Zo.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Met dit soort chagrijnige gezeik zou je zeggen dat jij meteen maar je kist in kunt stappen.
Hier stond een 6,5quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Matige TT.
Leuke OP.
TS.
Ik geef dit topic een 7,5 (omdat jullie, de users, er posten).
Oh jij had 6 pogingen nodigquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, na die woordle opmerking uit het vorige topic ben je even geen mening waard.
Hahahahahahahahhaahahquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nog niet. Ooit komt de dag dat ik hier van alles bepaal.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:30 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wtf.
Trouwens, wat een gave site is dit zeg: www.topotijdreis.nl
quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk dat je meepost.
Ik ben 37, een aantal zijn wat ouder dan dat. Maar ook genoeg jonger (@:MC-M is 17, @:El-Stinho 16, @:maxi-mus is 12)
Gelukkig ben ik daar al weg, zit nu net ten zuiden van Bordeaux. Over 2.5 uur in Spanje.quote:
Geen Marseille?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar al weg, zit nu net ten zuiden van Bordeaux. Over 2.5 uur in Spanje.
Vast geen populaire mening maar ik vind Parijs echt niks.
NICEquote:
Ah, ik herinner het me weer. Anoeta bezoeken toch?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
NICE
Nee wel over getwijfeld om Parijs - Nice - Monaco - Genoa - Milaan - Basel te doen maar uiteindelijk gewoon gekozen voor een paar daagjes San Sebastian en nog een dagje Bordeaux
Oké ja is goed danquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:40 schreef MC-M het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de uitleg van @:oriente waarom hij Parijs niks vindt. Hopelijk vertelt hij daar nog even wat meer over.
Jeps, dat zeker! Ligt wel een stukje buiten de stad maar schijnt een mooie wandeling te zijn. Als het droog is want ik zie enkel regen staan komende dagen terwijl het hier nu in Zuid-Frankrijk strakblauw isquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:41 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ah, ik herinner het me weer. Anoeta bezoeken toch?
Veel plezier makker.
@Zipportalquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:44 schreef Oriente het volgende:
Jeps, dat zeker! Ligt wel een stukje buiten de stad maar schijnt een mooie wandeling te zijn.
Laat @Oriente met rustquote:
Klasse maat. Een mooie wandeling is altijd goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jeps, dat zeker! Ligt wel een stukje buiten de stad maar schijnt een mooie wandeling te zijn. Als het droog is want ik zie enkel regen staan komende dagen terwijl het hier nu in Zuid-Frankrijk strakblauw is
Ik las totoopreis.nlquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:30 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wtf.
Trouwens, wat een gave site is dit zeg: www.topotijdreis.nl
Parijs is wel leuk als je verliefd bent.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar al weg, zit nu net ten zuiden van Bordeaux. Over 2.5 uur in Spanje.
Vast geen populaire mening maar ik vind Parijs echt niks.
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:49 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wtf. Laat user @:oriente lekker.
Je bent gewoon jaloers met je Brabantse hoofd.
Ja dat ben ik niet, misschien is dat het?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Parijs is wel leuk als je verliefd bent.
Wat ga je in Spanje doen dan?
Akkoord.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:50 schreef Coco het volgende:
Tijd voor koffie.
@:zipportal
@:GGMM
@:JoJoortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |