In Nederland? Ik weet het alleen van Ieper in Belgie, bij de Menenpoort.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
Op de NOS kijken doe ik niet, iig dat stuk op de Dam vind ik altijd tenenkrommend om naar te kijken.
Er is trouwens toch een plek in NL waar ze elke avond the Last Post spelen als herinnering aan de overleden?
Wellicht haal ik het door de war, dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In Nederland? Ik weet het alleen van Ieper in Belgie, bij de Menenpoort.
Hm ja... je ziet haar morgen niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stuur haar een verjaardagsappje.
Ik kijk de 2 minuten stilte, daarna ben ik er ook klaar mee. Het gedicht van Sterre uit vwo 5 boeit me he-le-maal niksquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:35 schreef Meridiaan het volgende:
Tenenkrommend is machteraf bezien niet helemaal het juiste woord, maar de toespraken en het gedicht is, het trekt mij niet zo.
En inderdaad, ik denk ook nog elke keer terug aan die paniek. Destijds keek ik het live, was echt heel bevreemdend om dat te zien gebeuren. Zie het ook nog zo voor mij.
De Waalsdorpervlakte vind ik dan idd ook prettiger om te zien.
Dickpic met een feesthoedje op?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stuur haar een verjaardagsappje.
Nee. Ik zie haar waarschijnlijk pas maandag weer.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dickpic met een feesthoedje op?
Oke ik geloof dat ik ook moet gaan slapen
Eén dag bij je ouders en je gaat meteen he-le-maal losquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dickpic met een feesthoedje op?
Oke ik geloof dat ik ook moet gaan slapen
Oh da's wel veel tijd. Maar oké ik zou dan dus voorstellen om het binnenkort eens samen te vieren na het sporten of gewoon eens met een koffie overdag. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik zie haar waarschijnlijk pas maandag weer.
Dit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk de 2 minuten stilte, daarna ben ik er ook klaar mee. Het gedicht van Sterre uit vwo 5 boeit me he-le-maal niks
quote:
Ik moest vooral denken aan boer Rob, en ik kíjk niet eens Boer zoekt Vrouw.quote:
Nee, ik heb geen cadeautje. Ik zou ook niet weten wat ze leuk vind verder.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie?
Heb je een cadeautje?
Het wordt tijd dat je dat uit gaat zoekenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen cadeautje. Ik zou ook niet weten wat ze leuk vind verder.
Even compenseren hè, voor de brave gesprekken bij de theequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Eén dag bij je ouders en je gaat meteen he-le-maal los
Ik mis daar ook een emotie voor inderdaad, dus ik skip dat ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk de 2 minuten stilte, daarna ben ik er ook klaar mee. Het gedicht van Sterre uit vwo 5 boeit me he-le-maal niks
Oh een queestequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen cadeautje. Ik zou ook niet weten wat ze leuk vind verder.
Je bent er met meer getrouwd dan ikquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:40 schreef Strani het volgende:
Maar goed, wat weet ik nou helemaal van vrouwen eigenlijk
That's the spirit!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie weet waar het app gesprek toe leidt morgen.
Ook als je gescheiden zou zijn ben je ooit nog wel met haar getrouwd toch? Wat dat betreft verandert de telling niet zolang ik niet op je inloopquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is in de technische zin nog wel waar ja
Trusten!quote:
Wij doen niet aan Moederdag, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:47 schreef Meridiaan het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat het wel weer een drama was wat te verzinnen voor Moederdag, dus ik ben niet heel goed in het kiezen van cadeaus voor vrouwen.
Weet voor mezelf ook meestal niks.
Rookvrije generatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:48 schreef Meridiaan het volgende:
Maar ik vind het altijd leuk iemand beter te leren kennen en ik probeer weg te blijven bij cliche’s voor verjaardagen.
Mochten jullie Moederdag vieren: is jullie asbak al af?![]()
Een tripje langs de slijter voor een cadeau maakt meer kansquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:48 schreef Meridiaan het volgende:
Maar ik vind het altijd leuk iemand beter te leren kennen en ik probeer weg te blijven bij cliche’s voor verjaardagen.
Mochten jullie Moederdag vieren: is jullie asbak al af?![]()
Ik zat een paar jaar terug met de herdenking in de trein. En dan stoppen ze inderdaad iets daarvoor al, werd netjes omgeroepen waarom en of iedereen ook mee wilde doen met de stilte. Om daarna weer gewoon verder te gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:19 schreef Guanabana het volgende: [..] Ik ben dan misschien voor de eerste keer niet thuis maar onderweg! Volgens mij stopt het OV dan ook voor 2 minuten zag ik, lijkt me wel apart (lijkt me ook niet altijd kunnen?) Maar kan ook dat ik dan al weer thuis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |