Ja, ik heb die streams ook afgezet (ik moest ook wel even andere dingen doen), maar het voegt weinig toe aan de Twitter-commentaren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:14 schreef lashatumbai het volgende:
Hoe laat gaan Cee en Greys livestreamen? Meer zin in dan deze streams!
Hmzzz ik had al wel een hoop vocaal geluid en geschreeuw verwacht, maar dit stuk is niet heel erg gunstigquote:
Het zag er wel uit alsof het shots waren van de show, normaliter kreeg je altijd van die shots vanuit de zaal te zien, dit was wel geregisseerdquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet de echte shots zijn, veel te veel wideshots.
Van wat ik hoorde van de streams waren de shots best wel rommelig, dus ik denk het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Als het goed is wel, dat is elk jaar zo.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ook bij Letland trouwens. Pas bij Zwitserland leek het lekker in beeld te komen, terwijl ook die nog last hadden van de zon.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde van de streams waren de shots best wel rommelig, dus ik denk het eigenlijk wel.
Ohquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hier zag het er destijds ook heel anders uit:
We eten nog een saucijzenbroodje en dan gaat ie aan!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:14 schreef lashatumbai het volgende:
Hoe laat gaan Cee en Greys livestreamen? Meer zin in dan deze streams!
Ik begreep dat die ook stuk was, maar ik kan niet terugvinden waar ik dat las.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef lashatumbai het volgende:
En is er nou geen LED vloer? Dat zou tenminste nog voor wat onderscheidends kunnen zorgen bij elk optreden.
Die is er wel, Greys en Cee hebben die benoemd. Maar blijkbaar gebruikt Albanië die niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef lashatumbai het volgende:
En is er nou geen LED vloer? Dat zou tenminste nog voor wat onderscheidends kunnen zorgen bij elk optreden.
Oooh dat was precies wat ik ook zei, echt Heath Ledger die Julia Stiles gaat versierenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Roy is fan van Denemarken
Ik vind die ook erg leuk, van die typische poprock die je rond 2000 in van die Amerikaanse tienerfilms voorbij zag komen, zoals Ten Things I Hate About You
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |