De flippo’s enzo waren van later. Ik herinner me alleen nog voetbalplaatjes van panini en knikkeren op het schoolplein.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor een compleet plaatje moet je dan altijd ook nog even vertellen welke rage op dat moment erg populair was op scholen.
Dat zit gelukkig goedquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zou je je niet al te veel van aan moeten trekkenPSV-fans vormen eigenlijk ook gewoon een niche en een kliekje bijvoorbeeld. Als jij kan genieten van je hobby met gelijkgestemden en je veroorzaakt geen overlast dan zou dat gewoon leuk moeten zijn
2007. Mooi jaarquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan ben je welgeteld 23 dagen ouder dan ik op FOK!. Maar @:Guanabana zit nog dichterbij, die is slechts twee dagen ouder dan ik.
Class of '07 represent
Ik moet 20 minuten op trein wachten dus dat is weer minderquote:
Nou, mijn gedachten dwalen ook wel af hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vrees dat het nog best hoog is, zeker bepaalde figuren de vinden dat het toch niet hun herdenking is
Maar ik kijk het zo op mijn mobiele telefoon!quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:43 schreef Strani het volgende:
Zou wel interessant zijn om te weten welk percentage van de twee minuten gemiddeld op gaat aan denken aan het niet mogen gebruiken van de mobiele telefoon.
Ik speelde met Troelie Woelies en Twinkle Pinkles in de jaren '80. Verder veel knikkeren en elastieken buiten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:49 schreef Dave het volgende:
[..]
De flippo’s enzo waren van later. Ik herinner me alleen nog voetbalplaatjes van panini en knikkeren op het schoolplein.
Ja oké maar je mag tijdens de twee minuten niet stiekem op FOK! kijken of op Instagram.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik kijk het zo op mijn mobiele telefoon!
Nee dit heb ik ook wel. Ik denk ook dat het meer is dat je er überhaupt bij stilstaat en misschien op een rustig moment nog even wat verder reflecteert.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, mijn gedachten dwalen ook wel af hoorterwijl ik herdenken heel belangrijk vind. Maar ik kan niet 2 minuten aaneengesloten denken aan ellende en slachtoffers en Dit nooit meer.
Het is ook moeilijk om twee minuten daaraan te denken, dat vind ik zelf ook. Dan denk ik aan de vrijheid bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, mijn gedachten dwalen ook wel af hoorterwijl ik herdenken heel belangrijk vind. Maar ik kan niet 2 minuten aaneengesloten denken aan ellende en slachtoffers en Dit nooit meer.
Een van onze katten werd wakker van de trompet, ging vervolgens langs de tv heen en weer lopen (ook tijdens het moment van stilte).quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:56 schreef Arizona het volgende:
Onze kat ligt keihard te snurken, ik weet nu al waar ik op ga letten tijdens de 2 minuten stilte zo
Onze kat snurkt nog steeds keihard.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een van onze katten werd wakker van de trompet, ging vervolgens langs de tv heen en weer lopen (ook tijdens het moment van stilte).
Er zat vanmiddag ook opeens een kat voor mijn vensterbank. Ik ben dol op katten hoor, maar dit is niet de bedoelingquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:56 schreef Arizona het volgende:
Onze kat ligt keihard te snurken, ik weet nu al waar ik op ga letten tijdens de 2 minuten stilte zo
New Mexico is ooit aan het tuinieren geweest tijdens de twee minuten stilte. Met zo'n elektrische zaag. En ik maar gebaren dat hij moest stoppenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:05 schreef Guanabana het volgende:
In de trein waren wel mensen stil, maar ook die gewoon door bleven praten en het niet door hadden volgens mij.
Ik gok iets van etenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zat vanmiddag ook opeens een kat voor mijn vensterbank. Ik ben dol op katten hoor, maar dit is niet de bedoeling
Kat schrok ook een beetje toen ze mij zag. Daarna begon ze zachtjes te miauwen maar ik had geen idee wat ze wilde
Als lollige kutpuber ging ik een keer expres zingen en dansenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
New Mexico is ooit aan het tuinieren geweest tijdens de twee minuten stilte. Met zo'n elektrische zaag. En ik maar gebaren dat hij moest stoppenmaar hij zag het niet
Everybody's got a little outlaw in 'emquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als lollige kutpuber ging ik een keer expres zingen en dansen_
Daarvoor en daarna altijd braaf meegedaan hoor.
Kaas en katten blijft een geweldige combinatie, ik heb gewoon de stream gemistquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat ook een kaasbroodje te etenWas onder de stream van Greys en Cee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |