GMTAquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oooh dat was precies wat ik ook zei, echt Heath Ledger die Julia Stiles gaat versieren![]()
Ok, dit is een qualifier. Dit gaat hetzelfde effect hebben als IJsland in 2014quote:
Ik had het er gisteren even over met iemand die er meer verstand van heeft dan ik en volgens hem is dit dus niet de LED kant van het kleinste deel van de zon. Er is een beter scherm met een hogere resolutie aan de andere kant, zelfs van het kleinste deel. Wat we nu zien zou dus meer als verlichting gebruikt moeten worden, maar landen gebruiken het als LED scherm omdat ze geen andere optie hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:09 schreef Em31 het volgende:
Snap niets van de kwaliteit van dat kleine scherm, je begint bijna te denken dat die bogen wel werken, maar het gewoon te lelijk is ofzo.
Het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:14 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren even over met iemand die er meer verstand van heeft dan ik en volgens hem is dit dus niet de LED kant van het kleinste deel van de zon. Er is een beter scherm met een hogere resolutie aan de andere kant, zelfs van het kleinste deel. Wat we nu zien zou dus meer als verlichting gebruikt moeten worden, maar landen gebruiken het als LED scherm omdat ze geen andere optie hebben.
@CrazyDutchPunk schreef daar op Twitter het volgende over:quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet de echte shots zijn, veel te veel wideshots.
oef, dat is wel echt ook lelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef Em31 het volgende:
Mooi dat S10 op zo'n verhoging staat, dan zie je hopelijk dat onderste randje niet
[ afbeelding ]
Dat stuk bovenin waar het scherm niet helemaal tot de rand gaatquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef Em31 het volgende:
Mooi dat S10 op zo'n verhoging staat, dan zie je hopelijk dat onderste randje niet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef Guanabana het volgende:
(Sorry was er even uit, komt/is er nog een Cee en Greys-stream?)
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef Guanabana het volgende:
(Sorry was er even uit, komt/is er nog een Cee en Greys-stream?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |