Ik krijg een beetje een kinderlijk gevoel bij, met die dronequote:Op woensdag 4 mei 2022 10:26 schreef Cee het volgende:
We zien de postcard! Leon vliegt door de stad, onder de brug, tussen de nachtelijke straten van [stad in Itali๋, haha]. En dan wordt Citi Zeni geprojecteerd op een van de gebouwen. We beginnen!
Waarbij de EBU kan bepalen hoe hard ze het publiek zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:27 schreef Cee het volgende:
"I eat veggies and [en dan zegt hij niets en hopen we dat het publiek het oppikt]."
Bij WIDM zijn de dronebeelden meestal wel geslaagdquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:28 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een kinderlijk gevoel bij, met die drone
Dit was vorig jaar ook al, ik hoopte dat ze er iets van hadden geleerd. Dat systeem is alles behalve praktisch.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of de setting van ESCUnited zo werkt, met 3 man die in een huiskamer zitten en Matt die wel ter plaatse is, maar ze kunnen nooit allemaal tegelijk iets zeggen
En Matt ziet dus beelden 30 seconden eerderquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of de setting van ESCUnited zo werkt, met 3 man die in een huiskamer zitten en Matt die wel ter plaatse is, maar ze kunnen nooit allemaal tegelijk iets zeggen
Ja, ik had dat ook gehoopt, dit werkt gewoon niet, dus heb helaas de WIWIs aangezetquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar ook al, ik hoopte dat ze er iets van hadden geleerd. Dat systeem is alles behalve praktisch.
Sporadisch.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:29 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ohh Letland gebruikt de floor voor LED visuals?
oh shitquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Sporadisch.
De 'zon' is hier een storende factor vind ik, het had veel kleurrijker moeten zijn.
Ah ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien straks. Die beelden in de nacht moeten wel tof zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:26 schreef Cee het volgende:
We zien de postcard! Leon vliegt door de stad, onder de brug, tussen de nachtelijke straten van [stad in Itali๋, haha]. En dan wordt Citi Zeni geprojecteerd op een van de gebouwen. We beginnen!
Erg jammer. Hadden ze beter de nationale finale performance kunnen instartenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Sporadisch.
De 'zon' is hier een storende factor vind ik, het had veel kleurrijker moeten zijn.
Hoe moeten de mensen thuis nu weten wat ze moeten roepen naar de TV?quote:
I-quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:33 schreef koffieleuk het volgende:
Impressie van Ronela en de danseres.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |