Zeker een bruschetta met wat parmazaan hé flikkertjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hellofresh is vanochtend weer bezorgd, dus het was wat hips @:de_boswachter
Texmexquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker een bruschetta met wat parmazaan hé flikkertje
dat mag, we zijn users in een vrij forum waar we alles kunnen zeggen wat we willen én we leven in een vrij landquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:37 schreef MC-M het volgende:
[..]
Voor die kerkgangers mag de guillotine terugkomen.
Ben ik heel eerlijk in.
Wat je wie ook alles zei?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat mag, we zijn users in een vrij forum waar we alles kunnen zeggen wat we willen én we leven in een vrij land
wanneer ben je geopereerd?quote:Op zondag 8 mei 2022 08:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen uit het Jeroen Bosch ziekenhuis voor het eerst redelijk geslapen ondanks alle slangen en buizen. Prettige sportzondag. Tong.
hey tongquote:Op zondag 8 mei 2022 08:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen uit het Jeroen Bosch ziekenhuis voor het eerst redelijk geslapen ondanks alle slangen en buizen. Prettige sportzondag. Tong.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 17:05 schreef tong80 het volgende:
Ik zag net dat ik 40650 topics heb geopend. Moet ik nu trots zijn of me schamen?
Tong.
Avocadoburger @de_boswachterquote:Op zondag 8 mei 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Geen like van mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga zo naar de korte heuvel @:oriente @:greys
In een Willem II shirt @:lange_lans
Wat leukquote:Op zondag 8 mei 2022 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er even tussenuit, dan heb ik een vrije week
Ik kan dat zeker niet aanraden.quote:
Waarom heb je voor Vaals gekozen?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er even tussenuit, dan heb ik een vrije week
Verkeerde topic, ik post hem gewoon nog een keer!quote:Op zondag 8 mei 2022 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ja hoor, Schmidt geeft de scheidsrechter weer de schuld. Als PSV een normale 2e helft had gespeeld, dan was er niks aan de hand geweest. Erg vermoeiend dat eeuwige gejank, kijk eerst eens naar jezelf.
Hoogste punt van nederland lijkt me wel geinig om ene keer eens erheen te gaan Nielsiequote:
Heb je al bergschoenen?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoogste punt van nederland lijkt me wel geinig om ene keer eens erheen te gaan Nielsie
Ik hoop dat je het evengoed redt naar de hoogste berg van Nederland!quote:
Als Slot dezelfde spelers uit de 2e helft had gebruikt in de 1e helft, dan had je een Feyenoord gezien die PSV wel alle hoeken van de Kuip kon laten zien.quote:
heb je een feyenoord ui voor mij?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Een mention in een verwijderd topic
Was het weer een interessante dag boys?
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @KingRoland !quote:
Jezus wat een grafaccent toch ook daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @:KingRoland !
[ twitter ]
Dit is leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @:KingRoland !
[ twitter ]
Deze post hier sowieso meequote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stuur daar maar een paar jongens uit Amsterdam nieuw-west of Amsterdam zuidoost op af. Die weten wel raad met dat soort figuren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Laat me met rust.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:26 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat gifwaardig. Graag een gifje (+20MB @:Lenny_Leonard )
heb je een lenovo voor werkquote:Op maandag 9 mei 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja verdorie. Zit op mijn werklaptop.
Even instellen.
PSV is echt de zieligste club ooit. Wat was het weer genieten. De supporters, Gutze, Schmidt die weer ontzettend boos is en Veerman die zich binnen 2 maanden al heeft aangepast aan het calimerokarakter.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het PSV topic een prachtig fenomeen.
Eensquote:Op maandag 9 mei 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV is echt de zieligste club ooit. Wat was het weer genieten. De supporters, Gutze, Schmidt die weer ontzettend boos is en Veerman die zich binnen 2 maanden al heeft aangepast aan het calimerokarakter.
Ik heb er niets van gezien.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al vond ik Veerman wel goed gister (eerste helft). En Gakpo ook.
Wat leuk! Veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga om 15:00 uur met een bus vol naar Amstel Live! Erg veel zin in.
quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een enorme proleet ben je toch.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
MOETUH JULLIE NIE WERKUH???quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maandag is mijn werk dicht. Hele weekend gewerkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
MOETUH JULLIE NIE WERKUH???
Veel plezier
Leuk man. Mucho grande plezieros!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
KOEKOEKquote:
Ik haat de Vrienden van Amstel, ik haat alcoholvrijbier, ik haat Amstel Radler.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een uitje met het werruk en gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |