Je bent echt overtuigd dat hij nucleaire wapens in gaat zetten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:51 schreef Za het volgende:
[..]
Ze gaan hier echt niet nog meer mensen en massa's materieel aan offeren.
Het is, aftellen tot wat ze wel gaan doen.
Op grond van wat eigenlijk? Serieuze vraag trouwens, ik bedoel demonstreren is toch gewoon een grondrecht?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:51 schreef capricia het volgende:
[..]
In Berlijn zijn op die dag zowel Oekraïnse als Russische vlaggen verboden.
Ik twijfel er niet aan dat het aan een binnenlands publiek gericht is, met wat machtsvertoon voor het buitenlands publiek dat fragmenten uit de parade ziet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:51 schreef capricia het volgende:
Zullen vast genoeg YT kanalen live zijn. Euronews etc.
Ik ben benieuwd of zijn toespraak grotendeels aan binnenlands of buitenlands publiek gericht is.
https://www.politico.eu/a(...)morial-world-war-ii/quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Op grond van wat eigenlijk? Serieuze vraag trouwens, ik bedoel demonstreren is toch gewoon een grondrecht?
Zal wel onderdeel van het frame en de propaganda zijn. Wij zijn nazi’s en worden gedehumaniseerd. In het verlengde daarvan praat je ook niet meer met of tegen ons. Zoiets.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:57 schreef Za het volgende:
[..]
Je ziet hem eigenlijk nooit het woord richten tot een buitenlands publiek zoals bv Zelensky.
O het is alleen nabij oorlogsmonumenten. Op zich wel begrijpelijk dat ze daar geen polonaise willen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:58 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.politico.eu/a(...)morial-world-war-ii/
Geen idee.
Dat is zo ongeveer heel Berlijn binnenstad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O het is alleen nabij oorlogsmonumenten. Op zich wel begrijpelijk dat ze daar geen polonaise willen.
O kan wezen. Niet echt bekend in Berlijn. Ben niet zo’n duitslandganger. Met de middelbare school een keer geweest, dat was het welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer heel Berlijn binnenstad.
Ja echt, zeer binnenkort.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:52 schreef capricia het volgende:
Je bent echt overtuigd dat hij nucleaire wapens in gaat zetten?
Toe maar, hoe breng jijzelf je laatste dagen door?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O kan wezen. Niet echt bekend in Berlijn. Ben niet zo’n duitslandganger. Met de middelbare school een keer geweest, dat was het wel
Gewoon overal dus.quote:After the defeat of the Nazis, monuments were erected throughout Berlin to commemorate Soviet loss of life during the war.
Ik zit heden op de Caribbean.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:05 schreef Perrin het volgende:
Toe maar, hoe breng jijzelf je laatste dagen door?
Ook maar kwestie van uitstel als het hele Noordelijk halfrond weggevaagd wordt natuurlijk.quote:
Dat gevoel had ik al.quote:
het is dan ook dag van Europa, dus eu vlag uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Zullen vast genoeg YT kanalen live zijn. Euronews etc.
Ik ben benieuwd of zijn toespraak grotendeels aan binnenlands of buitenlands publiek gericht is.
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:11 schreef Korenfok het volgende:
[..]
het is dan ook dag van Europa, dus eu vlag uit.
Dat wordt het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:07 schreef Perrin het volgende:
Ook maar kwestie van uitstel als het hele Noordelijk halfrond weggevaagd wordt natuurlijk.
Die escalatieladder is onstabiel, wat begint met een tactisch kernwapen in Oekraïne kan behoorlijk snel overgaan in het verdampen van Moskou.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:12 schreef Za het volgende:
[..]
Dat wordt het niet.
Hij zal aanvangen met kleine tactische kernwapens.
De grote vraag is kan Rusland 800.000 soldaten mobiliseren, bewapenen, trainen, betalen en ondersteunen in het veld. Het is een ding om iets op papier te hebben. Het in de praktijk brengen is andere koek.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:11 schreef polderturk het volgende:
Wagner denkt 800.000 soldaten nodig te hebben om de oorlog te winnen. Anders verliest Rusland de oorlog.
Wat gaat NAVO doen als Rusland 800.000 soldaten mobiliseert? De NAVO gaat Rusland deze oorlog niet laten winnen en gaat dan zeker met een tegenreactie komen.
[ twitter ]
Dat zal dan de bevestiging zijn voor de hele wereld dat hij compleet koekkoek is. Ik betwijfel of hij dat echt gaat doen, want het wordt dan meteen zo definitief hè? Ik bedoel maar, hij heeft nog zoveel plannen met Europa.quote:
Voorkomen dat Finland Navo lid wordt en er voor 22 miljard aan wapens naar Oekraïne wordt gestuurt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:09 schreef capricia het volgende:
Dat gevoel had ik al.
Nou, het is afwachten. Maar dat zou een flinke escalatie betekenen. En ik vraag me af wat RL daarmee gaat opschieten. Tenzij ze ook de steun van China willen verspelen.
Nee, niemand gaat ingrijpen zolang het geen NAVO land betreft. Dat is al bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:16 schreef Perrin het volgende:
Die escalatieladder is onstabiel, wat begint met een tactisch kernwapen in Oekraïne kan behoorlijk snel overgaan in het verdampen van Moskou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |