Zo.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Met dit soort chagrijnige gezeik zou je zeggen dat jij meteen maar je kist in kunt stappen.
Hier stond een 6,5quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Matige TT.
Leuke OP.
TS.
Ik geef dit topic een 7,5 (omdat jullie, de users, er posten).
Oh jij had 6 pogingen nodigquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, na die woordle opmerking uit het vorige topic ben je even geen mening waard.
Hahahahahahahahhaahahquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nog niet. Ooit komt de dag dat ik hier van alles bepaal.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:30 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wtf.
Trouwens, wat een gave site is dit zeg: www.topotijdreis.nl
quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk dat je meepost.
Ik ben 37, een aantal zijn wat ouder dan dat. Maar ook genoeg jonger (@:MC-M is 17, @:El-Stinho 16, @:maxi-mus is 12)
Gelukkig ben ik daar al weg, zit nu net ten zuiden van Bordeaux. Over 2.5 uur in Spanje.quote:
Geen Marseille?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar al weg, zit nu net ten zuiden van Bordeaux. Over 2.5 uur in Spanje.
Vast geen populaire mening maar ik vind Parijs echt niks.
NICEquote:
Ah, ik herinner het me weer. Anoeta bezoeken toch?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
NICE
Nee wel over getwijfeld om Parijs - Nice - Monaco - Genoa - Milaan - Basel te doen maar uiteindelijk gewoon gekozen voor een paar daagjes San Sebastian en nog een dagje Bordeaux
Oké ja is goed danquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:40 schreef MC-M het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de uitleg van @:oriente waarom hij Parijs niks vindt. Hopelijk vertelt hij daar nog even wat meer over.
Jeps, dat zeker! Ligt wel een stukje buiten de stad maar schijnt een mooie wandeling te zijn. Als het droog is want ik zie enkel regen staan komende dagen terwijl het hier nu in Zuid-Frankrijk strakblauw isquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:41 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ah, ik herinner het me weer. Anoeta bezoeken toch?
Veel plezier makker.
@Zipportalquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:44 schreef Oriente het volgende:
Jeps, dat zeker! Ligt wel een stukje buiten de stad maar schijnt een mooie wandeling te zijn.
Laat @Oriente met rustquote:
Klasse maat. Een mooie wandeling is altijd goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jeps, dat zeker! Ligt wel een stukje buiten de stad maar schijnt een mooie wandeling te zijn. Als het droog is want ik zie enkel regen staan komende dagen terwijl het hier nu in Zuid-Frankrijk strakblauw is
Ik las totoopreis.nlquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:30 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wtf.
Trouwens, wat een gave site is dit zeg: www.topotijdreis.nl
Parijs is wel leuk als je verliefd bent.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar al weg, zit nu net ten zuiden van Bordeaux. Over 2.5 uur in Spanje.
Vast geen populaire mening maar ik vind Parijs echt niks.
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:49 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wtf. Laat user @:oriente lekker.
Je bent gewoon jaloers met je Brabantse hoofd.
Ja dat ben ik niet, misschien is dat het?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Parijs is wel leuk als je verliefd bent.
Wat ga je in Spanje doen dan?
Akkoord.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:50 schreef Coco het volgende:
Tijd voor koffie.
@:zipportal
@:GGMM
@:JoJoortje
Ben jij verliefd?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, ik moet bij haar naam denken aan een jojo, dat wilde ik benadrukken.quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh, ik moet bij haar naam denken aan een jojo, dat wilde ik benadrukken.
Echter bedenk ik mij nu dat je dat ook niet met een hoofdletter schrijft.
Dus daar ga ik de mist in!
Leuk hoor, geniet ervan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja dat ben ik niet, misschien is dat het?
Gewoon wat rondbazuinen, stadion van Real Sociedad checken, verder zie ik wel wat er te zien is, schijnt heel mooi en relaxed te zijn daar
Doe niet zo ontzettend gay.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
een beetje gay is okayquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend gay.
Verder ben ik net als @:lenny_leonard tegen homofobie.
Ik zit niet in Drenthe nu hèquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:yvonne er zitten hier nu ERG veel vogels in de tuin.
Merels, koolmezen, mussen en een bonte specht.
Regel eerst maar een unban.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:25 schreef yvonne het volgende:
Oostblokkert in GC / Beterschap en sterkte Tong80
Kaartje voor Tong guys.
Dat vind ik te laagquote:
Ik trek me niets van Lange Lans aan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik te laag
Fijn dat je de kritiek van @:lange_lans serieus neemt, maar je kan ook overdrijven
geen ideequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb gister pas voor het eerst gehoord van Sorare, is dat voor proleten?
Jacky is een goede hond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit niet in Drenthe nu hè![]()
Maar sinds ze hier een heel stel grote bomen hebben weggehaald, waarin een stuk of wat kolonies Roeken zaten zie ik nu wel meer vogels in de tuin.
Ik heb een grote jasmijn in de tuin en daar zitten merels in, het nest moet ergens zitten maar ze zitten goed verstopt.
Er zit wel een ekster te loeren, maar Jacky jaagt de grote vogels weg
Er gaan wel meer vreemde gedachtes rond in dat koppie van jou.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
@:neef_wuppie komt op mij over als iemand met een chronisch gebrek aan aandacht.
Mag ik ook?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland jij bent toch ook liefhebber van vogels?
Heb je een pic van mijn vogeltje gestuurd via DM.
@Drizzt_DoUrden is ook een vogelaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb er wel een hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ietwat vroeg, maar vooruit.
Ter info: Ik heb geen banaan
Nee, ik ben zeer teleurgesteld in jou.quote:
in zijn geheel niet, het is bekend dat ik alle crew zeer bewonderquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:04 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM krijgt klappen te verduren.
Bewonder maar ergens anders en neem dat gezwel mee.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
in zijn geheel niet, het is bekend dat ik alle crew zeer bewonder
waarom vind je @GGMM een gezwel dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bewonder maar ergens anders en neem dat gezwel mee.
GGMM weet wel dat dit niet over hem gaat, ik heb een erg goede band met mijn vriend GGMM.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom vind je @:ggmm een gezwel dan?![]()
erg fel
lik je zijn pik ook wel eens dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM weet wel dat dit niet over hem gaat, ik heb een erg goede band met mijn vriend GGMM.
Ik voel me nu zwaar gepasseerd @Lenny_Leonard Teleurstellend dit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doe niet zo ordinair.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lik je zijn pik ook wel eens dan?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me nu zwaar gepasseerd. Teleurstellend dit.
gewoon interesse hoorquote:
Zeker, Coco. Maar vergeet de vogels niet.quote:
Je bent zelf een gezwel achterlijke gladioolquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bewonder maar ergens anders en neem dat gezwel mee.
Pikkie de Ekster vind ik leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker, Coco. Maar vergeet de vogels niet.
Heyquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker, Coco. Maar vergeet de vogels niet.
Oh oke.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent zelf een gezwel achterlijke gladiool
Ik noteer het.quote:
De Uilquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer het.
Ik wacht ondertussen op de uil van Lenny.
Fuck that little mouse...quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:13 schreef Coco het volgende:
Een andere favoriete vogel van mij is toch wel de Albatros.
Fleetwood Mac heeft daar ook een leuk liedje over gemaakt.
@:mexicanobakker
Dat vroeg ik mij net ook af, nu denken mensen dat ik een of ander gaar hipster bier café bedoel of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij vogels met een hoofdletter? #dtv
Die heeft wel een mooie markante kop.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:13 schreef Coco het volgende:
Een andere favoriete vogel van mij is toch wel de Albatros.
Fleetwood Mac heeft daar ook een leuk liedje over gemaakt.
@:mexicanobakker
Nee, ik wist al dat je niet goed bent met hoofdlettersquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij net ook af, nu denken mensen dat ik een of andere gaar hipster bier café bedoel of zo.
Vlak voor onze belangrijkste wedstrijd in bijna vijf jaarquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik ben zeer teleurgesteld in jou.
Walgelijk dat je de altijd sympathieke user @:caland een ban hebt gegeven.
@Zipportal en..?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Terwijl het feyenoordtopic overspoeld wordt met mongolen
Sorry, ik las er overheen. Het is niet alsof ik je gezag niet serieus neem.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
Even keihard ingegrepen in het Feyenoord-topic
Was echt even nodig
Pleur ik het toch gewoon wegquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik las er overheen. Het is niet alsof ik je gezag niet serieus neem.
quote:
Erik komt vol trots op school en vertelt aan zijn vrienden dat zijn hond kan liegen. 'Wat een onzin', roepen zijn vrienden in koor. 'Maar het is echt waar!' zegt Erik. 'Als ik hem vraag: "Wat doet de poes?" dan antwoordt hij: "Woef, woef!" Zie je wel dat hij kan liegen.'quote:
En forum admin Renee is de enige die ingrijpt.quote:
Ik vroeg jou niksquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erik komt vol trots op school en vertelt aan zijn vrienden dat zijn hond kan liegen. 'Wat een onzin', roepen zijn vrienden in koor. 'Maar het is echt waar!' zegt Erik. 'Als ik hem vraag: "Wat doet de poes?" dan antwoordt hij: "Woef, woef!" Zie je wel dat hij kan liegen.'
Sked is een uitstekende mod!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En forum admin Renee is de enige die ingrijpt.
Erg jammer dat je direct meegaat in het niveau van de andere VBL mods.
Sked heeft vandaag al meerdere posts verwijderd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En forum admin Renee is de enige die ingrijpt.
Erg jammer dat je direct meegaat in het niveau van de andere VBL mods.
Oh, dan heb ik het mis. Excuses @Skedquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sked heeft vandaag al meerdere posts verwijderd.
Graag een rectificatie van jouw kant.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het mis. Excuses @:sked
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vorige had de lat ook wel erg laag gezet.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het mis. Excuses @:sked
Overgangquote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, ik neem mijn post terug. Sorry maat.
Ik ben helemaal niet een dertiger mejuffrouw yvonnequote:
Kan jij niet gewoon terug naar KLB?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet een dertiger mejuffrouw yvonne
Zou kunnen kale eksterquote:
Nou, in dat gevalquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar iedereen is hier welkom las ik
Dus
https://www.ad.nl/buitenl(...)ndere-band~af27e896/quote:
Dat gaat eindigen met een grote knalquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ndere-band~af27e896/
Ik vind dit opzich wel een grappige zaak om te volgen. Ben benieuwd hoe het afloopt
Jammer dat niet een van de twee Black heet!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ndere-band~af27e896/
Ik vind dit opzich wel een grappige zaak om te volgen. Ben benieuwd hoe het afloopt
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga nu even wat nuttigs doen, hopelijk is de sfeer vanavond wat aangenamer.
wat een tokkiekrant is het ookquote:is besloten om deze voorstelling definitief af te lassen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een tokkiekrant is het ook
https://www.ad.nl/show/bl(...)er-derksen~ae2724ce/
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:46 schreef Oriente het volgende:
https://imgur.com/a/oZ6iolh.png
@:El-Stinho
Natuurlijk werkt die zooi mobiel weer niet om te embedden
Ik kan daar moeilijk mee omgaan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
blikje heeft nu een ander formaat opeens
Erg benieuwd naar jouw pittige mening.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb daar ook een pittige mening over
Overwogen maar deze sla ik even over. Jij mag het shownieuws doen, dan doe ik de inhoudelijke topics wel.quote:
Over dat andere ongeluk had je toch ook een topic geopendquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overwogen maar deze sla ik even over. Jij mag het shownieuws doen, dan doe ik de inhoudelijke topics wel.
Ik heb dit Nederlandse 4-letterwoord geraden in 1/6 poging.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:06 schreef MC-M het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 4-letterwoord geraden in 4/6 pogingen.
⬛🟩🟨⬛
🟨🟩⬛⬛
⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=Y29jbw
@:Coco
Hoe kom jij zo slim en kan je ons dat ook aanleren?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dit Nederlandse 4-letterwoord geraden in 1/6 poging.
🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=dG90bw
@:oriente
Ik wil me nu graag verder ontwikkelen. Dat was wel een goede inschatting dan trouwens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over dat andere ongeluk had je toch ook een topic geopend
Over die Vloet
Toen schreef je nog in de OP 'misschien was hij onder invloet'
Ik heb dit Nederlandse 6-letterwoord geraden in 3/6 pogingen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 6-letterwoord geraden in 5/6 pogingen.
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=c3RlbGVu
Ik heb dit Nederlandse 6-letterwoord geraden in 4/6 pogingen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
Jou ontgaat ook niets.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:09 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan wordt indirect een proleet genoemd.
Hoi Stijn, wat leuk dat jij ook meedoet met ons favoriete spelletjequote:Op woensdag 4 mei 2022 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:09 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan wordt indirect een proleet genoemd.
Tongtwister ditquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De Spaanse prins spreekt prima Spaans. Ter info.
Ik ga bij mijn moeder eten, stamppot!quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Verstandig zo'n gezonde maaltijdquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
welke supermarktquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig zo'n gezonde maaltijd@:atypisch
Ik ga zo nog even langs de supermarkt
Gratis bezorgd met AH compact, las ik laatst.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Albert Heijn eens probeer.
Daar las ik laatst een goede review over
Ik ben geen lui varken, maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gratis bezorgd met AH compact, las ik laatst.
Gebakken aardappels, kip worstjes en ik draai er nog een salade bij.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik laat mijn supermarkt boodschappen altijd bezorgen. Picnic is echt een uitkomst wat dat betreft.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen lui varken, maar bedankt voor de tip
Een lui varken ben jequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik laat mijn supermarkt boodschappen altijd bezorgen. Picnic is echt een uitkomst wat dat betreft.
Mensen die naar de supermarkt gaan hebben een kleine piemel.
Haal jij je salaris ook nog steeds op bij de bank?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb geen woorden voor de luiheid en dikheid van mensen die te beroerd zijn om hun eigen boodschappen te halen.
Ja dat is traditie, net als zwarte piet. En van onze tradities blijven hunnie godvurredomme af.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Haal jij je salaris ook nog steeds op bij de bank?
Zwarte piet kan ook echt niet meer. Maar goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is traditie, net als zwarte piet. En van onze tradities blijven hunnie godvurredomme af.
Dat kan helemaal niet want de Free Record Shop is al een jaar of 10 failliet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
@:Maxi-mus koopt ook nog elk jaar de nieuwe cassettebandjes van zijn favoriete artiesten bij de Free Record Shop.
@Zipportalquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is traditie, net als zwarte piet. En van onze tradities blijven hunnie godvurredomme af.
zielig voor die man met de ansichtkaartenwinkelquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit zijn volwassen mensen @:maxi-mus
Couscous.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft picnic geen maandenlange wachtrij?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik laat mijn supermarkt boodschappen altijd bezorgen. Picnic is echt een uitkomst wat dat betreft.
Mensen die naar de supermarkt gaan hebben een kleine piemel.
7 maanden op de w8 rij gestaan. Ideaal met thuiswerken. Scheelt je een hoop tijd en geerger in de supermarkt mierenhoop. Plus ze zijn scherp geprijst.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft picnic geen maandenlange wachtrij?
Sowieso allemaal niet heel praktisch voor mij
Pastaquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hemels voer echt waarquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Couscous.
Zelf gehaald bij de supermarkt. Dan ben je er toch even lekker uit![]()
Gewoon.
Laatst nog mijn Picnic lijstje vergeleken met de AH prijzen in de winkel. Elk product was bij Picnic goedkoper.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
7 maanden op de w8 rij gestaan. Ideaal met thuiswerken. Scheelt je een hoop tijd en geerger in de supermarkt mierenhoop. Plus ze zijn scherp geprijst.
Je blijft een lui varkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laatst nog mijn Picnic lijstje vergeleken met de AH prijzen in de winkel. Elk product was bij Picnic goedkoper.
En als je eenmaal van de wachtlijst bent kun je elke dag bestellen voor de volgende dag, of desnoods anderhalve week van te voren. Ze rijden op vaste momenten in de week elke dag (soms 2x) langs je huis, altijd wel een moment dat past.
Ik haal sommige dingen nog bij de Lidl in bulk, maar verder alles via Picnic. Mensen die nog elke week naar de supermarkt gaan zijn knettergek.
Deze tekst mag op een shirt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen die nog elke week naar de supermarkt gaan zijn knettergek.
Dan snap ik het goed. Ik ben toch altijd wel ergens in de buurt van een supermarkt overdag dus dan bewaar ik mij die wachtrij en een tijdslot waarin ik de deur in de gaten moeten houden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
7 maanden op de w8 rij gestaan. Ideaal met thuiswerken. Scheelt je een hoop tijd en geerger in de supermarkt mierenhoop. Plus ze zijn scherp geprijst.
De oude OP was totaal klote maar de boycot van mensen met hooikoorts was sterk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een shirt dat vooral gedragen wordt door mensen die nooit buitenkomen.
Ik heb hooikoortsquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De oude OP was totaal klote maar de boycot van mensen met hooikoorts was sterk.
Als zelfs de natuur je wil vermoorden waar ben je dan nog mee bezig?quote:
Een vriend heeft het dus dit jaar ineens en wat is dat gehijg en getraan toch bijzonder hinderlijk. Houd je eigen problemen lekker bij je.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik aan de macht kom worden mensen met hooikoorts afgevoerd naar een kamp die @:caland uit mag kiezen.
Sindsdien heb ik @vandermar ook nooit meer gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De oude OP was totaal klote maar de boycot van mensen met hooikoorts was sterk.
TR gezetquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik aan de macht kom worden mensen met hooikoorts afgevoerd naar een kamp die @:caland uit mag kiezen.
Goede cancelpoging.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TR gezet
Tijd om @:maxi-mus te cancellen @:Neef_Wuppie
Stukje dominatrix.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is geil @:rambodirk @:de_boswachter
https://die-of-dat.nl/kamp/quote:
Dit is verdomde geil! Nutkicks zijn echt lekker.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is geil @:rambodirk @:de_boswachter
Ja ik zat er net aan te denken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om Saskia de laatste dagen.
Ik snap wel dat je jezelf dan even afreageert op een stel debielen ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zat er net aan te denken.
Die zaak van vandaag was ook wel echt één grote ellende
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 320 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟨⬛⬛🟩
🟩⬛🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik was met woordle6 bezig en ineens is alles verdwenen.
X/6quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 320 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟨⬛⬛🟩
🟩⬛🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik was met woordle6 bezig en ineens is alles verdwenen.
Hoe staat het met de zenuwen maat?quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:13 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 320 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟨
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 116 6/6
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟨🟨🟨
⬛🟨🟨🟨🟨🟨
⬛🟨🟨🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit was bijna een kutdag.
Vandaag vieren we dat user @Caland weer vrijkomt van zijn belachelijke ban.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag vieren we de bevrijding en staan we even stil bij Oekraine.
Alle woordle uitslagen opgedragen aan de vrijheid.
Dan moeten we hopen dat hij nog onder ons is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag vieren we dat user @:caland weer vrijkomt van zijn belachelijke ban.
Weet je wat pas belachelijk isquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag vieren we dat user @:caland weer vrijkomt van zijn belachelijke ban.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zenuwen maat?
Ik heb niet zo goed geslapenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat het verder allemaal goed, forum admin GGMM?
Ik kan morgen uitslapenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niet zo goed geslapen
Gisteren best laat gesport en ben ook nog opgebleven voor die wedstrijd die leuk was en toen kon ik niet slapen.
Erg vervelend allemaal
Ja, vorige week vrijdag was geen leuke dag na een zenuwslopende avond, dus ik dacht; laat ik nu maar vrij nemen!quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, heb je een dagje vrij genomen?
Snap ik, ik had dat bij die CL-campagne van Ajax ook destijds. Dan zit je zo vol adrenaline dat je nog uren wakker ligtquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, vorige week vrijdag was geen leuke dag na een zenuwslopende avond, dus ik dacht; laat ik nu maar vrij nemen!
Precies dat ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, ik had dat bij die CL-campagne van Ajax ook destijds. Dan zit je zo vol adrenaline dat je nog uren wakker ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |