Bij Wiwi was net de hele rehearsal van Albani te horenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:07 schreef Fred_B het volgende:
Is er al iets te zien? Bij ESC United babbelen ze over koetjes en kalfjes.
Ja, deze vind ik wel interessant.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:04 schreef koffieleuk het volgende:
Bij wiwi zie je ongeveer 4 schermen op de achtergrond. Heel klein, maar toch.
ja ik ben maar overgeschakeld naar WIWI, ik wil gewoon hoofdjes zien, geen vergaderingquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:07 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm hadden ze het bij Matt wel over Albani?Beetje verwarrend zo veel mensen vanaf verschillende plekken in een stream
Oh ja, nu je het zegt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:09 schreef Meridiaan het volgende:
William ziet er trouwens heel vermoeid uit, met wallen en donkere kringen onder zijn ogen.
Van de liveblog:quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:15 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb even gemist of ze nu iets anders aanheeft?
quote:Outfit change for Albania!
Our first outfit change of the day – Albania’s Ronela is trying out a sparkly silver outfit, and her dancers have added some black leather harnesses. We’ll share photos soon, and add more breaking costume news as it happens!
Ja, die halen er bepaald niet al het potentieel uit, zo lijkt het.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Albanie blijft toch wel een van de betere uptempo's dit jaar
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:00 schreef koffieleuk het volgende:
Waarschijnlijk onnodig, maar nog even een kort lijstje met alternatieve hoofden
Oh ja, over goeie hoofden gesprokenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:19 schreef Funhouse het volgende:
Volgens Alesia Michelle zijn de camera angles rommelig
Een herkenbaar beeldquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:22 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij is Ronela niet blij met de microfoon
alweerquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:22 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij is Ronela niet blij met de microfoon
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:24 schreef Cee het volgende:
De saxofonist krijgt zijn eigen 'momentje', alleen op het podium, een beetje een nieuwe epic sax guy moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |