Vind zulke accounts wel fijn om te volgen, wat meer recht voor z'n raapquote:
Ik heb het idee dat Litouwen nog wat zoekende is. Of in ieder geval, dat kreeg ik een beetje door uit wat het team van de week zei. Het wordt dus wel wat beter?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:03 schreef Cee het volgende:
Veel meer sparkles nu op de achtergrond! Het wordt glitteriger.
Het is pas het derde optreden, ook niet zo verrassend dus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:12 schreef Funhouse het volgende:
Alesia Michelle zegt dat dit het eerste optreden van de dag is waar de zon haar stoort
De onwijs duidelijke voorkeuren bij hem vind ik zo irritant. Het is prima als je voorkeuren hebt, maar een beetje objectiviteit is fijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:17 schreef molloot200 het volgende:
Hij is gewoon aan het repeteren en die Cinan zit alleen maar comments op te lezen. Bah, besteed gewoon tijd aan alle acts en niet alleen aan degene die jij zelf leuk vindt
Hij gaat kwalificeren hè? Ik zei hetquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:18 schreef Greys het volgende:
Zwitserland gaat harten breken op tv hoor.
Die stem gaat door hart en ziel.
En hij is erg sympathiek overkomend in alle close ups.
Natuurlijk, iedereen heeft z'n voorkeuren, maar als je voor zo'n stream zit wil ik graag dat je óveral gewoon duidelijk beschrijft wat er te zien is. Ook van de liedjes die je eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:19 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
De onwijs duidelijke voorkeuren bij hem vind ik zo irritant. Het is prima als je voorkeuren hebt, maar een beetje objectiviteit is fijn.
Ik zie het een Vincent Bueno doen, maar zou het wel goed vindenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij gaat kwalificeren hè? Ik zei het![]()
Geen fan van het nummer en ik zou liever een ander nummer doorhebben maar die stem is misschien wel mijn favoriete stem van dit jaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:18 schreef Greys het volgende:
Zwitserland gaat harten breken op tv hoor.
Die stem gaat door hart en ziel.
En hij is erg sympathiek overkomend in alle close ups.
Het zou me niks verbazen. Echt niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij gaat kwalificeren hè? Ik zei het![]()
Op een gegeven moment denk ik dan ook wel "kom op, pick your battles".quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Wiwi is boos dat ze masks moeten dragen wanneer ze zitten. En doen het dus niet.
Love it of mwah is op zich wel een goed teken voor televote. Een jurynummer is het wel denk ik? Zou wel door moeten gaan, staging klinkt wel goed eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:31 schreef Greys het volgende:
Weet je wat het met Zwitserland is, die gaat gewoon opvallen qua stem en met het aparte kerstcommercial achtige lied. Dus mensen gaan dat onthouden. En die gaat wat gevoelens oproepen.
Geen idee of het allemaal genoeg zal zijn, maar ik vind het bijvoorbeeld echt allemachtig prachtig en krijg er een brokkie van in mn keel maar Cee doet het bv weer niks. Wordt een love it of mwah it geval. Ben benieuwd.
Vorig jaar hoorden we er wel steeds wat over, nu helemaal niks eigenlijk. Denk het niet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Worden de delegaties eigenlijk nog getest? Of is dat Covid-spook nu wel verdreven dat iemand niet live zou kunnen optreden?
Ik zou niet weten hoe Zwitserland met zo'n zeiklied door zou kunnen gaan in dit deelnemersveldquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:31 schreef Greys het volgende:
Weet je wat het met Zwitserland is, die gaat gewoon opvallen qua stem en met het aparte kerstcommercial achtige lied. Dus mensen gaan dat onthouden. En die gaat wat gevoelens oproepen.
Geen idee of het allemaal genoeg zal zijn, maar ik vind het bijvoorbeeld echt allemachtig prachtig en krijg er een brokkie van in mn keel maar Cee doet het bv weer niks. Wordt een love it of mwah it geval. Ben benieuwd.
Zwitserland spreekt mits goed gezongen gewoon een bepaald publiek aan, met name de oudere kijkers denk ik. En als je daar dan een slimme staging bij bedenkt die ook de jongere kijkers erin weet te trekken heb je een solide Q te pakkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:36 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Zwitserland met zo'n zeiklied door zou kunnen gaan in dit deelnemersveld
silent diskoquote:
Is dat hart niet vooral op de vloer geprojecteerd? Ik denk niet dat we daar echt iets van zagenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
Het lijkt erop dat er wel het een en ander is veranderd aan Zwitserlands staging sinds de eerste rehearsal, als je die foto's terugziet, zie je echt alleen maar een lichtshow en niks over het gebroken hart etc. Ook de blog heeft het daar nog nooit over gehad.
Ook op z'n gezicht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Is dat hart niet vooral op de vloer geprojecteerd? Ik denk niet dat we daar echt iets van zagen
Het is een regelmatig terugkerend deel in het optreden, projectie op scherm en ook op z'n gezicht en ook op zijn jas gestikt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Is dat hart niet vooral op de vloer geprojecteerd? Ik denk niet dat we daar echt iets van zagen
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:35 schreef Greys het volgende:
Voor wie dat nog wil weten, hij draagt een zwarte leren jas met daarop een klein wit gestikt hart.
Dit hart komt ook terug geprojecteerd op de vloer en wordt op een gegeven moment zelfs geprojecteerd op zijn gezicht.
Er stond ergens om de 72 uur, maar sommige artiesten zijn overal en nergens en knuffelen iedereen, dus ik gok dat het niet hoeft als je gevaccineerd bent, want anders is het wel apart.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Worden de delegaties eigenlijk nog getest? Of is dat Covid-spook nu wel verdreven dat iemand niet live zou kunnen optreden?
Oh nee, hoe is de uitstraling van de zanger?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:44 schreef Cee het volgende:
De discobal is leuk, maar is niet goed in beeld gebracht. Je ziet ineens shots van opzij van de drummer die op een verhoging zit, met daarvoor de discobal. Je ziet de pootjes waar de bal op staat.
Je zou toch verwachten dat dat wel weggewerkt zou kunnen wordenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:44 schreef Cee het volgende:
De discobal is leuk, maar is niet goed in beeld gebracht. Je ziet ineens shots van opzij van de drummer die op een verhoging zit, met daarvoor de discobal. Je ziet de pootjes waar de bal op staat.
Vergelijkbaar met de nationale voorronde. Relaxed. Niet uitbundig of zo. Het is vrij statisch verder. Tot het punt waar de camera om de discobal heen draait.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:44 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Oh nee, hoe is de uitstraling van de zanger?
Ja, ik betwijfel ook dat dit onkunde van regie is, maar gewoon een keuze van "ach, dan komt dat maar in beeld."quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat dat wel weggewerkt zou kunnen worden
Dit voelt in alles als een laatste plaats, samen met Kroatiequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:44 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik hoop zo dat LPS toch op miraculeuze wijze doorgaat
Zo kun je zien wat er gebeurt als mensen ineens mee kunnen kijken in plaats van alleen foto’s zien zoals van de weekquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:45 schreef Greys het volgende:
Slovenië vind ik persoonlijk echt niet zo heel lekker klinken ook.
Wat een overgang na de stem van Marius.
En de staging ziet er echt heel kneuterig uit. Gewoon lelijk.
Die drummer op die stellage die gewoon in beeld is. Die poten/wielen onder de bal in beeld.
Nope. Deze doet het hem niet voor me.
Alsof het gewoon een soort eindoptreden is op een school ofzo.
Hoop dat ze die tweede foto ZSM gaan verwijderen!1!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:47 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: https://eurovision.tv/live-blog-wednesday-4-may
Ja. Het voelt best anders!quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo kun je zien wat er gebeurt als mensen ineens mee kunnen kijken in plaats van alleen foto’s zien zoals van de week
Ja ik was er al bang voor. Nja, denk inderdaad dat de hele piepkleine hoop over is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit voelt in alles als een laatste plaats, samen met Kroatie
Being green is cool.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Het voelt best anders!![]()
Wij nemen even een groene smoothie en een brownie, net als in Ahoy.
Boys don`t cry is er daar één van. Was net op de radio.quote:
Ik vind zn stem sowieso wat slapjes, het is mijn ding niet zo en het is nogal een overgang na Marius.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:49 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben wel oprecht verbaasd dat z'n vocalen niet zo goed waren want die waren voorheen altijd gewoon solid vond ik.
Ah zo. Nee maar tussen echt vals en Marius Bear zit nog wel een heel spectrumquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind zn stem sowieso wat slapjes, het is mijn ding niet zo en het is nogal een overgang na Marius.
Op zich waren zijn vocalen niet heel anders dan eerst hoor. Ik vind ze gewoon niet indrukwekkend.
Dat is puur persoonlijk.
Sorry dat zal ik er voortaan beter bij zetten!
Het was niet vals. Het is wat... jengelig.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo. Nee maar tussen echt vals en Marius Bear zit nog wel een heel spectrum
Ja, Twitter is ook nogal verdeeld. Een deel die het vreselijk vindt, en een deel die het zo best goed vindt. Ik weet niet wat ik moet vindenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:59 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm bij Escunited zijn ze redelijk enthousiast over Slovenië, klein sprankje hoop voor @:molloot200
Er wordt je ook niks gegund. #OPHEFquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb onverwachts vanmiddag een meeting voor school tijdens de S10 repetitie![]()
![]()
Ik wilde net hetzelfde zeggen na die opmerking over de tsjairs, wat een nietszeggende meidquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:07 schreef koffieleuk het volgende:
Weet niet meer wie het zei, maar dat meisje bij Roy (bij ESCUnited) voegt niet zoveel toe inderdaad.
Ja ze zal best aardig zijn, maar je hoort haar echt niets inhoudelijks zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde zeggen na die opmerking over de tsjairs, wat een nietszeggende meid
Ja, ik heb die streams ook afgezet (ik moest ook wel even andere dingen doen), maar het voegt weinig toe aan de Twitter-commentaren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:14 schreef lashatumbai het volgende:
Hoe laat gaan Cee en Greys livestreamen? Meer zin in dan deze streams!
Hmzzz ik had al wel een hoop vocaal geluid en geschreeuw verwacht, maar dit stuk is niet heel erg gunstigquote:
Het zag er wel uit alsof het shots waren van de show, normaliter kreeg je altijd van die shots vanuit de zaal te zien, dit was wel geregisseerdquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet de echte shots zijn, veel te veel wideshots.
Van wat ik hoorde van de streams waren de shots best wel rommelig, dus ik denk het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Als het goed is wel, dat is elk jaar zo.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ook bij Letland trouwens. Pas bij Zwitserland leek het lekker in beeld te komen, terwijl ook die nog last hadden van de zon.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde van de streams waren de shots best wel rommelig, dus ik denk het eigenlijk wel.
Ohquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hier zag het er destijds ook heel anders uit:
We eten nog een saucijzenbroodje en dan gaat ie aan!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:14 schreef lashatumbai het volgende:
Hoe laat gaan Cee en Greys livestreamen? Meer zin in dan deze streams!
Ik begreep dat die ook stuk was, maar ik kan niet terugvinden waar ik dat las.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef lashatumbai het volgende:
En is er nou geen LED vloer? Dat zou tenminste nog voor wat onderscheidends kunnen zorgen bij elk optreden.
Die is er wel, Greys en Cee hebben die benoemd. Maar blijkbaar gebruikt Albanië die niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef lashatumbai het volgende:
En is er nou geen LED vloer? Dat zou tenminste nog voor wat onderscheidends kunnen zorgen bij elk optreden.
Oooh dat was precies wat ik ook zei, echt Heath Ledger die Julia Stiles gaat versierenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Roy is fan van Denemarken
Ik vind die ook erg leuk, van die typische poprock die je rond 2000 in van die Amerikaanse tienerfilms voorbij zag komen, zoals Ten Things I Hate About You
Daar had Letland ook die teksten op geprojecteerd volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die is er wel, Greys en Cee hebben die benoemd. Maar blijkbaar gebruikt Albanië die niet.
Er is een LED vloer in de voorste helft van het hoofdpodium (voor het deel met de zon) en een gedeelte van de b-stage. De vloer op het hoofdpodium is later aan het ontwerp toegevoegd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef lashatumbai het volgende:
Hopelijk is de belichting dusdanig goed dat het de aandacht afleidt van de bijzonder lelijke achtergrond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:42 schreef Em31 het volgende:
Word toch wat zenuwachtig voor S10 zo, nu niet alles echt lekker loopt
Al heeft de Nederlandse delegatie zich nog nooit ingehouden als er wat te klagen viel en dat deden ze niet, dus misschien valt het mee.
Dit is toch niet de officiële cameravoering mag ik hopen? Zo ver weg etc, kan echt niet hoorquote:
Oh wauw, het wordt een lastige weg naar kwalificatie danquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:48 schreef Meridiaan het volgende:
Pfff Matt zegt dat de rehearsalclip van Albanië dus ook zo op beeld komt.
Wat jammer allemaal voor ze
Blijft echt een heerlijk lied, ik zou ze het gunnen door te gaan.quote:
Yesss, dit is beter in dit stukjequote:
Doet het!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef Cee het volgende:
Zijn er mensen die even kunnen testen of onze stream werkt?
Werkt!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef Cee het volgende:
Dit liedje kan rommeligheid ook wel hebben natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Yesss, dit is beter in dit stukje
Nog steeds wel wat rommelig camerawerk en schakelen vind ik persoonlijk.
zeker! maar voorspeld niet veel goeds voor de rest van de actsquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit liedje kan rommeligheid ook wel hebben natuurlijk
Wat een lekker stelletje meiden zijn jullie!!! Gewoon lekker onbevangen en normaal, geen gekke dingen!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef Cee het volgende:
Hoop het ook, dan maar een stuk donkerder.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk is de belichting dusdanig goed dat het de aandacht afleidt van de bijzonder lelijke achtergrond.
GMTAquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oooh dat was precies wat ik ook zei, echt Heath Ledger die Julia Stiles gaat versieren![]()
Ok, dit is een qualifier. Dit gaat hetzelfde effect hebben als IJsland in 2014quote:
Ik had het er gisteren even over met iemand die er meer verstand van heeft dan ik en volgens hem is dit dus niet de LED kant van het kleinste deel van de zon. Er is een beter scherm met een hogere resolutie aan de andere kant, zelfs van het kleinste deel. Wat we nu zien zou dus meer als verlichting gebruikt moeten worden, maar landen gebruiken het als LED scherm omdat ze geen andere optie hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:09 schreef Em31 het volgende:
Snap niets van de kwaliteit van dat kleine scherm, je begint bijna te denken dat die bogen wel werken, maar het gewoon te lelijk is ofzo.
Het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:14 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren even over met iemand die er meer verstand van heeft dan ik en volgens hem is dit dus niet de LED kant van het kleinste deel van de zon. Er is een beter scherm met een hogere resolutie aan de andere kant, zelfs van het kleinste deel. Wat we nu zien zou dus meer als verlichting gebruikt moeten worden, maar landen gebruiken het als LED scherm omdat ze geen andere optie hebben.
@CrazyDutchPunk schreef daar op Twitter het volgende over:quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
oef, dat is wel echt ook lelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef Em31 het volgende:
Mooi dat S10 op zo'n verhoging staat, dan zie je hopelijk dat onderste randje niet
[ afbeelding ]
Dat stuk bovenin waar het scherm niet helemaal tot de rand gaatquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef Em31 het volgende:
Mooi dat S10 op zo'n verhoging staat, dan zie je hopelijk dat onderste randje niet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef Guanabana het volgende:
(Sorry was er even uit, komt/is er nog een Cee en Greys-stream?)
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef Guanabana het volgende:
(Sorry was er even uit, komt/is er nog een Cee en Greys-stream?)
Ik heb de link er in gezetquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een fascinerend Eurovisiejaar is dit toch
Edit: wellicht kan een mod even de link in de OP zetten?
Ik kijk wel, maar chat niet meequote:Op woensdag 4 mei 2022 14:00 schreef NailQueen het volgende:
Wie zijn de users in de chat?
(Ben even nieuwsgierig)
Fijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Matt: That was absolutely stunning!
(Keek ook even wat Matt zei)
TT van Nederland-topic is perfect jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:06 schreef Em31 het volgende:
Ben zo trots dat wij dit sturen hewat er ook gebeurt
Ik ook, zo leuk dat we weer iets goeds sturenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:06 schreef Em31 het volgende:
Ben zo trots dat wij dit sturen hewat er ook gebeurt
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef Em31 het volgende:
Als je op Twitter kijkt zie je Spanjaarden zeggen dat het een flop is of een mogelijke NQ![]()
Die hebben verstand van wat scoort inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef Em31 het volgende:
Als je op Twitter kijkt zie je Spanjaarden zeggen dat het een flop is of een mogelijke NQ![]()
Wel verstand van flopsquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die hebben verstand van wat scoort inderdaad.
Gaat met een hooivork richting @Straniquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef Em31 het volgende:
quote:-S10, klim naar een vierkant platform verlicht door de randen. Het zwarte pak verandert niet, maar het bovenste deel is zo mooi. Er is een verlicht moment aan het einde van de voorstelling dat magisch is.
De outfit is wel weer een keuze zeg maar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:34 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat witte rondje achter haar is niet rond door de pixels
Een robot op het podium is wat we nodig hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef Em31 het volgende:
Deze meneer mist een verhaal?quote:
https://wiwibloggs.com/20(...)nd-rehearsal/272188/quote:Padraig: For her second rehearsal in Turin, the S10 evokes memories of both Belgium’s Blanche and Sweden’s Sanna Nielsen from Eurovision 2017 and 2014 respectively. Just like both of the aforementioned women, S10 stands alone centre stage and lets her voice and the spotlights do all the work. Whilst simple, it’s an impactful approach with proven success in the past. And this time around is sure to be no different. The Dutch singers is one of the few acts today to be apparently unaffected by the broken stage backing. She uses the section of functioning LED beneath the “rainbow” to create a sort of sunset effect, while she herself is shrouded in darkness. The silhouette is impressive and creates quite a moment. Following on from Ukraine and Bulgaria this is a palette cleanser that Europe is sure to appreciate.
Spanjaarden hebben geen smaak. @Straniquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef Em31 het volgende:
Oneurope.co.ukquote:The Netherlands, *now* I understand it.
Perhaps I needed to see S10 sing this live because at the start of this whole thing I really, REALLY didn’t understand the hype about this song.
I do now, though. I have, through the medium of a dark stage and a backlit performance, seen the light… as it were. This is beautifully shot from the start, something which some of the other songs today have not been. S10 literally stands and sings the song at me and it is strangely engaging.
It drew me in from the first second I saw it live and I could not take my eyes and ears off the song. According to the cuepilot camera directing thingummy in the first 2:30 there are only 25 camera shots and the lack of cutting away really helps you to focus the mind on what S10 is singing but it doesn’t matter that its in Dutch, in the same way that Barbara Pravi was in French last year. It has a *something* – call it television magic if you will, but the trick of keeping her in the forefront of the shot at all times is a powerful televisual story that will make people have a connection with her and that is vitally important.
The road to Damascus definitely went through Hilversum for me.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Moldavie is een dark horse dat gevaarlijk onderschat wordt. Trenuletul heeft alles in zich om een publiekslieveling te worden.
Een nummer zoals de diepte hoeft ook niet al te veel bombarie als staging ben ik van meningquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:31 schreef Mandy040986 het volgende:
Dit is het beste wat ze hadden kunnen doen. Het fantastische nummer ondersteunen met subtiele staging. Het nummer en Stien doen de rest.![]()
Was de smoky plinth nog ergens te zien?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:32 schreef Fred_B het volgende:
De odds van Nederland bewegen voorzichtig de goede kant uit.
quote:
Ja mooi, helemaal als iedereen straks meeklapt.quote:
Eens!quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja mooi, helemaal als iedereen straks meeklapt.
Eerste filmpje dat het er allemaal wel goed uitziet.
Los daarvan, hoe zou ze anders moeten kijken bij een nummer als de Diepte?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:40 schreef blackswangreen het volgende:
Dat S10 er 'slightly bored' uitziet, zoals een van de critici zegt, dat herken ik wel. Ze kan soms een beetje blasé overkomen. En als ze zingt maakt ze soms amper haar noten af. Maar dat is ook wel ergens de charme, ze staat letterlijk heel cool op dat podium.
Verder valt het me alles mee, afgaand op het commentaar tenminste. Na de eerste repetitie kreeg ik het gevoel dat het té basic was gehouden. En als het publiek mee gaat zingen krijgt de performance sowieso een lift.
Ze staat bv. altijd heel stil, beweegt haar armen nauwelijks. Als je Barbara Pravi neemt als vergelijking, die hele lichaamstaal zit vol emotie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Los daarvan, hoe zou ze anders moeten kijken bij een nummer als de Diepte?
Met deze ben ik het helemaal eens. Het is niet saai, je blijft naar haar kijken en luisteren. Betoverend.quote:
Eens. Stiens emotie zit meer in haar stem dan in lichaamstaal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze staat bv. altijd heel stil, beweegt haar armen nauwelijks. Als je Barbara Pravi neemt als vergelijking, die hele lichaamstaal zit vol emotie.
Dat was er ook het lied naar. Heel opzwepend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze staat bv. altijd heel stil, beweegt haar armen nauwelijks. Als je Barbara Pravi neemt als vergelijking, die hele lichaamstaal zit vol emotie.
Dit zal waarschijnlijk gewoon winnen. Ik vind het wel echt lastig beoordelen door de situatie. Je gaat bijna denken dat de vrouw met tranen op de achtergrond bewust is gekozen als "winstbejag", terwijl dat net zo goed al het idee had kunnen zijn toen Putin nog niet binnen was gevallen.quote:
Vroeg me ook wel af of dat ook helemaal een bewuste keuze is, zelfs niet een momentje even haar hand omhoog bij 'jou niet laten gaan' of zoiets. Niet dat het hoeft, maar lijkt ook wel over nagedacht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom breng je me nou telkens in de problemen Enquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het zelf echt een heel leuk nummer, mag van mij best winnen. Maar inderdaad, ze zullen nooit van het 'ze wonnen alleen maar omdat oorlog' afkomen natuurlijk. Dan begin je soms een beetje te denken dat het misschien maar beter is dat ze niet winnen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zal waarschijnlijk gewoon winnen. Ik vind het wel echt lastig beoordelen door de situatie. Je gaat bijna denken dat de vrouw met tranen op de achtergrond bewust is gekozen als "winstbejag", terwijl dat net zo goed al het idee had kunnen zijn toen Putin nog niet binnen was gevallen.
Die hele oorlog maakt het zo lastig om het in een populariteitswedstrijd geen factor te laten zijn.
Sorry Stramiquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom breng je me nou telkens in de problemen En
Toch een vrouw met tranen? Dacht dat @Greys en @Cee die niet zagen...quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zal waarschijnlijk gewoon winnen. Ik vind het wel echt lastig beoordelen door de situatie. Je gaat bijna denken dat de vrouw met tranen op de achtergrond bewust is gekozen als "winstbejag", terwijl dat net zo goed al het idee had kunnen zijn toen Putin nog niet binnen was gevallen.
Die hele oorlog maakt het zo lastig om het in een populariteitswedstrijd geen factor te laten zijn.
Ik hoop dat ze het trekt met al die mensen in de zaal en kijkerts.quote:
Er zijn toch live on tapes?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:59 schreef Em31 het volgende:
Iemand van Portugal Covid? hoorde het te laat
Edit: ja dus
Ik denk dat ze nu de beelden van de eerste rehearsal zullen gebruiken, als dat tenminste nodig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |