Mijn concert is in Amsterdam en de route en dus heb ik even de Dam meegepaktquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:43 schreef Strani het volgende:
Zou wel interessant zijn om te weten welk percentage van de twee minuten gemiddeld op gaat aan denken aan het niet mogen gebruiken van de mobiele telefoon.
Was prima! Mijn zusje ook weer gezien en mijn tante en oma, dus ik kan weer even vooruitquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana hoe was het trouwens bij je ouders?
Nog even volhouden, je kan het!quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Trein fucking vol, al 2,5 uur onderweg, honger, het valt weer niet mee.
Hierna ga ik echt weer maanden nergens naartoe.
Toen had ik nog geen hongerquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog even volhouden, je kan het!
(Was het niet een idee om wat te eten te scoren tijdens je 20 minuten wachten?)
Ah, dan is het inderdaad zonde om tegen heug en meug wat stationsvoer naar binnen te persenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen hongerwant thuis gewoon gegeten. (Thuis als in bij mijn ouders
)
Ik noem bij mijn ouders ook nog gewoon thuisquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen hongerwant thuis gewoon gegeten. (Thuis als in bij mijn ouders
)
Donderdag en vrijdag vrijquote:
Ik heb mijn oude thuis vorig jaar leeggehaaldquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik noem bij mijn ouders ook nog gewoon thuis
Klagen helpt vaak welquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat ik zoveel klaag maarja zo ben ik.
Achquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude thuis vorig jaar leeggehaald
Sterkte... weet hoe naar het kan zijn....quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen sorry, ieder mag hier zichzelf zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat ik zoveel klaag maarja zo ben ik.
Hoe is het met je moeder nu?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig (nog) niet door overlijden, wel het voorportaal, mijn moeder is aan het dementeren geslagen en kon niet meer alleen in d'r oude flatje blijvenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:21 schreef Saboo het volgende:
[..]
Sterkte... weet hoe naar het kan zijn....
Mijn ouderlijk huis ook vorig jaar moeten leeghalen
Ah ja het is op zich wel indrukwekkend hč, alleen echt herdenken is niet zo makkelijk daar. Ik ben er ook twee keer bij geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn concert is in Amsterdam en de route en dus heb ik even de Dam meegepaktOm echt met mijn gedachten stil te staan en te herdenken kan ik beter thuis naar de Waalsdorpervlakte kijken. Ik stond nu toch om mee heen te kijken naar alles en iedereen en de lege koffiebeker die ik vast had leidde ook af
Wat sneu. Maar gelukkig wordt er voor haar gezorgd.quote:
Dat is een prima ideequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Bedenk ineens dat we nog een (niet te overdreven) diepvriespizza hebben, misschien gooi ik die zo wel in de oven.
Herdenken wil voor mij beter op een plek als Margraten, of het oorlogskerkhof op de Grebbeberg. Zoveel graven van zoveel jonge jongensquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja het is op zich wel indrukwekkend hč, alleen echt herdenken is niet zo makkelijk daar. Ik ben er ook twee keer bij geweest.
Nouja dementie staat toch wel echt hoog op de lijst van ziektes die me het meest naar lijkt om te hebben en om te zien bij je naastenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig (nog) niet door overlijden, wel het voorportaal, mijn moeder is aan het dementeren geslagen en kon niet meer alleen in d'r oude flatje blijven
Een foto van een user, in het zwart-wit. Erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is er een schermafbeelding van? Ik heb dat nog nooit gezien.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook weer lekker Leiden voorbij rijden. Omdat het kan
Waarom was jij in Leiden en wist ik dat nietquote:
Mja ik vind dat oranje jurkje niet heeel leuk en het liedje is in het Nederlands wel mooierquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef Saboo het volgende:
oeh, ik vind haar er op dit moment toch wel bovenuit springen.. Vergeleken de rest
Ijsland,
Witrusland
Maldavļe
vond ik wel leuk, alleen maldavie was wel zo vals als de pest!
Ergens is het wel mooi om zo'n grote groep mensen twee minuten stil te zien, maar ik ben niet van plan er een gewoonte van te makenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja het is op zich wel indrukwekkend hč, alleen echt herdenken is niet zo makkelijk daar. Ik ben er ook twee keer bij geweest.
De begraafplaats op de Grebbeberg vond ik meer indruk maken dan de herdenking op de Dam. Op de begraafplaats is het ook allemaal wat concreter met de namen en leeftijden erbijquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Herdenken wil voor mij beter op een plek als Margraten, of het oorlogskerkhof op de Grebbeberg. Zoveel graven van zoveel jonge jongens
Ik wil best een keer komen buurten hoorquote:
Thanks!quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:49 schreef Saboo het volgende:
[..]
Nouja dementie staat toch wel echt hoog op de lijst van ziektes die me het meest naar lijkt om te hebben en om te zien bij je naastenZo ongrijpbaar is dat.... Helemaal ruk. Als ze dat toch eens de wereld uit zouden helpen
. Sterkte anyhow!
Mijn pa is vrij plotseling overleden, dat lijkt me in veel opzichten dan toch makkelijker dan een lange slopende ziekte zoals dementie.
Rogerquote:
ik rij Leiden zowat dagelijks voorbijquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil best een keer komen buurten hoorMaar ik rij praktisch elke week Leiden voorbij dus het kan lastig worden om elke keer bij jou te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |