Daar had Letland ook die teksten op geprojecteerd volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die is er wel, Greys en Cee hebben die benoemd. Maar blijkbaar gebruikt Albanië die niet.
Er is een LED vloer in de voorste helft van het hoofdpodium (voor het deel met de zon) en een gedeelte van de b-stage. De vloer op het hoofdpodium is later aan het ontwerp toegevoegd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef lashatumbai het volgende:
En is er nou geen LED vloer? Dat zou tenminste nog voor wat onderscheidends kunnen zorgen bij elk optreden.
Hopelijk is de belichting dusdanig goed dat het de aandacht afleidt van de bijzonder lelijke achtergrond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:42 schreef Em31 het volgende:
Word toch wat zenuwachtig voor S10 zo, nu niet alles echt lekker loopt
Al heeft de Nederlandse delegatie zich nog nooit ingehouden als er wat te klagen viel en dat deden ze niet, dus misschien valt het mee.
Dit is toch niet de officiële cameravoering mag ik hopen? Zo ver weg etc, kan echt niet hoorquote:
Oh wauw, het wordt een lastige weg naar kwalificatie danquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:48 schreef Meridiaan het volgende:
Pfff Matt zegt dat de rehearsalclip van Albanië dus ook zo op beeld komt.
Wat jammer allemaal voor ze
Blijft echt een heerlijk lied, ik zou ze het gunnen door te gaan.quote:
Yesss, dit is beter in dit stukjequote:
Doet het!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef Cee het volgende:
Zijn er mensen die even kunnen testen of onze stream werkt?
Werkt!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef Cee het volgende:
Dit liedje kan rommeligheid ook wel hebben natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Yesss, dit is beter in dit stukje
Nog steeds wel wat rommelig camerawerk en schakelen vind ik persoonlijk.
zeker! maar voorspeld niet veel goeds voor de rest van de actsquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit liedje kan rommeligheid ook wel hebben natuurlijk
Wat een lekker stelletje meiden zijn jullie!!! Gewoon lekker onbevangen en normaal, geen gekke dingen!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef Cee het volgende:
Hoop het ook, dan maar een stuk donkerder.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk is de belichting dusdanig goed dat het de aandacht afleidt van de bijzonder lelijke achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |