Hij staat op NPO start : https://www.npostart.nl/i(...)05-2022/AT_300005864quote:Op zondag 29 mei 2022 10:05 schreef lily het volgende:
Ik kan de uitzending van gisteravond nergens terugvinden?
Dat wist je bij voorbaat, ze gaan echt geen niet-naaktrecreanten naar een nudistische camping sturen. Dat kan je simpelweg niet maken, je kan van mensen niet eisen dat ze in hun nakie op TV komen.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:40 schreef golfer het volgende:
Vorig seizoen gaven de deelnemers elkaar nog sterren/punten.
Daar zijn ze gelukkig wel van afgestapt.
Jammer dat de camping in Slovenië een textielcamping is geworden. Ik had die 2 jongens wel eens willen zien reageren op een naaktcamping.
Ik heb er van genoten, ze deden het erg leuk. Pasten, ondanks hun grote verschillen, prima bij elkaar alle 4.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:58 schreef sly-nl het volgende:
Net gekeken. Vond het wel 'n aardige aflevering: die kitscherige nichten en dat aparte 'saaie' stel zorgden wel voor een fijn contrast.
Het allerlaatste shot was wel erg lullig maar ook wel geweldig..Die nichten liepen natuurlijk al 'voor de gein' te veel te piepen over de armoedige, gehorige, koude en ondermaatse toko van het stel. Anyhow, allerlaatste shot rijden die fags weg in hun auto van de boederije (shot was echt nodig voor de montage) en hoor je die blonde nicht zachtjes "plankgas" zeggen tegen z'n schatje achter het stuur. Zag het eerst aan z'n mond maar slecht te horen dus ff teruggespoeldVuile valse nichten
Goed materiaal dus voor een spin off. Zouden de 'SBS-scouts' er al op gedoken zijn?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Was wel een vermakelijke aflevering. Kreeg een beetje een Geer en Goor gevoel bij Aadje en Richard. Veel (platte) humor en houden erg van luxe.
Ik heb nog eens naar de aftiteling gekeken van Het Roer Om, het is afkomstig van het Engelse Ricohet (eigendom van Warner Bros) dat veel programma's maakt. Volgens mij heet het daar 'No Going Back' en de eerste aflevering daarvan werd al in 2002 uitgezonden door Channel 4.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Andersom. Ik Vertrek was eerder. Bestaat al sinds 2005.
Ze heeft dus haar eigen serie gekregen: Kasteelvrouwe Emmy.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:17 schreef Eagles89 het volgende:
Nu op Nederland 1 na het journaal een serie over dat koppel uit ik vertrek van een paar jaar geleden, weet niet of het hier al gezegd is. Die vrouw ging een compleet vervallen kasteel renoveren (waar het dak lekte en er pistolen in kamers lagen) zonder geld en die man vond het allemaal best en bleef in Nederland en kwam “af en toe in de zomer” weleens langs… herinner me dat die vrouw nog een crowd funding was begonnen een jaartje geleden…
Nu aan het kijken. Het is nog steeds een complete chaos, in elk aspect.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:17 schreef Eagles89 het volgende:
Nu op Nederland 1 na het journaal een serie over dat koppel uit ik vertrek van een paar jaar geleden, weet niet of het hier al gezegd is. Die vrouw ging een compleet vervallen kasteel renoveren (waar het dak lekte en er pistolen in kamers lagen) zonder geld en die man vond het allemaal best en bleef in Nederland en kwam “af en toe in de zomer” weleens langs… herinner me dat die vrouw nog een crowd funding was begonnen een jaartje geleden…
Of een guppy...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:31 schreef Guppy het volgende:
Die aandachtsspanne van haarhet is net een goudvis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |