Eagles89 het volgende:
Nu op Nederland 1 na het journaal een serie over dat koppel uit ik vertrek van een paar jaar geleden, weet niet of het hier al gezegd is. Die vrouw ging een compleet vervallen kasteel renoveren (waar het dak lekte en er pistolen in kamers lagen) zonder geld en die man vond het allemaal best en bleef in Nederland en kwam “af en toe in de zomer” weleens langs… herinner me dat die vrouw nog een crowd funding was begonnen een jaartje geleden…
Of een guppy...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:31 schreef Guppy het volgende:
Die aandachtsspanne van haarhet is net een goudvis
quote:
Het zijn in ieder geval geen verzuurde Boomersquote:
Vorig jaar zomer ben ik met mijn gezin bij Casa Sorriso oftewel Jean Paul en Rosalie op vakantie geweest. De beste, de leukste vakantie ever! Wat hebben we met ze gelachen. Wat hebben de kinderen zich vermaakt. Elke dak was een feestje en wat een paradijsje is die accommodatie voor de kinderen. Volgend jaar gaan we weer terug:)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik kreeg bij deze stellen totaal niet het idee dat ze dit doen om mensen een fijne vakantie te bezorgen.
Fijn om te lezenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:22 schreef hvan het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer ben ik met mijn gezin bij Casa Sorriso oftewel Jean Paul en Rosalie op vakantie geweest. De beste, de leukste vakantie ever! Wat hebben we met ze gelachen. Wat hebben de kinderen zich vermaakt. Elke dak was een feestje en wat een paradijsje is die accommodatie voor de kinderen. Volgend jaar gaan we weer terug:)
Dat kwam inderdaad ook niet echt naar voren. Maar het programma draait ook meer om ervaringen aan elkaar uit te wisselen. En om van elkaar te leren en ideeen op doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn om te lezenJammer dat dat in ieder geval in deze uitzending niet echt duidelijk wordt.
Nu begint het een beetje te klinken alsof fam. Mensing deze berichtjes plaatstquote:Op zondag 5 juni 2022 00:04 schreef hvan het volgende:
[..]
Dat kwam inderdaad ook niet echt naar voren. Maar het programma draait ook meer om ervaringen aan elkaar uit te wisselen. En om van elkaar te leren en ideeen op doen.
Maar ik kan iedereen verzekeren dat je een een top vakantie gaat hebben als je naar de fam. Mensing gaat. En helemaal met jonge kinderen. Echt een waar paradijs is het voor ze. Zo veel te doen, lekker ravotten, klauteren, hutten bouwen, zwemmen etc etc.
Ik zag bij het zappen al een hoop krioelende kinderen. Ik sla even over.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:45 schreef Remco het volgende:
Dit was echt een aflevering van niets. Leek alsof je aan het kijken was naar twee bevriende stellen die op vakantie gaan.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen verzuurde Boomers
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zag bij het zappen al een hoop krioelende kinderen. Ik sla even over.
Eensquote:Op zondag 5 juni 2022 12:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zag bij het zappen al een hoop krioelende kinderen. Ik sla even over.
Open dak ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:22 schreef hvan het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer ben ik met mijn gezin bij Casa Sorriso oftewel Jean Paul en Rosalie op vakantie geweest. De beste, de leukste vakantie ever! Wat hebben we met ze gelachen. Wat hebben de kinderen zich vermaakt. Elke dak was een feestje en wat een paradijsje is die accommodatie voor de kinderen. Volgend jaar gaan we weer terug:)
Maar wel pannenkoeken!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een drama. Woon je daar zonder elektriciteit, zonder water, beetje oploskoffie te drinken.
Dat zou een locatie zijn waar ik absoluut niet ga boekenquote:Op zondag 5 juni 2022 00:04 schreef hvan het volgende:
[..]
Dat kwam inderdaad ook niet echt naar voren. Maar het programma draait ook meer om ervaringen aan elkaar uit te wisselen. En om van elkaar te leren en ideeen op doen.
Maar ik kan iedereen verzekeren dat je een een top vakantie gaat hebben als je naar de fam. Mensing gaat. En helemaal met jonge kinderen. Echt een waar paradijs is het voor ze. Zo veel te doen, lekker ravotten, klauteren, hutten bouwen, zwemmen etc etc.
Yesquote:Op zondag 19 juni 2022 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou een locatie zijn waar ik absoluut niet ga boeken
Gelijk hebben ze!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:28 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zou nog steeds voor geen goud in dat knaken Gambia willen zijn, wat een ellende![]()
Nee dan liever naar dat gezellige plekje in Frankrijk
Verder zijn beide stellen erg leuk
Lees net de update op
https://www.avrotros.nl/i(...)-bij-elkaar-ervaren/
Theo en Jolanda hebben de boel dus verkochten zitten nu in Spanje
Ja, dit herinner ik me nog wel... Zo sneuquote:
Maar mooi hoe ze het leven toch weer oppakken!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:33 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, dit herinner ik me nog wel... Zo sneu
Ja, fijn dat het zo goed gaat met zequote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar mooi hoe ze het leven toch weer oppakken!
Jup... karton-feest... Ergens ook wel sneuquote:
ja dus..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:38 schreef Guppy het volgende:
[..]
Jup... karton-feest... Ergens ook wel sneu
hij klinkt wel vaker zo hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:40 schreef Guppy het volgende:
De voice-over heeft een stevige verkoudheid, of ligt het aan mij?
Oh het valt me nu pas echt opquote:
Ja, wat raar dat ze dat niet wistenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ik Vertrek had wel even door mogen geven hoeveel mensen er zouden komen.
Dat hebben ze waarschijnlijk ook wel gedaan. Dit is geacteerd denk ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ik Vertrek had wel even door mogen geven hoeveel mensen er zouden komen.
In de zomer is het daar sowieso niet uit te houden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:03 schreef Stepperoller het volgende:
Denk dat er nog altijd weinig mensen naar die parkeerplaats met pods in Spanje gaan
Komt inderdaad een beetje vervelend overquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar echt, totaal niet sympathiek ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 26-06-2022 13:40:41 ]
Slowakijequote:Op zondag 29 mei 2022 11:40 schreef golfer het volgende:
Vorig seizoen gaven de deelnemers elkaar nog sterren/punten.
Daar zijn ze gelukkig wel van afgestapt.
Jammer dat de camping in Slovenië een textielcamping is geworden. Ik had die 2 jongens wel eens willen zien reageren op een naaktcamping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |