Wat een gelul. Alsof Duitsland 8 jaar lang Limburg bezet en gaat lopen rellen in Groningen en Friesland. En na 8 jaar vallen ze met een hoop geweld de rest van ons land binnen en zeggen ze: accepteer het nou gewoon, dan ben je van ons af. Hoe is dat redelijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 01:39 schreef Za het volgende:
[..]
Allezins redelijke eisen.
Ze waren ook bijna op dat punt, tot de Nato de boel escaleerde.
Klinkt als 'The Art Of The Deal' inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch razend benieuwd hoe het met Trump aan het roer zou lopen, als foute autoverkoper had hij denk ik Oekraïne opgedeeld samen met Poetin en de maffia in Kiev omgekocht met goud en kraaltjes en de belofte van de levering van 10.000 blinkende tanks.
Ik weet niet eens zeker of Za een oprechte russische trol is of een gewone trol die nu Rusland aangrijpt om mensen uit de tent te lokken. In elk geval een trol en die voedt men bij voorkeur niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Alsof Duitsland 8 jaar lang Limburg bezet en gaat lopen rellen in Groningen en Friesland. En na 8 jaar vallen ze met een hoop geweld de rest van ons land binnen en zeggen ze: accepteer het nou gewoon, dan ben je van ons af. Hoe is dat redelijk
Het is toch volkomen helder dat Trump, Poetin geen oranje haar in de weg had gezeten? Waarschijnlijke uitkomst was dan een puppet regime in Oekraïne en de onafhankelijkheid van oost Oekraïnequote:Op donderdag 5 mei 2022 06:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klinkt als 'The Art Of The Deal' inderdaad.
(Ik maakte mijn opmerking overigens vooral omdat ik mij meen te herinneren dat Trump enkele malen tijdens bijeenkomsten opmerkingen maakte over Zweden om aan te tonen hoe afschuwelijk het daar was.)
Geen zorgen; dat was niet echt mijn punt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het is toch volkomen helder dat Trump, Poetin geen oranje haar in de weg had gezeten? Waarschijnlijke uitkomst was dan een puppet regime in Oekraïne en de onafhankelijkheid van oost Oekraïne
Ja die volksrepubliekjes. Heb je weer 2 van die Transnistrië’s erbij. Een corrupt rovershol wat door niemand wordt erkend en dus ook bij geen enkel verdrag aangesloten is, en slechts drijft op georganiseerde criminaliteit, witwassen, drugs- en vrouwenhandel en wat dies meer zij.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het is toch volkomen helder dat Trump, Poetin geen oranje haar in de weg had gezeten? Waarschijnlijke uitkomst was dan een puppet regime in Oekraïne en de onafhankelijkheid van oost Oekraïne
Scheelt wel een half miljoen doden maar principes van een ander mogen ook wat kosten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja die volksrepubliekjes. Heb je weer 2 van die Transnistrië’s erbij. Een corrupt rovershol wat door niemand wordt erkend en dus ook bij geen enkel verdrag aangesloten is, en slechts drijft op georganiseerde criminaliteit, witwassen, drugs- en vrouwenhandel en wat dies meer zij.
Nee, daar zijn we echt mee geholpen inderdaad.
Ah oke. Ja dat klinkt logisch zoals je het steltquote:Op donderdag 5 mei 2022 07:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Geen zorgen; dat was niet echt mijn punt.
Het ging in dit verhaal vooral over de vraag of het logisch was dat de USA Zweden als NAVO-lid zou verwelkomen.
Met Biden als president: ja.
Met Trump als president: nee.
Waarom zou Trump nee zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Geen zorgen; dat was niet echt mijn punt.
Het ging in dit verhaal vooral over de vraag of het logisch was dat de USA Zweden als NAVO-lid zou verwelkomen.
Met Biden als president: ja.
Met Trump als president: nee.
Ik stel dan ook niet dat het een goede oplossing zou zijn. Wel een Trump oplossing die waarschijnlijk wat jaartjes vrede had gekocht.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja die volksrepubliekjes. Heb je weer 2 van die Transnistrië’s erbij. Een corrupt rovershol wat door niemand wordt erkend en dus ook bij geen enkel verdrag aangesloten is, en slechts drijft op georganiseerde criminaliteit, witwassen, drugs- en vrouwenhandel en wat dies meer zij.
Nee, daar zijn we echt mee geholpen inderdaad.
Zo werkt de NAVO niet echtquote:
Precies dit. Want over een paar jaar hadden de Russen aan de Poolse grens gestaan en wat dan? Polen ook maar weggeven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik stel dan ook niet dat het een goede oplossing zou zijn. Wel een Trump oplossing die waarschijnlijk wat jaartjes vrede had gekocht.
Tsja.quote:
Beetje onderbuik dus?quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:51 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Maar Trump is niet echt iemand die zich aan dat soort regeltjes houdt.
Waar wil je naartoe? Een argumentatie waarin Trump niet als een olifant door de NAVO porselein kast ging? Ik vind het best hoorquote:
Liever die onderbuik dan de onderbuik van Trump.quote:
Algemeen bekend dat Amerika en UK een hoop intel doorspeelt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:03 schreef Seeburg54 het volgende:
New York Times met het bericht dat al die Russische generaals gedood zijn door Oekraïne omdat de Amerikaanse inlichtingendienst zorgt voor de informatie. Waarom leren ze het nou nooit, hou gewoon je bek over dat soort dingen. Zo dom om dit soort dingen aan de grote klok te hangen. Eikels.
dat wist iedereen. waarom zou dit niet gepubliceerd mogenwordden?quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:03 schreef Seeburg54 het volgende:
New York Times met het bericht dat al die Russische generaals gedood zijn door Oekraïne omdat de Amerikaanse inlichtingendienst zorgt voor de informatie. Waarom leren ze het nou nooit, hou gewoon je bek over dat soort dingen. Zo dom om dit soort dingen aan de grote klok te hangen. Eikels.
Er staat niet bij wat ze doorspelen en hoe ze aan die info komen, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:03 schreef Seeburg54 het volgende:
Welkom in het vrije westen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:03 schreef Seeburg54 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |