In Nederland? Ik weet het alleen van Ieper in Belgie, bij de Menenpoort.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
Op de NOS kijken doe ik niet, iig dat stuk op de Dam vind ik altijd tenenkrommend om naar te kijken.
Er is trouwens toch een plek in NL waar ze elke avond the Last Post spelen als herinnering aan de overleden?
Wellicht haal ik het door de war, dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In Nederland? Ik weet het alleen van Ieper in Belgie, bij de Menenpoort.
Hm ja... je ziet haar morgen niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stuur haar een verjaardagsappje.
Ik kijk de 2 minuten stilte, daarna ben ik er ook klaar mee. Het gedicht van Sterre uit vwo 5 boeit me he-le-maal niksquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:35 schreef Meridiaan het volgende:
Tenenkrommend is machteraf bezien niet helemaal het juiste woord, maar de toespraken en het gedicht is, het trekt mij niet zo.
En inderdaad, ik denk ook nog elke keer terug aan die paniek. Destijds keek ik het live, was echt heel bevreemdend om dat te zien gebeuren. Zie het ook nog zo voor mij.
De Waalsdorpervlakte vind ik dan idd ook prettiger om te zien.
Dickpic met een feesthoedje op?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stuur haar een verjaardagsappje.
Nee. Ik zie haar waarschijnlijk pas maandag weer.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dickpic met een feesthoedje op?
Oke ik geloof dat ik ook moet gaan slapen
Eén dag bij je ouders en je gaat meteen he-le-maal losquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dickpic met een feesthoedje op?
Oke ik geloof dat ik ook moet gaan slapen
Oh da's wel veel tijd. Maar oké ik zou dan dus voorstellen om het binnenkort eens samen te vieren na het sporten of gewoon eens met een koffie overdag. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik zie haar waarschijnlijk pas maandag weer.
Dit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk de 2 minuten stilte, daarna ben ik er ook klaar mee. Het gedicht van Sterre uit vwo 5 boeit me he-le-maal niks
quote:
Ik moest vooral denken aan boer Rob, en ik kíjk niet eens Boer zoekt Vrouw.quote:
Nee, ik heb geen cadeautje. Ik zou ook niet weten wat ze leuk vind verder.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie?
Heb je een cadeautje?
Het wordt tijd dat je dat uit gaat zoekenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen cadeautje. Ik zou ook niet weten wat ze leuk vind verder.
Even compenseren hè, voor de brave gesprekken bij de theequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Eén dag bij je ouders en je gaat meteen he-le-maal los
Ik mis daar ook een emotie voor inderdaad, dus ik skip dat ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk de 2 minuten stilte, daarna ben ik er ook klaar mee. Het gedicht van Sterre uit vwo 5 boeit me he-le-maal niks
Oh een queestequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen cadeautje. Ik zou ook niet weten wat ze leuk vind verder.
Je bent er met meer getrouwd dan ikquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:40 schreef Strani het volgende:
Maar goed, wat weet ik nou helemaal van vrouwen eigenlijk
That's the spirit!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie weet waar het app gesprek toe leidt morgen.
Ook als je gescheiden zou zijn ben je ooit nog wel met haar getrouwd toch? Wat dat betreft verandert de telling niet zolang ik niet op je inloopquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is in de technische zin nog wel waar ja
Trusten!quote:
Wij doen niet aan Moederdag, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:47 schreef Meridiaan het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat het wel weer een drama was wat te verzinnen voor Moederdag, dus ik ben niet heel goed in het kiezen van cadeaus voor vrouwen.
Weet voor mezelf ook meestal niks.
Rookvrije generatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:48 schreef Meridiaan het volgende:
Maar ik vind het altijd leuk iemand beter te leren kennen en ik probeer weg te blijven bij cliche’s voor verjaardagen.
Mochten jullie Moederdag vieren: is jullie asbak al af?![]()
Een tripje langs de slijter voor een cadeau maakt meer kansquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:48 schreef Meridiaan het volgende:
Maar ik vind het altijd leuk iemand beter te leren kennen en ik probeer weg te blijven bij cliche’s voor verjaardagen.
Mochten jullie Moederdag vieren: is jullie asbak al af?![]()
Ik zat een paar jaar terug met de herdenking in de trein. En dan stoppen ze inderdaad iets daarvoor al, werd netjes omgeroepen waarom en of iedereen ook mee wilde doen met de stilte. Om daarna weer gewoon verder te gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:19 schreef Guanabana het volgende: [..] Ik ben dan misschien voor de eerste keer niet thuis maar onderweg! Volgens mij stopt het OV dan ook voor 2 minuten zag ik, lijkt me wel apart (lijkt me ook niet altijd kunnen?) Maar kan ook dat ik dan al weer thuis ben.
jaaaaa zin inquote:Op woensdag 4 mei 2022 06:48 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Straks worden de boodschappen bezorgd en dan even snel de rommel in huis opruimen. En dan? Wachten op onze verslaggevers @:Greys en @:Cee!![]()
![]()
hoiquote:
86%...damnquote:
Ach tochquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Overleden op 16 jarige leeftijd.
Ik herken het gifje maar waar is zij vanquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Overleden op 16 jarige leeftijd.
Toddlers & Tiaras, zo heb ik deze week geleerdquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:35 schreef Yesse het volgende:
I
[..]
Ik herken het gifje maar waar is zij van
Toddlers & Tiaras of zo. Ik ken haar ook alleen van de meme trouwens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:35 schreef Yesse het volgende:
I
[..]
Ik herken het gifje maar waar is zij van
Tot vandaag had ik daar nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Toddlers & Tiaras, zo heb ik deze week geleerd
Ik lees zelfdoding.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach tochwaarschijnlijk een auto-ongeluk in Las Vegas, lees ik.
Even los van dit treurige nieuws vind ik dat soort programma's wel walgelijk trouwens. Sowieso, die hele industrie rond child pageantsquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot vandaag had ik daar nog nooit van gehoord.
Alle programma's op TLC zijn walgelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Even los van dit treurige nieuws vind ik dat soort programma's wel walgelijk trouwens. Sowieso, die hele industrie rond child pageants
Ergens wel jammer, want als ze even 2 minuten stil moeten blijven, dan voegt dat ook wel weer wat toe aan de concertervaring.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:05 schreef H_T het volgende:
Voor mijn concert van vanavond nog even gecheckt: de zaal gaat open om 19:30, het voorprogramma begint om 20:00. Dat zal wel een paar minuten later worden denk ik, maar er hoeft dus niet ineens een band te stoppen met spelen
Dit lijkt mij alles bij elkaar een betere oplossingquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ergens wel jammer, want als ze even 2 minuten stil moeten blijven, dan voegt dat ook wel weer wat toe aan de concertervaring.
Weet je al welke?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks pakketje ophalen en broodje bij de subway halen
Ik denk dat ze enkel het pakketje op haar naam mee gaat krijgen.quote:
Agnes bedoelt het broodje van de subwayquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze enkel het pakketje op haar naam mee gaat krijgen.
NIks mis met Say Yes to the Dress...quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle programma's op TLC zijn walgelijk.
Misschien iets voor Douwe Bob.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ergens wel jammer, want als ze even 2 minuten stil moeten blijven, dan voegt dat ook wel weer wat toe aan de concertervaring.
Ja dat is echt een weerzinwekkende industriequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Even los van dit treurige nieuws vind ik dat soort programma's wel walgelijk trouwens. Sowieso, die hele industrie rond child pageants
En meestal met heel blije mensen aan het eindquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
NIks mis met Say Yes to the Dress...![]()
Lekker gedachten op 0 en gaan.
Ik kende haar ook alleen van de meme.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toddlers & Tiaras of zo. Ik ken haar ook alleen van de meme trouwens.
Ik heb daar wel eens filmpjes van gezien van de Lancashireversie. Gok Wanquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
NIks mis met Say Yes to the Dress...![]()
Lekker gedachten op 0 en gaan.
Dat vind ik juist een van de minstequote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens filmpjes van gezien van de Lancashireversie. Gok Wan
Ik heb onze experts nu ook aan staanquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Arizona het volgende:
Vanmorgen had ik dingetjes maar ik ben mooi op tijd terug om onze eigen hoofden straks S10te zien reviewen
Ja Gok is zoquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens filmpjes van gezien van de Lancashireversie. Gok Wan
Met rookworst?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Jeej, vanavond eet ik boerenkool
Die kans heb ik niet vaak, dus ga ik er extra van genieten
Eet smakelijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Jeej, vanavond eet ik boerenkool
Die kans heb ik niet vaak, dus ga ik er extra van genieten
Zeker! Een grove rookworst.quote:
Nou blijft de vraag of dit beleefdheid is of juist een dreigement.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:16 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana ben je alweer op de terugweg? Ik ben van plan om vanavond met de trein te gaan, dus ik check het even voor de zekerheid
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou blijft de vraag of dit beleefdheid is of juist een dreigement.
Je kan wel je record breken vandaag door net voor 8 uur in een trein te stappen en dan landelijk het spoorverkeer vast te leggen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/it0T35ZmyJDJgBXg94qhu4LPTK0=/2544x0/filters:format(webp)/https://cdn.pijper.io/202(...)21860.png]afbeelding[/url] ]
Oh jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan wel je record breken vandaag door net voor 8 uur in een trein te stappen en dan landelijk het spoorverkeer vast te leggen.
Nee dat vind ik ook. Mooi om te zien dat je ook echt eer haalt uit je werk zoquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh jaVoorlopig is mijn magnum opus nog de stroomstoring op Zwolle. De veel grotere storing van laatst had ik niets mee te maken. Toen wilde ik wel met de trein gaan, maar was de storing al volle bak ingezet voor ik de voordeur uit was. Dan telt het niet vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |