Nee, je bent geen eikel omdat je een afwijkende mening hebt. Ik heb geen moeite met afwijkende meningen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh god, als je een afwijkende mening hebt ben je een eikel![]()
Krap bij kas zitten is niet hetzelfde als onmogelijk, want niet alleen Grunn zit krap bij kas.
Maar ja, als je geld gaat vragen, lever dan tenminste iets wat minimaal op een van de vlakken vergelijkbaar liefst nog beter is.
Als er niet tig keer het zelfde bericht op de frontpage staat. De betaal berichten inhoudelijk ook zinvol zijn. En zonder taalfouten die zelfs mij nog opvallen. Zal ik eens gaan overwegen er voor te betalen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Net als al die mensen op sites van kranten die klagen dat ze krantenartikelen niet kunnen lezen want paywall. Journalisten zijn ook geen vrijwilligers. Vind het ook wel eens jammer dat ik iets niet kan lezen, maar dat is dan maar zo.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, je bent geen eikel omdat je een afwijkende mening hebt. Ik heb geen moeite met afwijkende meningen.
Je bent een eikel omdat je hier een beetje gniffelend doet over het feit dat blijkbaar het Groningse experiment mislukt.....terwijl die mensen hun uiterste best hebben gedaan weer een leuk festival te organiseren maar helaas.....er moest wat geld bij. En dat staat uitstekend uitgelegd in dat krantenartikel.
En ik vind het heel terecht dat bezoekers dan wordt gevraagd een steentje bij te dragen. Dat hoeft niet van het belastinggeld betaald te worden.
Dit doet me toch wel denken aan de lui die ik in mijn animatie-tijd nog veel tegenkwam, met hun advertenties voor werk voor studenten/beginnende animatoren/vormgevers, maar dan wel betaald in EXPOSURE.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:43 schreef sigme het volgende:
Hmm.
Ik vind dat bevrijdingsfestivals georganiseerd horen te worden in publieke ruimte (park etc), gerund door vrijwilligers, met lokale bandjes die dolblij zijn dat ze ergens spelen waar zowaar mensen zijn die ze nog niet persoonlijk kennen.
En de tent waar je net iets te dure biertjes en hamburgers kan kopen betaalt stageld.
Ja, dan moet er nog geld bij. Een heel klein beetje. Van de gemeente voor de gemeente.
Een onbekend bandje krijgt een gratis podium. Kan cd's of andere dingen van de band verkopen. En zal indien goede muziek vaker gevraagd worden voor podia waar wel geld tegenover staat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dit doet me toch wel denken aan de lui die ik in mijn animatie-tijd nog veel tegenkwam, met hun advertenties voor werk voor studenten/beginnende animatoren/vormgevers, maar dan wel betaald in EXPOSURE.
Ik heb daar niet zoveel mee. Betaal mensen maar gewoon voor hun diensten als je daar graag gebruik van maakt, op welke manier dan ook. Een nieuw bandje mag wat mij betreft gewoon voor de tijd/energie/onkosten vergoed worden. Een bakker bakt ook geen gratis brood.
En dan kun je nog wel vragen van gemeenten om wat bij te dragen aan zo'n Bevrijdingsfestival, maar om er nu smalend als Ludolf over te doen dat het in Groningen flopt...dat is weer een ander uiterste. Die mensen doen ook gewoon hun best om er wat feestelijks van te maken.
(Daarbij vind ik, dat als we echt festivals gaan organiseren van belastinggeld, het ook wel voor iedereen een officiële feestdag moet worden, élk jaar. )
Bandjes spelen daadwerkelijk graag. Het is *geen* betaalde arbeid! Hun arbeid is niet spelen voor geld. Dat maakt werkelijk verschil.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dit doet me toch wel denken aan de lui die ik in mijn animatie-tijd nog veel tegenkwam, met hun advertenties voor werk voor studenten/beginnende animatoren/vormgevers, maar dan wel betaald in EXPOSURE.
Ik heb daar niet zoveel mee. Betaal mensen maar gewoon voor hun diensten als je daar graag gebruik van maakt, op welke manier dan ook. Een nieuw bandje mag wat mij betreft gewoon voor de tijd/energie/onkosten vergoed worden. Een bakker bakt ook geen gratis brood.
En dan kun je nog wel vragen van gemeenten om wat bij te dragen aan zo'n Bevrijdingsfestival, maar om er nu smalend als Ludolf over te doen dat het in Groningen flopt...dat is weer een ander uiterste. Die mensen doen ook gewoon hun best om er wat feestelijks van te maken.
(Daarbij vind ik, dat als we echt festivals gaan organiseren van belastinggeld, het ook wel voor iedereen een officiële feestdag moet worden, élk jaar. )
Ja dat bedoel ik, dat is het idee van werken voor 'exposure'.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Een onbekend bandje krijgt een gratis podium. Kan cd's of andere dingen van de band verkopen. En zal indien goede muziek vaker gevraagd worden voor podia waar wel geld tegenover staat.
De zomerfeesten in Nijmegen draaien al jaren op die manier. De grote podia met betaalde artiesten. In de binnenstad bij de kroeg op straat een onbekende of net startende band.
Nee, bij mensen die het uit liefhebberij doen en niet als baan hebben, wordt het verwacht. Voor lokale bandjes geldt dat. Die spelen niet voor geld, die spelen voor de lol.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat is het idee van werken voor 'exposure'.
Ik ben daar absoluut géén fan van als het over dit soort festivals gaat die er prima een vergoeding tegenover zouden mogen/moeten/kunnen zetten.
Ik werk ook niet voor exposure, ook niet als ik als onervaren kracht ergens begin. Ik ken niemand die dat verder doet, alleen in de culturele sector wordt het nog geaccepteerd/verwacht.
Ik heb echt jaaaaaaaaren dat werk gedaan, met zo'n honderd anderen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En we hebben het natuurlijk niet alleen over artiesten. Maar podiumbouwers, lichtmensen, beveiliging. Da's ook geen liefde werk?
Ik geloof best dat ze het leuk vinden om te doen. Maar je ontneemt dus zo artiesten die er wel rond van moeten komen werk. Want men kan het ergens anders gratis regelen omdat die mensen het als hobby er bij kunnen doen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Bandjes spelen daadwerkelijk graag. Het is *geen* betaalde arbeid! Hun arbeid is niet spelen voor geld. Dat maakt werkelijk verschil.
En de overeenkomst met gratis festivals en hun bandjes is... ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze het leuk vinden om te doen. Maar je ontneemt dus zo artiesten die er wel rond van moeten komen werk. Want men kan het ergens anders gratis regelen omdat die mensen het als hobby er bij kunnen doen.
Dat is precies wat er in de filmwereld enorm veel gebeurde. Freelancers heb ik tot ver in hun 30ste op kamers zien wonen, omdat bedrijven liever met gratis/goedkope studenten in zee gingen...
Nee zeker niet. Maar zo'n podium, licht, waar krijg je dat vandaan? Afgelopen Koningsdag konden een aantal vrijmarkten niet doorgaan wegens gebrek aan vrijwilligers en geld voor professionals die alles soepel moesten laten verlopen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb echt jaaaaaaaaren dat werk gedaan, met zo'n honderd anderen.
Jazeker is dat wel liefdewerk! Liefde en een flesje bier.
Maar ik neem aan dat jij per se betaald wil worden voor elke dienst die jij een asielzoeker verleent?
QFT. Alles uit deze post.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, bij mensen die het uit liefhebberij doen en niet als baan hebben, wordt het verwacht. Voor lokale bandjes geldt dat. Die spelen niet voor geld, die spelen voor de lol.
Ik heb echt echt écht genoeg bandjes geneukt gekend om te weten dat die echt voor de lol spelen op een festival. Spelen en wat bier, dan hebben ze een tópdag. Onbetaalbaar.
Net als de vrijwilligers die podia opbouwen. Kameraadschap, een dag met veel inzet en wat gratis bier, onbetaalbaar.
Het is pure armoe om dat allemaal te reduceren tot gemist geld.
Het ging er toch om dat dit festival een bijdrage vroeg aan bezoekers? Dus in dit geval geen gratis festival?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
En de overeenkomst met gratis festivals en hun bandjes is... ?
Dat lokale bandjes nu geen publiek meer krijgen?
Oh. Vrijmarkten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar zo'n podium, licht, waar krijg je dat vandaan? Afgelopen Koningsdag konden een aantal vrijmarkten niet doorgaan wegens gebrek aan vrijwilligers en geld voor professionals die alles soepel moesten laten verlopen.
Een festival dat altijd gratis was vroeg nu entreegeld. Noem jij dat een 'gratis festival' (want dat is het alle keren minus een geweest) of een 'geen gratis festival' omdat deze editie dat niet was?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Het ging er toch om dat dit festival een bijdrage vroeg aan bezoekers? Dus in dit geval geen gratis festival?
En dat Ludolf smalend in zijn handen stond te wrijven dat het festival daarom in het water tuinde?
En het verband met lokale bevrijdingsfestivals is.. ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Vriend van mij werkt, oa, als organisator van evenementen. Je wil niet weten hoe vaak men zegt "we kunnen je niet betalen, maar er is genoeg exposure". Alleen, dat zeggen er steeds meer. Alsof hij niet hoeft te eten
Dat men steeds vaker verwacht dat het "om niet" gedaan kan worden. Want exposure.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
En het verband met lokale bevrijdingsfestivals is.. ?
Dat het logisch is om mensen die *geen* geld hoeven te verdienen uit de markt te prijzen omdat 'men' nu eenmaal geld dient te verdienen?
En het verband tussen wat altijd al gratis festivals waren en dat bij commerciële festivals gratis arbeid wordt gevraagd is..?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat men steeds vaker verwacht dat het "om niet" gedaan kan worden. Want exposure.
Niet een persé een bevrijdingsfestival, maar veel vaker voor van alles en nog wat.
De kosten van een bevrijdingsfestival worden deels gedragen door committee 4 en 5 mei en de lokale festivals. En daar zit minder geld, vooral door minder sponsoren.
Ik ben vrijwilliger, naast een aantal betaalde krachten. En ja, er moet geld naar Vluchtelingen werk omdat de computers betaald moeten worden, locaties gehuurd moeten worden etc. Gemeente zegt ook niet, VOG voor vrijwilligers hoeft VWN niet te betalen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
En het verband tussen wat altijd al gratis festivals waren en dat bij commerciële festivals gratis arbeid wordt gevraagd is..?
Dat je vindt dat alles betaald moet gaan worden wat ook wel betaald gedaan wordt?
Ga je je vrijwilligerswerk voor asielzoekers al opgeven omdat dat ook in de commerciële juridische en maatschappelijke hulpverlening gratis arbeid best op prijs gesteld wordt?
Een gratis festival is niet gratis. Ja de entree is gratis. Mogelijk de band gratis en een boel vrijwilligers voor een appel en ei.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger, naast een aantal betaalde krachten. En ja, er moet geld naar Vluchtelingen werk omdat de computers betaald moeten worden, locaties gehuurd moeten worden etc. Gemeente zegt ook niet, VOG voor vrijwilligers hoeft VWN niet te betalen.
Waarom zou de verhuurder van het gebouw zeggen "goh jullie doen goed werk, je hoeft niet te betalen".
Dat zal een verhuurder van podia (heb ik het niet over de opbouwers maar het daadwerkelijke ding) ook niet zeggen. Dat zal de eigenaar van de ingehuurde beveiliging ook niet zeggen. Het bedrijf dat de wc's levert ook niet.
Omdat als de verhuurder het om te beginnen gratis doet omdat hij graag iets goeds doet voor de mensheid, ook geen huur (of entreegeld) hoort te gaan vragen omdat er ook verhuurders zijn van winkels die wel geld vragen. Je draait het om!quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger, naast een aantal betaalde krachten. En ja, er moet geld naar Vluchtelingen werk omdat de computers betaald moeten worden, locaties gehuurd moeten worden etc. Gemeente zegt ook niet, VOG voor vrijwilligers hoeft VWN niet te betalen.
Waarom zou de verhuurder van het gebouw zeggen "goh jullie doen goed werk, je hoeft niet te betalen".
Dat zal een verhuurder van podia (heb ik het niet over de opbouwers maar het daadwerkelijke ding) ook niet zeggen. Dat zal de eigenaar van de ingehuurde beveiliging ook niet zeggen. Het bedrijf dat de wc's levert ook niet.
Omdat je niet van iedereen bijval krijgt?quote:
Die worden hier geopperd.quote:En dan beter een festival waar een beetje voor betaald moet worden dan geen festival. Want dat is dan het alternatief.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat je niet van iedereen bijval krijgt?
[..]
Ik blijf bij mijn mening en dat mag een ander ook. Maar het is nu heen en weer gekaats
Die worden hier geopperd.
Dat zegt me niks. Klinkt als Tarrel. Weet niet uit welk tijdperk die komen, maar allicht komt er vrij vlot een generatie die S&F niet kentquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik nooit meer de namen (en stemmen van) Susan en Freek meer hoef te horen, zou dat heel prettig zijn.
De Twarres van de 20's
Met dat laatste ben ik het wel eensquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zegt me niks. Klinkt als Tarrel. Weet niet uit welk tijdperk die komen, maar allicht komt er vrij vlot een generatie die S&F niet kent![]()
S&F zingen niet vals, maar ja verder snap ik hun populariteit niet zo. Ik vind het erg uitwisselbaar en zonder karakter.
We hebben er maar 3 keukenzaken en 5 gesprekken over gedaanquote:
Krijgen we een tekening te zien evt pm?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
We hebben er maar 3 keukenzaken en 5 gesprekken over gedaan![]()
![]()
(Wel 3 gesprekken bij één en dezelfde zaak. Die is het ook geworden. )
Nog even los van de andere rondjes die we door zaken hebben gelopen, maar dat was meer vlug even rondkijken.
Duurt nog wel tot oktober/november tot de keuken geleverd wordt, maar goed, hebben we extra lang de tijd voorpret en de ruimte om alles klaar te maken in het huis.
Nooit bedacht hoeveel fancy snufjes we straks krijgen. Het is nog wat onwennig.
Snufjes zijn leuk (en eng). Weet je al wanneer jullie over gaan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
We hebben er maar 3 keukenzaken en 5 gesprekken over gedaan![]()
![]()
(Wel 3 gesprekken bij één en dezelfde zaak. Die is het ook geworden. )
Nog even los van de andere rondjes die we door zaken hebben gelopen, maar dat was meer vlug even rondkijken.
Duurt nog wel tot oktober/november tot de keuken geleverd wordt, maar goed, hebben we extra lang de tijd voorpret en de ruimte om alles klaar te maken in het huis.
Nooit bedacht hoeveel fancy snufjes we straks krijgen. Het is nog wat onwennig.
Ja, de meneer van de keukenzaak gaat hem inscannen. Want we hebben geen fancy 3D plaatjes, het is gewoon met zwarte pen getekend met de hand en dan in de zaak zelf de fronten/blad/greepjes erbij gepakt en door de showroom heen gerend om voorbeelden te bekijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Krijgen we een tekening te zien evt pm?
Ik heb geen idee of we de WiFi functie van de vaatwasser ooit gaan gebruiken (quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Snufjes zijn leuk (en eng). Weet je al wanneer jullie over gaan?
Komt steeds dichterbij allemaal, dat grote mensenhuis met een keukenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, de meneer van de keukenzaak gaat hem inscannen. Want we hebben geen fancy 3D plaatjes, het is gewoon met zwarte pen getekend met de hand en dan in de zaak zelf de fronten/blad/greepjes erbij gepakt en door de showroom heen gerend om voorbeelden te bekijken.
Maar zodra ik die tekeningen heb en even alle productnrs kan ik wel even een overzichtje maken
[..]
Ik heb geen idee of we de WiFi functie van de vaatwasser ooit gaan gebruiken () maar vooruit, het zit er nu eenmaal op en het blauwe lichtje op de vloer (geeft aan of ie nog draait) en de verlichting binnenin is vast handig . We gaan ook Quookeren (jullie schuld!)
, en we hebben een oven gekozen met een zgn. "slide in' mechanisme. Dat is vooral omdat we anders met de hoogte van de oven zitten; die komt boven de koelkast en omdat we graag een hogere koelkast wilden, zit de oven vrij hoog. Als je dan de deur open klapt, brand je je armen daar al snel aan. Bij zo'n slide in verdwijnt de deur dus onderin de oven.
20 mei gaan we tekenen en krijgen we de sleutel. Wanneer we precies over gaan moeten we nog bekijken, eerst gaat ons eigen huis nog in de verkoop. Daar worden 16 mei de foto's van gemaakt, en wrs. 30 en 31 mei zijn dan de bezichtigingen. Voordat het dan weer allemaal rond is zitten we denk ik ergens in de zomer. Tot die tijd kunnen we dus hier blijven wonen, wat wel fijn is met verbouwing. We hebben in juni ook nog 3 weken vrij, dus wellicht overnachten we er dan toch ook al eens omdat we dan tussen het klussen door lekker kunnen genieten van het bos en de konijnen ook buiten kunnen rondrennen.
Wat naar! Spoken in d'r hoofdquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:14 schreef Lonaa het volgende:
Hm. Gisteren is Dora ergens van...onder de indruk geweest. Ze lag gewoon buiten en de neus ging omhoog en toen werd ze alert. Ze heeft wat gepiept, trillen, staart naar beneden en ze ging zelfs "schuilen" bij ons en onder de tafel buiten. Hele tijd naar de lucht kijken, schichtig. Er was niks. Geen geluid, niks.
Ze heeft dat de hele avond volgehouden.Ook binnen. Ging ze voor het raam staan enzo.
Vannacht heeft ze boven geslapen en ik kom nu met d'r beneden en ze gaat weer alert uit het raam kijken...Ik heb echt geen idee wat er is, maar ik hoop dat het snel slijt.![]()
Ja, echt heel sneu.quote:
Ja, het kan nog wel veel hipper hoor. We hebben geen wijnkoelkast, ingebouwd koffieapparaat of WiFi op de oven. Het idee was gewoon 'een oven die bakt, en vooruit, een inductieplaat'. Werd dus toch ietsje hipper, maar vooral ook door het gestoei met de indeling. (Het is een kleine keuken, ik wilde daarom geen bovenkasten, maar je moet toch ergens wel al je zooi kwijt.)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het klinkt als een hippe keuken![]()
Hejje ook afzuiging in je werkblad ipv een hangende afzuigkap? Lijkt tegenwoordig de standaard te zijn.
Jup! Nouja die keuken duurt nog wel even, in de tussentijd dus nog hier koken of anders op een gasstelletje in het nieuwe huisquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Komt steeds dichterbij allemaal, dat grote mensenhuis met een keuken![]()
Voorzichtige knuffel voor Doraquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, echt heel sneu.Ik kan er ook niks aan doen, want ze gelooft me niet zeg maar.
![]()
Het is al wel minder erg dan gisteren gelukkig. Er liepen net mensen buiten en toen ging ze wel alert van de bank af en even door het raam kijken en rondlopen maar inmiddels ligt ze wel weer op de bank.
Bleh.
Moet ook zo met Poes2 naar de DA. Die heeft een oor met pus en narigheid en daar zit nu 10 dagen AB in. Nu kijken of oor schoon is en of er geen onderliggend probleem is zoals een poliep of tumor, want dat kon de DA niet zien de vorige keer.
Ook wel sneu, waarschijnlijk heeft ze die ontsteking best lang gehad. Ik zag wel af en toe vies oor maar Poes1 wast Poes2 altijd en die heeft de buitenkant van het oor dus goed schoon gehouden, waardoor de ontsteking niet zichtbaar was.
Och, ik dacht dat ze er al woondequote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Na 3 maanden eindelijk een datum waarop oma naar de gesloten afdeling kan![]()
Het wordt wel echt tijd maar toch naar.
Nee, ging (weer) allerlei dingen fout dus duurt een stuk langer dan we dachten.quote:
Ik voel me niet schuldig tegenover poes2.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Voorzichtige knuffel voor Dora![]()
En ook voor Poes1. Niet gek dat je het dan niet gezien hebt joh!
Ik ben daar niet zo bang voor, dat m'n koelkast het daarom begeeft. Het was eerst wel een twijfelpunt in het ontwerp, maar warmte stijgt op en het zou allemaal goed geïsoleerd moeten zijn rond de apparaten zelf, plus geventileerd. (op Tweakers zijn er zelfs mensen die de oven ónder de koelkast plaatsen. Dat lijkt me gevoelsmatig dan weer minder verstandig, maar schijnt ook weinig problemen op te leverenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou overigens nooit (meer) een oven boven de koelkast willen. Die warmte zo dicht bij de koelkast lijkt me niet goed, buiten het feit dat het onpraktisch is. In mijn vorige huis heb ik 2x een koelkast kapot gehad en vermoedelijk om die reden.
Oven onder de koelkast lijkt me een minder goede keuze mbt de warmteafgifte.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo bang voor, dat m'n koelkast het daarom begeeft. Het was eerst wel een twijfelpunt in het ontwerp, maar warmte stijgt op en het zou allemaal goed geïsoleerd moeten zijn rond de apparaten zelf, plus geventileerd. (op Tweakers zijn er zelfs mensen die de oven ónder de koelkast plaatsen. Dat lijkt me gevoelsmatig dan weer minder verstandig, maar schijnt ook weinig problemen op te leveren). Het zijn ook beide goed bekendstaande merken (NEFF en Liebbher) in de hoop dat het ook allemaal wat langer mee gaat en wat beter afgewerkt is. Geen garantie natuurlijk. Maar we nemen de gok. Het idee om de oven onder de kookplaat te doen was er namelijk wel, maar hebben we door het ruimtegebrek toch moeten wijzigen. Was nog een hele puzzel.
Het onpraktische zie ik niet zo?
Hij komt er inderdaad boven. Het idee om anders op je knieën te moeten gaan zitten om in je oven te kunnen kijken vind ik sowieso matigquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Oven onder de koelkast lijkt me een minder goede keuze mbt de warmteafgifte.
En indien de oven boven de koelkast in een afgesloten kast zit, lees achterkant dicht, zal de koelkast er geen last van hebben.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo maar eens wandelen. De verkoper belde, dat er post was van de verzekering voor ons. (Hij controleert regelmatig het huis). Hij Vroeg nog of hij het op moest sturen. Maar ik ga het wel even halen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]langs je huis
En tof dat het keukenontwerp nu klaar is. Ik doe even een 'ik heb helemaal geen verstand van auto's keukens' opmerking: wat voor kleur wordt de keuken? (misschien heb ik er overheen gelezen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat straks, Candaasje.
Waar? Wij zijn iets soortgelijks nog niet tegengekomen in Nederland. Helaas, want ik zou stiekem wel wat meer willen kunnen vergelijken en onderhandelen. Maar we gaan volgend weekend wel naar nog een keukenzaak in Duitsland die wel dezelfde leverancier hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:14 schreef Candaasje het volgende:
Ik ookMaar ik heb er wel vertrouwen in.
Geloof dat ik jouw werkblad ook nog heb gezien, of in elk geval een soortgelijk iets. Zag sowieso wel heel gave stenen werkbladen, maar voor de ruimte en hoe het huis nu is, voor ons niet zo passend.
Velthuizen keukens in Woudenberg. Maar ik weet niet zeker meer of er evenveel 'werk' qua kleuren in zit als jullie staaltje, als ik het nog even vergelijk. (Hoewel ze wel veel spectaculaire stenen bladen hadden). Qua prijzen denk ik niet dat het echt gaat helpen, wij zijn uiteindelijk met een andere (kleinere) keukenzaak verder gegaan omdat het prijsverschil echt heel fors was (en we kregen er minder voor terug...)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar? Wij zijn iets soortgelijks nog niet tegengekomen in Nederland. Helaas, want ik zou stiekem wel wat meer willen kunnen vergelijken en onderhandelen. Maar we gaan volgend weekend wel naar nog een keukenzaak in Duitsland die wel dezelfde leverancier hebben.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Houtfronten, keramieken (beetje ruwer en 6cm dik) grijs aanrechtblad, en dan aan de zijkant van het aanrechtblok en helemaal om de hogere kast heen dikkere, witte omlijstingen zodat dit het hout wat breekt. Zwarte rechte greepjes (niet te opvallend).
Het is hier op geïnspireerd, alleen hebben wij dan geen grote woonkeuken met losstaand fornuis. Dus alles is ook wat minder breed/dik/lomp dan op deze foto. Onze spoelbak wordt ook 'gewoon' RVS en niet onderbouw, want dat is geen goed idee in combinatie met keramiek:Het klinkt echt heel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me alleen moeilijk een voorstelling maken van de oven op de koelkast. Maar dat komt denk ik omdat ik een koelkast op ooghoogte wil hebben. Daarboven een oven lijkt me ietsje onpraktisch
Spoilers!
Ik denk dat, wanneer je een tafelmodel koelkast hebt, de oven op ooghoogte zit.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klinkt echt heel tof![]()
Ik kan me alleen moeilijk een voorstelling maken van de oven op de koelkast. Maar dat komt denk ik omdat ik een koelkast op ooghoogte wil hebben. Daarboven een oven lijkt me ietsje onpraktisch
Oven komt ook op ongeveer ooghoogte. We gaan namelijk de koelkast wat lager laten plaatsen, waarbij de plint smaller wordt. Omdat de koelkast in een aparte kast zit, dus niet aan het verdere aanrechtblok vast, kan dat zonder dat het er gelijk debiel uitziet (want dan zouden je plinten opeens ongelijk zijn).quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klinkt echt heel tof![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben een koelkast van 1.10 en daar boven de oven. Dat werkt op zich prima, hoewel voor mij makkelijk dan mijn 10 centimeter kleine lief. Maar je hebt dan wel een debiel kleine koelkast zonder vriesvak. Wij hebben dat opgelost met eentje van 480 liter in de inpandige garage
Jullie maken het voor mij niet makkelijker om dit te visualiseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oven boven koelkast meldt. Die zal op zo’n 140cm zitten gok ik.
Oven en koelkast doen het al jaren prima, ik verbrand me zelden. Iets lager zou fijn zijn, want met zware ovenschalen til ik wel net iets boven mijn macht. Gelukkig heb ik die niet vaak. En de ruimte in de koelkast zou ik dan weer missen.
Ik heb geen hippe inschuifdeur maar mis het ook niet. Wel altijd eraan denken die deur dicht te klatsen, want hij hangt precies op kinhoogte en recht op een hoek van mijn ‘wandel’route.
Wij hebben nu een afwasmachine op die hoogte. Iedereen vind het een geweldig idee.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb de oven op (ik denk) aanrechthoogte. Ernaast is ook een stuk aanrecht dus oven open en ik schuif een schotel vrij makkelijk op het aanrecht. Hoger zou ik niet moeten en laag heb ik jaren gehad, ook niet fijn vond ik.
Vrienden van mij hebben nu ook de afwasmachine verhoogd staan, da's ook best handig wanneer je op leeftijd bent
Klinkt inderdaad wel als een goed idee. Wel benieuwd hoe het er echt uit zietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben nu een afwasmachine op die hoogte. Iedereen vind het een geweldig idee.
Behalve dat ie gewoon random midden in de muur staat.
Daar kan ik me weer geen voorstelling van maken? Ingebouwd in de muur?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben nu een afwasmachine op die hoogte. Iedereen vind het een geweldig idee.
Behalve dat ie gewoon random midden in de muur staat.
Ik dacht dat @Leandra het ook heeft in haar nieuwe keuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar kan ik me weer geen voorstelling van maken? Ingebouwd in de muur?
Stel dat ik nu een nieuwe keuken zou nemen, dan zou de vaatwasser ook meer de hoogte in gaan. Maar dan moet er wel heel veel aangepast worden aan de keuken.
Hier idd ook een vaatwasser op hoogte, aan de ene kant van de keuken een kastenwand met, van links naar rechts: koelvriescombinatie, servieskast en vaatwasser, onder de vaatwasser een lade, boven de vaatwasser kastruimte.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik dacht dat @:Leandra het ook heeft in haar nieuwe keuken.
Bij ons opperde mijn schoonvader hetzelfde idee, maar dan zouden we steeds de halve keuken door moeten met alle (vieze) vaat.
Niet dat die keuken zo groot is, maar dan is dichter in de buurt van de gootsteen wel makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg je een vacature van een recruiter. Vlak bij je woonplaats. In Velp.
Ja meid, er zijn 2 Velp's in Nederland en deze ligt 50 km verderop.
Ik doe ook mee, bij dezequote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:26 schreef borisz het volgende:
Weekend.
Komende week mag ik meedoen aan het Radio-onderzoek. Invullen per kwartier wat je luistert, waar en hoe![]()
Vroeger was dat in een boekje, nu digitaal al is het systeem nog altijd hetzelfde.
recruiters, echt, die moeten ze naast architecten hangen, aan hun duimen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg je een vacature van een recruiter. Vlak bij je woonplaats. In Velp.
Ja meid, er zijn 2 Velp's in Nederland en deze ligt 50 km verderop.
Duh...quote:
Ja, je komt pareltjes tegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
recruiters, echt, die moeten ze naast architecten hangen, aan hun duimen.
Ok bedankt Piet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, bij deze
Ma 0:00-23:59, niet
Di 0:00-23:59, niet
Wo 0:00-23:59, niet
Do 0:00-23:59, niet
Vr 0:00-23:59, niet
Za 0:00-23:59, niet
Z0 0:00-23:59, niet
Ik had ook sollicitatiebrieven met verkeerd gespelde achternaam van mijn leidinggevende.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, je komt pareltjes tegen.
De meneer van gisteren heb ik het advies gegeven om, voordat hij mails gaat versturen, even z'n tekst na te lezen. In 3 mails aan mij, 1x Hi zeggen en 2x mijn voornaam fout spellen geeft mij weinig vertrouwen.
Of laat het een ander lezen. Of wacht een dag.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook sollicitatiebrieven met verkeerd gespelde achternaam van mijn leidinggevende.
Controleer je brieven 10x omg
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had een sollicitatie bij een bedrijf in Arnhem. Kreeg een mail terug waarin men zich bedankte voor het geweldig gesprek dat ze met me hadden gehad en wilden weten hoe ik het ervaren had. Ik had helemaal geen gesprek gehad daar. Ik belde de recruiter, voicemail. Stuurde hem een mail dat er waarschijnlijk iets fout was gegaan. Hij bedankte opnieuw voor het geweldige gesprek en schreef dat hij mij van de verdere procedure op de hoogte zou houden.
Toevallig werkt mijn ex daar die mij belde en vertelde, wat mij nou gebeurde, via linkedin had men gezien dat wij elkaar kenden en men vroeg referenties, hij raakte met die manager in gesprek over de job en hij kreeg hem aangeboden. Verder prima, gun het de schat van harte.
Kreeg gisteren een afwijzing. Werkelijk, recruiters.
Ohquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken het voor mij niet makkelijker om dit te visualiseren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging moestuinzaadjes bestellen bij de intratuin waaronder paksoi. Ik kreeg palmkoolContact opgenomen met de klantenservice die gingen de vraag doorspelen naar de betreffende vestiging (een zakje zaad van 2 euro hè, mooi dat het goed uitgezocht wordt
). Toen kreeg ik bericht dat ik een nieuw zakje paksoi kreeg en de palmkool mocht ik houden. Weer een postnl-persoon op pad met een doos met een zakje zaad. Open ik het zojuist: palmkool
![]()
![]()
![]()
Ik voel een nascholinkje aankomen voor een medewerker van intratuin BarneveldMocht iemand palmkoolzaadjes willen?
ohh die aardbeien, lekker veel voor weinig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Mooie keuken @:leandra![]()
Ik ben gaar. Ik heb net 5 boerderijwinkels bezocht om samples af te geven en een 6e om een bestelling af te leveren.
En omdat al die winkels geen acceptabele aardappels hebben, moest ik daarna nog naar de Jumbo, wat ik een beetjeen
vond. Jumbo had wel een spectaculaire aardappelaanbieding dus dat was tof. Bij een winkel kreeg ik gratis eieren en bij een andere kocht ik 1200 gram aardbeien voor 3 euro.
Ga je trouwen?quote:
Weinig story. Geen aanzoek, gewoon zomaar een doorgehakte knoop op zondagmiddag. Hier op het dorp en daarna eten, over een half jaar ongeveer, klein gezelschap met ouders, siblings en beste vrienden, geen trouwjurk(en), een heel blij kind ('feestje! gezellig! mooie kleren! lekker eten!') én mijn vader die mijn moeder mailde om te delen hoe blij hij voor ons is, wat in meerdere opzichten bijzonder en ontroerend is. De getuigen zijn gevraagd (zij drie, ik eenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idd ook een vaatwasser op hoogte, aan de ene kant van de keuken een kastenwand met, van links naar rechts: koelvriescombinatie, servieskast en vaatwasser, onder de vaatwasser een lade, boven de vaatwasser kastruimte.
Vaatwasser met RVS front.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Stomme vraag misschien, maar waarom dat hoogteverschil in je werkblad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch klinkt het al tof.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Weinig story. Geen aanzoek, gewoon zomaar een doorgehakte knoop op zondagmiddag. Hier op het dorp en daarna eten, over een half jaar ongeveer, klein gezelschap met ouders, siblings en beste vrienden, geen trouwjurk(en), een heel blij kind ('feestje! gezellig! mooie kleren! lekker eten!') én mijn vader die mijn moeder mailde om te delen hoe blij hij voor ons is, wat in meerdere opzichten bijzonder en ontroerend is. De getuigen zijn gevraagd (zij drie, ik een), zalen gereserveerd en ringen besteld
En ik ben vast voornemens er geen sprookjesachtige gestileerde droomdag van te maken![]()
Zonder het antwoord te weten kan ik je vertellen dat Mrs V heel blij was geweest als wij dat ook hadden gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waarom dat hoogteverschil in je werkblad?
Maar wel etenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Weinig story. Geen aanzoek, gewoon zomaar een doorgehakte knoop op zondagmiddag. Hier op het dorp en daarna eten, over een half jaar ongeveer, klein gezelschap met ouders, siblings en beste vrienden, geen trouwjurk(en), een heel blij kind ('feestje! gezellig! mooie kleren! lekker eten!') én mijn vader die mijn moeder mailde om te delen hoe blij hij voor ons is, wat in meerdere opzichten bijzonder en ontroerend is. De getuigen zijn gevraagd (zij drie, ik een), zalen gereserveerd en ringen besteld
En ik ben vast voornemens er geen sprookjesachtige gestileerde droomdag van te maken![]()
Gelukkig mag ze toch niet koken in je keukenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zonder het antwoord te weten kan ik je vertellen dat Mrs V heel blij was geweest als wij dat ook hadden gehad.
Met iets meer dan 10 cm verschil tussen de lange en de korte en de keuken op hoogte passend voor de lange, schijnt koken soms best moeilijk te zijn. M.n. roeren in hoge pannen.
Ahja, dat klinkt eigenlijk best wel logisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zonder het antwoord te weten kan ik je vertellen dat Mrs V heel blij was geweest als wij dat ook hadden gehad.
Met iets meer dan 10 cm verschil tussen de lange en de korte en de keuken op hoogte passend voor de lange, schijnt koken soms best moeilijk te zijn. M.n. roeren in hoge pannen.
Zelden idd.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gelukkig mag ze toch niet koken in je keuken
Je kunt de uitnodigingen gewoon via DM sturen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik kocht 5 kg aspergestukken voor 7,50. Nu schil ik me een ongeluk.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel veel uitmaakt, maar kreeg het recept op een ip pagina op fb. Het origineel is ook gewoon in een pan gemaakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Is dat niet sneller klaar zonder snelkook dan met? Recept ziet er ook al onwijs snel uit.
En dat terwijl dat over het algemeen juist een hele fijne intratuin is, met vaardige medewerkers.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging moestuinzaadjes bestellen bij de intratuin waaronder paksoi. Ik kreeg palmkoolContact opgenomen met de klantenservice die gingen de vraag doorspelen naar de betreffende vestiging (een zakje zaad van 2 euro hè, mooi dat het goed uitgezocht wordt
). Toen kreeg ik bericht dat ik een nieuw zakje paksoi kreeg en de palmkool mocht ik houden. Weer een postnl-persoon op pad met een doos met een zakje zaad. Open ik het zojuist: palmkool
![]()
![]()
![]()
Ik voel een nascholinkje aankomen voor een medewerker van intratuin BarneveldMocht iemand palmkoolzaadjes willen?
Het arbotechnisch correcte antwoord: zo heb je een deel met een perfecte snijhoogte en een deel met een perfecte kookhoogte.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waarom dat hoogteverschil in je werkblad?
Ik vind die tegel voor sommige ruimtes geweldig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef Myraela het volgende:
Zo frustrerend. Vandaag bij de tegelleverancier geweest. Maar die kan dus puur de tegels leveren, die weet weer niet hoeveel vervolgens de tegelzetter van het project er bovenop gaat doen en dan hebben we de badkamerleverancier die er verder nog een feestje van gaat maken. Oftewel, niets te onderhandelen maar wel 3 zaken die je allemaal een poot uit proberen te draaien en 0 duidelijkheid kunnen geven.
We willen wel een leuke terrazzo tegel die iedereen verschrikkelijk gaat vinden. En die ik met 2 seconde Googlen ergens al goedkoper kan vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij ook, het idee was op papier al aardig maar dan is er nog altijd de werkelijkheid... en die viel alleen maar mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:28 schreef Myraela het volgende:
Deze autist snapt je wel.Al moet ik ook even wennen aan het hoogteverschil.
Je hebt zeker op zondag besteldquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:26 schreef Clubsoda het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit juist wel een leuke tegel. Waar gaat die komen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef Myraela het volgende:
Zo frustrerend. Vandaag bij de tegelleverancier geweest. Maar die kan dus puur de tegels leveren, die weet weer niet hoeveel vervolgens de tegelzetter van het project er bovenop gaat doen en dan hebben we de badkamerleverancier die er verder nog een feestje van gaat maken. Oftewel, niets te onderhandelen maar wel 3 zaken die je allemaal een poot uit proberen te draaien en 0 duidelijkheid kunnen geven.
We willen wel een leuke terrazzo tegel die iedereen verschrikkelijk gaat vinden. En die ik met 2 seconde Googlen ergens al goedkoper kan vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vloertegel, in zowel de badkamer als het toiletje denken we nu. We waren van plan om ook nog een muur met gekleurde (geel) tegels te doen. Maar we neigen nu toch gewoon naar verder helemaal wit. Ook gewoon om geld te besparen, want het is ook gewoon een keer op.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel een leuke tegel. Waar gaat die komen?
Ik vind m echt heel leuk. En best slim (en goedkoper) om de muren wit te houden. Ik heb in het toilet een paar maanden geleden plaktegels op de bovenste rij geplakt, gaat het vervelen (ze zijn statisch en niet gelijmd) kan ik er zo iets anders op plakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vloertegel, in zowel de badkamer als het toiletje denken we nu. We waren van plan om ook nog een muur met gekleurde (geel) tegels te doen. Maar we neigen nu toch gewoon naar verder helemaal wit. Ook gewoon om geld te besparen, want het is ook gewoon een keer op.
Van die trendgevoelige meuk. Zou nooit kiezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eurofleur in Leusden. Perfect. Zoveel beter dan intratuin.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl dat over het algemeen juist een hele fijne intratuin is, met vaardige medewerkers.
Oktober 2017.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:00 schreef Vanyel het volgende:
@:Clubsoda ik probeer te ontdekken wanneer wij onze matras gekocht hebben. Dat was vlak na jullie...
quote:
Ik ben in dit geval niet iedereen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet grijs. Dus prima tegelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke tegels kun je leuk combineren met een mosgroene wc pot om nog meer eens een trend van weleer er in te gooienquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van die trendgevoelige meuk. Zou nooit kiezen.
qftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmpf. Vroeg. Kan nog wel een uurtje extra gebruiken.
Maar! Vandaag wordt dan eindelijk een terras gelegd! Na bijna 6 jaar kunnen we eind van de dag ergens zitten waar onze stoel niet weg zakt
Die witte kutkat maakte me om 5 uur wakker. Prrr, snorharen tegen mijn oog. Prrr. Poot tegen mijn arm.quote:
Hier deden beide katten "Let me sing you the song of my people" om 6:51. Top.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die witte kutkat maakte me om 5 uur wakker. Prrr, snorharen tegen mijn oog. Prrr. Poot tegen mijn arm.
![]()
Iedereen uit bed, ik om te plassen. Hans hyper. Ik weer naar boven. Het witte speciaaltje volgde mij dus die moest weer maar beneden worden gebracht aangezien ze honger had.
Ik mis dit.quote:
Je kunt ook ergens anders heen natuurlijk. Het dorp uit, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik mis dit.
Wij hadden optreden van Vieze Jack (een local, briljant) en bloemencorso (ultra dom. Wel veel bier). Tijdens bloemencorso zijn we op verkansie. Dat was de jaarplanning van het dorp.
Ben je niet meer welkom in Enschede of mag je het dorp niet uit?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik mis dit.
Wij hadden optreden van Vieze Jack (een local, briljant) en bloemencorso (ultra dom. Wel veel bier). Tijdens bloemencorso zijn we op verkansie. Dat was de jaarplanning van het dorp.
Ik had niet eens een kat maar werd gewoon zelf om 2 wakker. Duurde nogal langquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die witte kutkat maakte me om 5 uur wakker. Prrr, snorharen tegen mijn oog. Prrr. Poot tegen mijn arm.
![]()
Iedereen uit bed, ik om te plassen. Hans hyper. Ik weer naar boven. Het witte speciaaltje volgde mij dus die moest weer maar beneden worden gebracht aangezien ze honger had.
Dat is echt nog stommer. Dan kan je niet eens iemand of iets de schuld gevenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had niet eens een kat maar werd gewoon zelf om 2 wakker. Duurde nogal lang
Het universum. Dat doe ik meestal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt nog stommer. Dan kan je niet eens iemand of iets de schuld geven
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt ook ergens anders heen natuurlijk. Het dorp uit, zeg maar.
Kom slapen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onmogelijk.
(Zuipen is toch handiger als je niet nog 135km moet rijden)
Daar hebben ze hotels voor uitgevondenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onmogelijk.
(Zuipen is toch handiger als je niet nog 135km moet rijden)
Meh. De gebruikelijke chagrijn van de 1 euro bakken was deze keer gewoon echt een hufter. Maar verder wel leuke dingen gehaald. 12 doosjes frambozen voor 2.5 euro, 4 artisjokken voor 1.25, 4 nashi peren en de rest ben ik alweer vergeten.quote:
Dit klinkt al als plannen in mijn boekje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb voor mezelf eigenlijk helemaal geen plan voor vandaag. Dat gebeurt nooit. Kom er ook net pas achter![]()
Ik ga wel wat prutsen in de moestuin. De druppelslang aansluiten en de rekken voor de tomaten plaatsen.
Echt welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mooie dag hiervoor
![]()
https://www.fijnedagvan.n(...)het-naakt-tuinieren/
Goeie deal. Die karma bites klinken primaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meh. De gebruikelijke chagrijn van de 1 euro bakken was deze keer gewoon echt een hufter. Maar verder wel leuke dingen gehaald. 12 doosjes frambozen voor 2.5 euro, 4 artisjokken voor 1.25, 4 nashi peren en de rest ben ik alweer vergeten.
En daarna een straatje verderop bij m'n favoriete bakker m'n allerfavorietste eierkoek met hazelnoten gehaald.
Je hebt zo ongeveer mijn plannenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:32 schreef Blues het volgende:
Mijn plannen voor vandaag na heerlijk uitgeslapen te hebben, zo even in de zon koffie.
Wasje zit in de machine.
Dan goed stofzuigen en schoonmaken daar waar Muis heeft geleefd.
We denken RIP muis, laatste dagen niets meer waargenomen! Hij heeft de ijsblokzakjes kapoet geknaagd in de ovenlade waar hij tijdelijk was ingetrokken.
Muizenpasta laten we op de 3 verschillende plekken staan.
Oh dat verkopen ze zeker niet bij de ah ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klinkt al als plannen in mijn boekje.![]()
Overigens had ik ook geen plannen. Maar het is nog geen 11 uur en ben dus al naar de markt geweest, de bakker, de supermarkt, pakketje opgehaald en naar de budgetfood store waar ze wat lekkere snacks hadden.![]()
Dit is m'n nieuwe craving. Ze zijn lekker zoet, lekkere kokos en heerlijk krokant.
[ afbeelding ]
Muis zal zich vooral in de nacht laten zien en dan zijn poezen niet in de woonkamer. Slimme muisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Blues het volgende:
Dus ondanks poes toch muis! Dappere krijgertjes🐭🐭
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Blues het volgende:
Muis gevonden met overal stofzuigen en schoonmaken![]()
Deaud in een pasta val achter de bank.
en
![]()
Miljoen keutels everywhere
Yeah... wat voor pasta (willen mensen hier in de flat vast wel weten)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Blues het volgende:
Muis gevonden met overal stofzuigen en schoonmaken![]()
Deaud in een pasta val achter de bank.
en
![]()
Miljoen keutels everywhere
Volgens mij niet. Ik kwam het toevallig tegen bij de budgetfoodstore, daar verkopen ze vaak restanten en kom je dus soms vreemde dingen tegen. Ik had ook horeca-verpakkingen van de vegetarische slager. Dus een 2 kilo doos gyros en 2 kilo kip teriyaki voor 4.5 euro per doos.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dat verkopen ze zeker niet bij de ah ofzo?
Achos!!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
WIlden vandaag eigenlijk naar Røm en Ribe, maar de Beaglereu moest naar de dierenarts, Abcess aan zijn aars, beestje brulde een paar keer toen dat werd uitgeknepen en loopt nu dizzy van de pijnstillers en antibiotica met een lampekap om zijn nek, de ziel.
Omg die fietsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:53 schreef AnneX het volgende:
Wat ik in de gauwigheid zag: keuken uitgezocht door CandaasjeEn
Clubsoda gaat trouwen![]()
Wij fietsen over Dwingelderveld en de hei en hadden zojuist een bijzondere ontmoeting.
Rip fiets
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kocht 3 doosjes bij de karwei. Er staan er nu nog 2, achter t gasfornuis waar die woonde en onder de kast waar we 'm voor t eerst zagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yeah... wat voor pasta (willen mensen hier in de flat vast wel weten)
Doen we dus ookquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Tegen die Muizen moet je echt wat doen, vieze beesten die ziektes overbrengen.
Wat is er gebeurd? Zijn jullie nog heel?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:53 schreef AnneX het volgende:
Wat ik in de gauwigheid zag: keuken uitgezocht door CandaasjeEn
Clubsoda gaat trouwen![]()
Wij fietsen over Dwingelderveld en de hei en hadden zojuist een bijzondere ontmoeting.
Rip fiets
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Joepppiiieee voor jullie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben een terras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hele 11 vierkante meter om stoelen neer te zetten zonder dat ze vallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben een terras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hele 11 vierkante meter om stoelen neer te zetten zonder dat ze vallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joepppiiieee voor jullie.
Dat roept om een foto
Heel snoezig van dichtbijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:33 schreef sigme het volgende:
@:annex, dat zijn nou Drentse Heideschapen. Die heb ik ook, maar de mijne lopen geen fietsen omver.
Welke hunebed ga je bekijken?
Vermoedelijk D52quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:33 schreef sigme het volgende:
@:annex, dat zijn nou Drentse Heideschapen. Die heb ik ook, maar de mijne lopen geen fietsen omver.
Welke hunebed ga je bekijken?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vermoedelijk D52![]()
Al weer uit eten straks. Ws. iets minder sjiek dan gister: https://www.tripadvisor.n(...)renthe_Province.html
Dat was erg verzorgd en smakelijk.
Excuus dat ik geen betere omschrijving paraat heb.
“Van het leitje” buiten de kaart was asperge met zelfgerookte zalm.
Zelf deed ik het met twee voorgerechten: prachtige smaakvolle doperwten soep en een steak tartaar.
Tot zo ver: Cul
Wow netjesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terras![]()
[ afbeelding ]
De plantenbak rondom wordt nog wit geverfd overigens. En er komt een pergola over.
Gaaf! En het is ook niet zomaar een paar tegels, maar een heel leuke knusse plekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terras![]()
[ afbeelding ]
De plantenbak rondom wordt nog wit geverfd overigens. En er komt een pergola over.
Een zitkuil. Wel aan de afwatering gedacht hoop ik. Anders wordt het een zwemkuil.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terras![]()
[ afbeelding ]
De achtertuin is behoorlijk groot. Het is echt de bedoeling dat dit een knus plekje wordt met schaduw en planten rondom.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaaf! En het is ook niet zomaar een paar tegels, maar een heel leuke knusse plek
Zoals je kunt zien, ligt er een lijngoot over de gehele breedte van het terras.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Een zitkuil. Wel aan de afwatering gedacht hoop ik. Anders wordt het een zwemkuil.
Ik vind m tof!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoals je kunt zien, ligt er een lijngoot over de gehele breedte van het terras.
Mijn eerste gedachte was zitkuilquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terras![]()
[ afbeelding ]
Heb het idee dat er nog heel veel zandbergen overblijven daarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind m tof!Kint mist de Zandberg
Die ligt er nog hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind m tof!Kint mist de Zandberg
Ik ben al druk aan het zaaien. Het wordt een prairiebeplanting dus ik heb grassen, rudbeckia, knolzijdeplant, salvia, vuurpijl, etc in wordingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:18 schreef Blues het volgende:
Knusse zitkuil met planten en zuksLeuk ontwerp ook!
Cool plekje! Zeker wit lijkt het me tof. Ik krijg altijd een beetje de kriebels van het overdadige grijs in veel tuintjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terras![]()
[ afbeelding ]
Ik kom graag een keer in die prachtige hoek limonade drinken en taartjes etenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terras![]()
[ afbeelding ]
Topplan, Treinen we dan vanaf Arnhem samen verder?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom graag een keer in die prachtige hoek limonade drinken en taartjes etenOf we nodigen Myraela ook uit en dan hebben we zelfgemaakte limoncello
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Topplan, Treinen we dan vanaf Arnhem samen verder?
Niet leukquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Normaal vertrek ik van huis om 22.00. Nu om 21.20.
Normaal ben ik om 8.00 thuis, nu om 8.40.
Niet blij.
Meh.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Niet blij.
Bahquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Niet blij.
Ik hou ook niet van al dat grijs inderdaad. De tegels hebben helaas wel wat grijs in zich. We hebben wegens veel gedoe niet de tegels die we wilden kunnen kopen. Maar deze zijn ook wel ok als ze eenmaal liggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cool plekje! Zeker wit lijkt het me tof. Ik krijg altijd een beetje de kriebels van het overdadige grijs in veel tuintjes.
We komen heel graag een keerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, Isa en de rest, jullie zijn welkom om taartjes te komen eten hoor![]()
Isa, wat enorm zonde van de tijd
Hier zijn ze ook niet blijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We komen heel graag een keer(ik spreek even voor iedereen)
Ja, zonde van de tijd. Als ze de bussen nou gewoon op dezelfde tijden hadden laten rijden als de treinen
Wat een lange nachtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Niet blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Goed geregeldquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn ze ook niet blij
https://twitter.com/force(...)hucn2XfBigaXsuk3spVw
Die spoedarts kan vast wel rijden toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed geregeld
Ik had net de spoedarts aan de telefoon en ik ga zo maar de stoute schoenen aantrekken, want deze spoedarts komt óver mijn woonplaats als hij naar huis rijdt
Leuke vloer zo, fiets. Maar eh heb je nou dat laminaat in stukjes gelegd of hoe zie ik dat voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef fietsie het volgende:
Die spoedarts kan vast wel rijden toch?
Dit is de inhoud van 1 doos laminaat:Lekker puzzelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mooi dat het gelukt is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het is ook een super sympathieke man, dus ik verwacht geen probleem (tenzij hij het zo druk heeft dat hij absoluut niet op tijd weg kan).quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke vloer @:fietsie
Slim om de spoedarts te vragen. Eerder thuis is beter
Slaap zequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef fietsie het volgende:
Werkze Isa! Ik ga maar even paar uurtjes mn ogen dichtdoen
Ha, nou, ik ging ook eens buiten de deur etenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
En nu is cs Utrecht ook nog eens ontruimd. Hopelijk heeft dat geen effect op jouw reis straks
Hopelijk ben je ergens vannacht nog thuis geraaktquote:Op zondag 8 mei 2022 00:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ha, nou, ik ging ook eens buiten de deur etenwe begonnen al laat en ik ben ook alweer een poos bezig thuis te komen
Oooh, fijne dag vandaagquote:Op zondag 8 mei 2022 07:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hopelijk ben je ergens vannacht nog thuis geraakt
Ik ga me dadelijk maar eens uit bed gooien om te gaan zwemmen.
En vanmiddag het uitgestelde feestje van mijn ouders. Dus wat eerder naar de zaal om te gaan versieren. Ballonnen blazen![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2022 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hopelijk heb je wel in je eigen bed kunnen slapen @:Clubsoda
Veel plezier @:Cat-astrophe en @:Borisz natuurlijk ook.
Ben je thuisgebracht @:Isabeau
Eind van de middag naar kennissen. Denk dat ik er met een mooie omweg naar toe fiets
Laaaagjes is hier het antwoordquote:Op zondag 8 mei 2022 09:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Slaap lekker voor Isa!
Ik lig nog in bed, maar moet er wel zo uit eigenlijk. Tenzij ik een halfuurtje later op de hockey kom, wat ook wel kan want ik speel zelf niet. Maar ja, een half uur extra slaap heb ik ook niet per se wat aan. Dus denk dat ik mezelf zo toch maar een schop onder m'n kont ga geven en ga opstaan.
En dan nog bedenken wat ik aan doe.. wat niet nu te koud is, maar ook niet vanmiddag veel te warmwant wordt weer een dagje van 10.15-22 ofzo op de hockey. Nou ja, in het ergste geval ga ik tussendoor toch nog even naar huis om me om te kleden.
Binnen de 2 uurquote:Op zondag 8 mei 2022 10:00 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Gisteren een survivalrun gelopen. M'n doel was onder de 2 uur lopen, ik had halverwege zo m'n twijfels of dat ging lukken want het was een stuk zwaarder dan verwacht (de bikkels die er bij andere runs vaak 50 minuten over doen, hadden nu ruim een uur nodig), maar uiteindelijk ben ik gefinisht in
1 uur 59 minuten en 56 seconden![]()
Wel m'n linker duim bezeerd, nagel tot aan waar hij begint ingescheurd. Wat doet zo'n klein wondje belachelijk veel zeer
We hebben er een soort van een dagje uit van gemaakt, want broertje en A liepen allebei ook. Broertje ging redelijk soepel voor hoe weinig hij getraind had, A is halverwege de run zo ongeveer blijven steken omdat een hindernis niet lukte en hij moest en zou die halen, even negerend dat als hij alles gaf voor die hindernis hij alle hindernissen erna ook nog moest. Dus die zijn we op een gegeven moment maar tegemoet gelopen en hebben we overtuigd om toch echt nou maar in beweging te komen. Als je een of meerdere hindernissen niet kunt, krijg je 2 uur straftijd dus technisch gezien is het ook de moeite niet waard om een hindernis langer dan 2 uur te gaan staan proberen. (Ik doe zelf meestal 3 oprechte pogingen en dan is het klaar. Tenzij het de allerlaatste hindernis is, daar wil ik wel wat meer pogingen doen want erna hoef ik niks meer.)
Eind juni nog 2 wedstrijden, ik heb er nu al zin in
Mooi terras geworden, LSquote:Op zondag 8 mei 2022 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Binnen de 2 uur![]()
Ik weet nog niet precies wat er op de grill gaat. Sowieso asperges, paprika, tomaat en misschien courgette. Ook wat Turks brood. Verder heb ik nog een Beyond Meat burger en er is chorizo. Ik zal eens in de vriezer graaien straks zodat ik een iets definitiever plan kan maken. Het is vandaag niet zo belangrijk wat we eten maar meer waar we het eten. Op ons terras
Lekker klusje had jij in je gang zegquote:
Ja was gezellige puzzel. En in zo’n ruimte met die vorm heb je akelig veel hoekjes…quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker klusje had jij in je gang zeg
Grappig dat ze dit soort tegels ook in laminaat hebben. Wist ik niet.
[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 08-05-2022 17:11:39 ]
quote:Op zondag 8 mei 2022 14:07 schreef AnneX het volgende:
Zelfs even in een theetuin in Friesland geweest om weekend af te sluiten.
Heerlijk gefietst, toeristisch gedaan, gezelligheid onderling.Mooi! Maar heb je dat kinT eraf gebonjourd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Proost!quote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef sigme het volgende:
Ik maak asperges, met gekookte ei & ham en gebakken aardappeltjes.
Eerst nog even een Sarabibiertje en dan aan tafel!
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:25 schreef sigme het volgende:
Crosspost:
[ afbeelding ]
![]()
toe:
[ afbeelding ]
rabarbercake met Duitse advocaat
Hier dan.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom geen foto's van Lonaas sjansoutfit. Zo fucking jammer weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal m zo wel weer weg. Dus.Sterkheidsbaas van alles.
+4quote:
Ghe.quote:
Ik laat me daar over het algemeen niet door tegenhouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |