abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204652236
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:51 schreef capricia het volgende:
Volgens mij is de NATO toch meer op verdedigen gericht dan op aanval?
Daar is vrijwel iedereen het over eens, behalve een paar idioten die roepen dat de NATO er is om Putin te treiteren. Nu is Putin in een hoekje gedreven en moet hij wel terugslaan. Met een genocide.

Onnavolgbaar.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 08:57:31 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204652241
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:49 schreef Confetti het volgende:

550 miljoen doden kost de vernietiging van Rusland. Ik had erger verwacht. Dat is nog geen 10% van de wereldbevolking.
En daarna nog de jarenlange nasleep waarin zowel de getroffen als de niet-getroffen landen destabiliseren. Indirect vallen er veel, veel meer slachtoffers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 08:57:38 #253
236264 crew  capricia
pi_204652242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:54 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Bullshit, ken je geschiedenis

Varkensbaai waren Cubanen, geholpen door de Amerikanen
Een inval ja. Mogelijk gemaakt door de CIA.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_204652243
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:56 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Dat is het ook. NATO landen kunnen buiten NATO een coalitie van de willing vormen en evt. een aanvalsoorlog starten maar dat maakt het geen NATO oorlog. Bij zo'n coalitie kunnen zich trouwens ook niet leden aanschuiven.
Dit is waarschijnlijk precies wat er was gebeurd als Putin geen nukes had.

De NATO is geen entiteit op zichzelf dus er is geen mandaat voor een aanvalsoorlog. Hou je over de individuele leden zelf in een gelegenheidscoalitie maar dat zal dan niet onder de NATO-vlag zijn.
pi_204652244
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:47 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

Ik ben benieuwd of ze dit echt van plan zijn. Kan me niet voorstellen. Zo diep kan dat land toch niet gezonken zijn?
Ik kijk er niet meer van op. Bovendien is dat waar ze goed in zijn. Smerig en vuil in hun doen en laten. En dan verontwaardigd zijn dat de rest van de wereld(nazi's!!) dat zal veroordelen.
Waar ik wel van op kijk is dat sommige lieden nog steeds begrip kunnen opbrengen voor de manier waarop dit terug in de tijd volk zijn idiote denkbeelden ten uitvoer brengt.
pi_204652247
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:57 schreef capricia het volgende:

[..]
De inval was gericht op het wippen van Fidel. Maar volgens mij zijn daar geen mensen bruut afgeslacht, kinderen seksueel misbruikt en hele steden in puin geschoten.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 08:59:17 #257
236264 crew  capricia
pi_204652249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De inval was gericht op het wippen van Fidel. Maar volgens mij zijn daar geen mensen bruut afgeslacht, kinderen seksueel misbruikt en hele steden in puin geschoten.
Correct.
Ik reageerde op het woord 'inval'.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
En weer leugens, pure kwaadaardige leugens.

Cuba, decennia een Sovjet vazalstaat geweest. Geen bombardementen, geen inval en al helemaal niet de verkrachtingen, de kindermoorden, de genocide die jij zo blijft verdedigen
- Goethe, “Faust”
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:00:56 #258
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_204652260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 07:51 schreef Za het volgende:

[..]
Ze gaan hier echt niet nog meer mensen en massa's materieel aan offeren.

Het is, aftellen tot wat ze wel gaan doen.
Verliezen en terugtrekken?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:01:41 #259
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204652272
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:57 schreef capricia het volgende:

[..]
En hoeveel Amerikaanse militairen zijn er toen precies aan land gegaan?
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Correct.
Ik reageerde op het woord 'inval'.
[..]

Inval door CUBANEN ja!

Het is pure kwaadaardigheid om te roepen dat de Amerikanen hetzelfde zouden doen! Cuba is het bewijs dat dat niet zo is!
pi_204652297
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:38 schreef Wantie het volgende:

Noem eens zo'n vervelende buurman.
Oekraene.

quote:
Het verwijt dat we nu krijgen is jui5dat we te afhankelijk zijn geworden van Rusland, door goede betrekkingen met ze op te bouwen en handel te drijven.
Goede betrekkingen, maar in de media is al jaren een propaganda oorlog tegen Poetin gaande. U wordt geacht een hekel aan hem te hebben.

quote:
Vertel eens welk buurland op welk gebied vervelend doet naar Rusland en wat voor positie daardoor wordt verzwakt.
Ik heb niet gezegd dat iemand vervelend doet, maar door de uitbreiding van de NAVO de situatie waarin twee grootmachten elkaar in balans houden op gegeven moment zoek is.

Maar deze situatie wordt nu op een andere manier alsnog rechtgezet door het verdwijnen van de vanzelfsprekende gas en olie dollar.

quote:
In welk land paraderen tanks langs de grens van Rusland?
Nergens, en dat gaat ook zo blijven.

quote:
Verder mag Canada zelf bepalen welke politieke koers het land vaart en heeft de VS zich daar niet mee te bemoeien.
Maar wel met landen als Irak en Afghanistan?
Saddam Hussein wenste geen dollars meer te ontvangen voor zijn olie, Ghadaffi evenmin, en zie.
Daarom gaan er nu ook voor 22 miljard dollar aan wapens naar Oekrane, als een soort humanitaire hulp eigenlijk.
pi_204652300
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:47 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

Ik ben benieuwd of ze dit echt van plan zijn. Kan me niet voorstellen. Zo diep kan dat land toch niet gezonken zijn?
Dan laat Poetin toch wel zien dat hij het meest zielige pisventje is van heel de wereld he
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:06:38 #262
403588 mcmlxiv
pi_204652310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Verliezen en terugtrekken?
Een kernoorlog beginnen en dat is dan onze schuld, want wij hebben de verkrachter, de moordenaar niet voldoende geholpen! Begrijp dat nou eens!

Waarschijnlijk was het de Russen zelfs zonder onze steun niet eens gelukt iets zinnigs in deze oorlog te bereiken, zo stom blijken ze te zijn. Maar ook dan zou Putain precies dezelfde retoriek en aanvallen geuit hebben, dat doen dictators in het nauw nou eenmaal.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 09:06:53 #263
236264 crew  capricia
pi_204652313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:01 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
En hoeveel Amerikaanse militairen zijn er toen precies aan land gegaan?
[..]
Inval door CUBANEN ja!

Het is pure kwaadaardigheid om te roepen dat de Amerikanen hetzelfde zouden doen! Cuba is het bewijs dat dat niet zo is!
Een inval ja.
Met Amerikaanse schepen en gedekt door Amerikaanse vliegtuigen. Getraind door de CIA. :D

Doen alsof de VS er niets mee te maken had...

Maar goed. Het is off topic.
- Goethe, “Faust”
pi_204652333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:05 schreef Za het volgende:

[..]
Oekraene.
[..]
Goede betrekkingen, maar in de media is al jaren een propaganda oorlog tegen Poetin gaande. U wordt geacht een hekel aan hem te hebben.
[..]
Ik heb niet gezegd dat iemand vervelend doet, maar door de uitbreiding van de NAVO de situatie waarin twee grootmachten elkaar in balans houden op gegeven moment zoek is.

Maar deze situatie wordt nu op een andere manier alsnog rechtgezet door het verdwijnen van de vanzelfsprekende gas en olie dollar.
[..]
Nergens, en dat gaat ook zo blijven.
[..]
Maar wel met landen als Irak en Afghanistan?
Saddam Hussein wenste geen dollars meer te ontvangen voor zijn olie, Ghadaffi evenmin, en zie.
Daarom gaan er nu ook voor 22 miljard dollar aan wapens naar Oekrane, als een soort humanitaire hulp eigenlijk.
Sinds de val van de Sovjet unie, is er geen tweede grootmacht, wil het niet dat meer dan de helft van die voormalige grootmacht zich aangesloten heeft bij de NAVO.

Rusland is geen grootmacht meer, maar slecht een regionale speler.
Welke balans, de navo hield rusland in balans. Want alle navo landen bij elkaar, zijn net zo groot als de Vs. en dus nog steeds 10 x de omvang van rusland.
pi_204652334
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 07:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
welk plan ??
Het plan van Poetin. Alles wat er tot nu toe is gebeurd in deze oorlog (en nog gaat gebeuren) is exact zo van tevoren bedacht door Poetin. Ja ook het compleet vastlopen van de aanval op Kiev, het zinken van de Moskva en nu de Russische verliezen in en rondom Kharkov. Vraag maar aan @Za.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:10:44 #266
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204652336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het plan van Poetin. Alles wat er tot nu toe is gebeurd in deze oorlog (en nog gaat gebeuren) is exact zo van tevoren bedacht door Poetin. Ja ook het compleet vastlopen van de aanval op Kiev, het zinken van de Moskva en nu de Russische verliezen in en rondom Kharkov. Vraag maar aan @:Za.
o ja en Joran is onschuldig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:10:48 #267
403588 mcmlxiv
pi_204652337
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Een inval ja.
Met Amerikaanse schepen en gedekt door Amerikaanse vliegtuigen. Getraind door de CIA. :D
Aha Cubanen mochten niet geholpen worden bij de poging Castro te verdrijven! Zeg dat dan!

Aanhangers van het Cubaanse communistische paradijs, ik wist niet dat ze nog bestonden
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 09:12:06 #268
236264 crew  capricia
pi_204652344
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Aha Cubanen mochten niet geholpen worden bij de poging Castro te verdrijven! Zeg dat dan!

Aanhangers van het Cubaanse communistische paradijs, ik wist niet dat ze nog bestonden
Beetje flauw om meteen op de persoon te spelen, maakt je argument niet sterker.
- Goethe, “Faust”
pi_204652348

[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 07-05-2022 09:17:21 ]
pi_204652350
Za, je zegt dat alle propaganda in de voorgaande jaren ervoor moest zorgen dat we een hekel kregen aan Poetin.
Ik heb nooit een hekel aan Poetin gehad. Ik vertrouwde hem niet, en daar heb je geen propaganda voor nodig, alleen gezond verstand. Verder gingen mijn gedachten niet, ik vond hem sluw en berekenend. Maar nu heb ik danig de pest aan hem gekregen. Hij heeft laten zien dat hij buiten sluw en berekenend een nietsontziende haatdragende man is. Vol van zichzelf en krankzinnige ambities, die ten koste van alles en iedereen moeten worden doorgedramd. Die man kent geen naastenliefde. En zo creer je haat.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:14:01 #271
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204652351
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 07:58 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.politico.eu/a(...)morial-world-war-ii/

Geen idee. Het is natuurlijk ook hun herdenking.

[ twitter ]
De Duitsers zijn weer eens fout bezig in een oorlog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:14:24 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204652353
https://9gag.com/gag/a91DYMm?

:D

Riool is stuk dus komt er een band van het leger wat muziek spelen ipv het riool te fixen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204652381
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:13 schreef Seeburg54 het volgende:
Za, je zegt dat alle propaganda in de voorgaande jaren ervoor moest zorgen dat we een hekel kregen aan Poetin.
Ik heb nooit een hekel aan Poetin gehad. Ik vertrouwde hem niet, en daar heb je geen propaganda voor nodig, alleen gezond verstand. Verder gingen mijn gedachten niet, ik vond hem sluw en berekenend. Maar nu heb ik danig de pest aan hem gekregen. Hij heeft laten zien dat hij buiten sluw en berekenend een nietsontziende haatdragende man is. Vol van zichzelf en krankzinnige ambities, die ten koste van alles en iedereen moeten worden doorgedramd. Die man kent geen naastenliefde. En zo creer je haat.
Dit dus, denk dat de meeste Nederlanders tot MH17 het allemaal wel prima vonden wat deze man deed. Daarna is men zich meer gaan verdiepen in Rusland en dus ook Poetin.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:18:27 #274
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204652385
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:18:48 #275
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204652388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:28 schreef Za het volgende:

[..]
Nee dat bepaalt hij niet, maar hij heeft geen trek in tienduizenden Amerikaanse militairen gelegerd in basissen aan zijn landsgrens.
Evenmin in met swatsikas zwaaiende extremisten. Zijn eis is, een neutrale zone en dat is niet alleen redelijk maar ook in bv het belang van jou als Nederlander.
Rusland is groot genoeg, als hij een neutrale zone wil, dan maakt hij die maar lekker binnen de Russische grenzen hoor. Wmb bulldozert hij een strook van 25 km langs de grens plat en legt hij die vol met mijnen, antitank obstakels, bunkers en wat nog meer. Maar wel aan de Russische kant van de grens. Voor een handleiding kan hij in Noord-Korea gaan kijken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')