Natuurlijk mag het. Of het slim is is een tweede, ga vooral door met die inlichtingen maar doe het in het geniep. Ook als iedereen wel weet dat dit aan de orde is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Welkom in het vrije westen.
Met een vrije pers.
(In Rusland is het ongetwijfeld beter geregeld.)
Duly noted.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het. Of het slim is is een tweede, ga vooral door met die inlichtingen maar doe het in het geniep. Ook als iedereen wel weet dat dit aan de orde is.
Trump deed wat de NAVO betreft niets anders dan zijn voorgangers hoorquote:Op donderdag 5 mei 2022 07:57 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Waar wil je naartoe? Een argumentatie waarin Trump niet als een olifant door de NAVO porselein kast ging? Ik vind het best hoor
Offtopic, maar:quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Trump deed wat de NAVO betreft niets anders dan zijn voorgangers hoor
Alleen wat minder diplomatiek maar dat was misschien ook eens nodig
Lolquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Offtopic, maar:
John Bolton Says 'Putin Was Waiting' For Trump To Withdraw From NATO In Second Term
Het is maar de vraag of de NAVO nog had bestaan als Trump zijn zin kreeg.
Spijtig dat het toch nog over Trump gaat (mijn schuld).quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lol
Geloof je toch niet?
Dan is ineens de halve wereld off limits
Daarnaast kost het (bijna) niets
Een stuk minder diplomatiekquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Spijtig dat het toch nog over Trump gaat (mijn schuld).
W.b. deze man: 6 januari 2021.
Had het gelopen zoals hij het wilde, dan was inderdaad ineens de halve wereld off limits.
Tenzij je dat ook niet gelooft, en oprecht denkt dat Trump slechts iets minder diplomatiek was/is dan zijn voorgangers of opvolgers.
Dit is best een logische en aannemelijke verklaring waarom Rusland niet tijdens trump-1 de aanval heeft geopend. Trump was volop bezig internationale samenwerkingsverbanden te ontmantelen en minimaliseren. NATO stond op het lijstje. Waarschijnlijk heeft Corona toch een zonnige zijde. Het heeft mede trump uit het zadel gewipt en waarschijnlijk het moment van het begin van deze inval ook wel wat vertraagd. Tja een president met honderden miljoenen aan schulden bij diverse verdachte partijen is toch best een veiligheidsrisicoquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Offtopic, maar:
John Bolton Says 'Putin Was Waiting' For Trump To Withdraw From NATO In Second Term
Het is maar de vraag of de NAVO nog had bestaan als Trump zijn zin kreeg.
(En of bijvoorbeeld de onthoofding van Kyiv wél gelukt was in de eerste dagen van deze oorlog)
Het enige dat Trump, inzake de verkiezingen van november 2020, tot januari 2021 had gedaan was zijn nederlaag niet erkennen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een stuk minder diplomatiek
Maar wat de NAVO betreft deed hij geen rare dingen
Het nadeel van zo’n presidentieel systeem is natuurlijk dat elke dorpsgek president kan worden. Als zo iemand dan ook nog eens erg veel macht heeft, krijg je dit soort ellende.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:55 schreef Toby56 het volgende:
(Overigens, ruim 2 maanden later: Poetin has not taken over a country... yet.)
Ook daarin was Trump veel en veel te voorbarig, dom, onwetend, uit zijn nek zwetsend en wat niet al.
Lol... in Oekraïne is een komische acteur nu president.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het nadeel van zo’n presidentieel systeem is natuurlijk dat elke dorpsgek president kan worden. Als zo iemand dan ook nog eens erg veel macht heeft, krijg je dit soort ellende.
Waarmee ik niet wil zeggen dat een monarchie veel beter is, overigens.
Ondanks dat WimLEx een beetje een pannenkoek is, hebben we maar weinig te klagen hier. Sterker nog, ik dank elke mogelijke god, elke ochtend op mijn blote knietjes, dat ik in Nederland geboren ben.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het nadeel van zo’n presidentieel systeem is natuurlijk dat elke dorpsgek president kan worden. Als zo iemand dan ook nog eens erg veel macht heeft, krijg je dit soort ellende.
Waarmee ik niet wil zeggen dat een monarchie veel beter is, overigens.
Ik heb meer vertrouwen in Zelensky dan in idioten als Trump, Duterte, Bolsonaro en Lopez Obrador.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol... in Oekraïne is een komische acteur nu president.
(Maar een dorpsgek is hij niet.)
Op iedere opmerking komt er van jou weer een "ja... maar..."quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:00 schreef sp3c het volgende:
Ja prima Trump is een debiel maar als SHAPE zegt doe Zweden dan doet hij gewoon Zweden
We hebben het hier ook goed voor elkaar, absoluut. Maar ik heb wel wat fundamentele bezwaren tegen de monarchie en ben dan ook republikein. De meeste kritiek gaat over het kostenplaatje, maar ik vind het principe van erfopvolging en de ministeriële verantwoordelijkheid eigenlijk veel verwerpelijker. Maar goed dat is een discussie voor elders.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ondanks dat WimLEx een beetje een pannenkoek is, hebben we maar weinig te klagen hier. Sterker nog, ik dank elke mogelijke god, elke ochtend op mijn blote knietjes, dat ik in Nederland geboren ben.
Ja ... maar .... dat is omdat je de doelpalen verschuiftquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op iedere opmerking komt er van jou weer een "ja... maar..."
Daar lijd ik ook regelmatig aan, jaaaaa, maaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr.... niet bij Donald Trump.
Had jij er vertrouwen in dat ook trump wel de steun geleverd had die biden nu levert?quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ... maar .... dat is omdat je de doelpalen verschuift
Oorlog is slecht voor de handel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Trump had volgens mij een hekel aan oorlog omdat het zo duur is.
Klopt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Trump had volgens mij een hekel aan oorlog omdat het zo duur is.
Lol.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ... maar .... dat is omdat je de doelpalen verschuift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |