Wiwi vindt van nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Sporadisch.
De 'zon' is hier een storende factor vind ik, het had veel kleurrijker moeten zijn.
Nou ja, die zullen ook wel half cynisch een soort van boos zijn op die organisatie dat de staging half geblokkeerd is, dus dan kan zo'n extra schepje er ook wel bovenopquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:40 schreef Cee het volgende:
Wat zei Janis nadat hij iets vroeg over de audio, "that's fine, kill us, you're not expecting us to be in the final, so..." (hij lachte erna, het was duidelijk een grapje wel).
Nee is ook wel een beetje zo. Wil dit het ook niet laten verpestenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wiwi vindt van nietMaar ik zie ze nog wel EXTREEM positief over alles zijn
![]()
Uiteindelijk zullen we er natuurlijk ook maar gewoon mee moeten leven en door die zon "heen moeten kijken". We kunnen er niet over blíjven zeuren.
‘He helaas, Corona, ja doe de live-on-tape maar!’quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:33 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Erg jammer. Hadden ze beter de nationale finale performance kunnen instarten
het ziet er ook echt heel klein uit, maarja ze hebben natuurlijk ook veel minder toegang gegeven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:43 schreef molloot200 het volgende:
Dat perscentrum is wel echt heel lelijk na wat er vorig jaar was bij het perscentrum; best mooi aangekleed en zo. Nu, niks.
awwww, ik vind het zulke sympathieke gasten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:45 schreef Cee het volgende:
"Thank you all of Europe, thank you Italy for having us and Latvia, I hope you're proud!" zingt hij vlak voor het laatste refrein.
Wel makkelijker terugkijken, even een specifiek land opzoekenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ja, Alesia is ook wel een goed hoofd hoor
Wel een beetje onhandig dat ze per land een stream doet.
Ik moet het even in vergelijking met de rest zien, en aangezien dit pas de eerste is die we kunnen zien, duurt het nog even voordat ik die conclusie kan trekken. Maar ik wil ook heel graag dat ze doorgaan! Ze springen er wel uit qua energie en enthousiasme, deze semi is vrij 'zwaar'.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:47 schreef aarontje112 het volgende:
Hoop eigenlijk wel dat Letland doorgaat, wat denk jij @:Cee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |