Ze heeft dus haar eigen serie gekregen: Kasteelvrouwe Emmy.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:17 schreef Eagles89 het volgende:
Nu op Nederland 1 na het journaal een serie over dat koppel uit ik vertrek van een paar jaar geleden, weet niet of het hier al gezegd is. Die vrouw ging een compleet vervallen kasteel renoveren (waar het dak lekte en er pistolen in kamers lagen) zonder geld en die man vond het allemaal best en bleef in Nederland en kwam “af en toe in de zomer” weleens langs… herinner me dat die vrouw nog een crowd funding was begonnen een jaartje geleden…
Nu aan het kijken. Het is nog steeds een complete chaos, in elk aspect.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:17 schreef Eagles89 het volgende:
Nu op Nederland 1 na het journaal een serie over dat koppel uit ik vertrek van een paar jaar geleden, weet niet of het hier al gezegd is. Die vrouw ging een compleet vervallen kasteel renoveren (waar het dak lekte en er pistolen in kamers lagen) zonder geld en die man vond het allemaal best en bleef in Nederland en kwam “af en toe in de zomer” weleens langs… herinner me dat die vrouw nog een crowd funding was begonnen een jaartje geleden…
Of een guppy...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:31 schreef Guppy het volgende:
Die aandachtsspanne van haarhet is net een goudvis
quote:
Het zijn in ieder geval geen verzuurde Boomersquote:
Vorig jaar zomer ben ik met mijn gezin bij Casa Sorriso oftewel Jean Paul en Rosalie op vakantie geweest. De beste, de leukste vakantie ever! Wat hebben we met ze gelachen. Wat hebben de kinderen zich vermaakt. Elke dak was een feestje en wat een paradijsje is die accommodatie voor de kinderen. Volgend jaar gaan we weer terug:)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik kreeg bij deze stellen totaal niet het idee dat ze dit doen om mensen een fijne vakantie te bezorgen.
Fijn om te lezenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:22 schreef hvan het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer ben ik met mijn gezin bij Casa Sorriso oftewel Jean Paul en Rosalie op vakantie geweest. De beste, de leukste vakantie ever! Wat hebben we met ze gelachen. Wat hebben de kinderen zich vermaakt. Elke dak was een feestje en wat een paradijsje is die accommodatie voor de kinderen. Volgend jaar gaan we weer terug:)
Dat kwam inderdaad ook niet echt naar voren. Maar het programma draait ook meer om ervaringen aan elkaar uit te wisselen. En om van elkaar te leren en ideeen op doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn om te lezenJammer dat dat in ieder geval in deze uitzending niet echt duidelijk wordt.
Nu begint het een beetje te klinken alsof fam. Mensing deze berichtjes plaatstquote:Op zondag 5 juni 2022 00:04 schreef hvan het volgende:
[..]
Dat kwam inderdaad ook niet echt naar voren. Maar het programma draait ook meer om ervaringen aan elkaar uit te wisselen. En om van elkaar te leren en ideeen op doen.
Maar ik kan iedereen verzekeren dat je een een top vakantie gaat hebben als je naar de fam. Mensing gaat. En helemaal met jonge kinderen. Echt een waar paradijs is het voor ze. Zo veel te doen, lekker ravotten, klauteren, hutten bouwen, zwemmen etc etc.
Ik zag bij het zappen al een hoop krioelende kinderen. Ik sla even over.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:45 schreef Remco het volgende:
Dit was echt een aflevering van niets. Leek alsof je aan het kijken was naar twee bevriende stellen die op vakantie gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |