SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
185cm en 90kg. Dan heb je al overgewicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is best veel, ik ken niet zo heel veel mensen met overgewicht eigenlijk.
Huh.. dat is voor een man toch geen bmi van 25+, zo even uit m'n hoofd?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
185cm en 90kg. Dan heb je al overgewicht.
Jep.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
185cm en 90kg. Dan heb je al overgewicht.
Bij 1,85 m en een BMI van 25 weeg je 85,6 kg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. dat is voor een man toch geen bmi van 25+, zo even uit m'n hoofd?
26nogwat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. dat is voor een man toch geen bmi van 25+, zo even uit m'n hoofd?
Moet je maar even laten weten. Hebben hier wat weddenschappen lopen. Je mag helaas niet op jezelf inzetten.quote:
Nee, als je het vet een beetje netjes verdeeld hebt, mag je wel iets meer wegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat BMI Het Alles van gewicht is hoor.
Waar wordt het meest op gewed?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je maar even laten weten. Hebben hier wat weddenschappen lopen. Je mag helaas niet op jezelf inzetten.
Is bij je buik verdelen netjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als je het vet een beetje netjes verdeeld hebt, mag je wel iets meer wegen.
meer om vast van te houdenquote:
Ik ook. Geen zin in obsessief gedoe.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben gewoon gestopt met wegen, hou het wel in de gaten met m'n kleding.
Zware bottenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als je het vet een beetje netjes verdeeld hebt, mag je wel iets meer wegen.
Oh, ik vond het een tijd een geinig meetmethode hoor, maar de batterijen van m'n weegschaal zijn leeg, dus laat maar.quote:
Gewcht zegt eigenlijk gewoon heel veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewicht zegt idd niet alles... vooral niet als je vocht vasthoudt
Maakte je ook grafiekjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vond het een tijd een geinig meetmethode hoor, maar de batterijen van m'n weegschaal zijn leeg, dus laat maar.
Dit was ook zo'n bizar bericht, alsof het zo uit een slechte film komtquote:
quote:De paus heeft vandaag juist verklaard dat Poetin de oorlog gaat beëindigen op 9 mei. President Orbán van Hongarije zou dat tegen hem gezegd hebben.
nee is al opquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
Denk karig avond eten maar jullie zitten nog aan de lunch natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was ook zo'n bizar bericht, alsof het zo uit een slechte film komt
[..]
Met een big bang als slotshow?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Iemand moet de paus even uitleggen hoe het in elkaar zit, vrees ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja, denk niet dat Amber het gaat winnen.quote:
Sowieso is die paus niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand moet de paus even uitleggen hoe het in elkaar zit, vrees ik.
Ik las trouwens dat er aanwijzingen zijn dat Hongarije van tevoren op de hoogte gesteld is van de invasie door Rusland. Lekkere partner als ze dat stil gehouden hebben.
quote:Over de reden van de oorlog speculeert hij ook: "Misschien zette het blaffen van de NAVO aan de deur van Rusland de leider van het Kremlin ertoe om zo te reageren en het conflict op te zoeken."
Ben ik jaren terug geweest. Mooi eiland maar buiten het resort zelf op pad werd heel erg afgeraden toentertijdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:37 schreef kwiwi het volgende:
Zie net de domincaanse republiek op tv. Heb wel zin om daar op vakantie te gaan nu.
Dan moeten ze het wel goed doen dat echt alles en iedereen er aan gaat, anders zit je met zo'n half vervallen toxische wereldquote:
Oh, dat schiet niet op inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is die paus niet te vertrouwen
[..]
NAVO is sowieso een defensief verbondquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat schiet niet op inderdaad.Wat is dat toch voor een idee dat de NAVO een bedreiging zou zijn voor Rusland? Alsof de NAVO ooit een land met 6000 kernwapens aan zou gaan vallen.
Hmm ok, misschien dan toch maar een ander eiland daar in de buurt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik jaren terug geweest. Mooi eiland maar buiten het resort zelf op pad werd heel erg afgeraden toentertijd
Mijn vader ging altijd totdat k bij hem kwam wonen. Ben een keer mee geweest toen k 9 was. Daarna ging nog 2 keer zonder mij omdat die het te gevaarlijk vond. Maar voor een week in een resort is het wel goed denk kquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik jaren terug geweest. Mooi eiland maar buiten het resort zelf op pad werd heel erg afgeraden toentertijd
Het is volgens meer zo van, we vinden het eng als er veel landen om ons heen zitten die ons gaan aanvallen mochten we besluiten een NAVO land binnen te vallenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat schiet niet op inderdaad.Wat is dat toch voor een idee dat de NAVO een bedreiging zou zijn voor Rusland? Alsof de NAVO ooit een land met 6000 kernwapens aan zou gaan vallen.
Ja, maar goed, de NAVO heeft zich natuurlijk wel in wat oorlogen gestort die een beetje fishy waren. Maar de gedachte dat de NAVO ooit een bedreiging zou zijn voor Rusland zelf, is natuurlijk absurd.quote:
Begin je al te watertanden?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze het wel goed doen dat echt alles en iedereen er aan gaat, anders zit je met zo'n half vervallen toxische wereld
Haīti is ook mooi.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ok, misschien dan toch maar een ander eiland daar in de buurt.
Nee waarom zou ik dat doenquote:
in een resort is het goed te doen. daar vandaan zijn ook allerlei tripjes die georganiseerd worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd totdat k bij hem kwam wonen. Ben een keer mee geweest toen k 9 was. Daarna ging nog 2 keer zonder mij omdat die het te gevaarlijk vond. Maar voor een week in een resort is het wel goed denk k
Nee fascinatie, geen voorliefdequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met je voorliefde voor het eind der tijden en zo
Dat deed het voor me.quote:
Het begint steeds lachwekkender te worden.quote:
Op zich eens, maar iets als BMI als graadmeter van wat overgewicht zou zijn, is wel te algemeen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewcht zegt eigenlijk gewoon heel veel.
Maar de boodschap is niet altijd leuk.
Dat ze gewoon weer een normale game er van uit brengen ipv die debiele online versiequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout TV series komt er ook nog een keer aan. Heb niet al te hoge verwachtingen.
Die laatste is best vermakelijk anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze gewoon weer een normale game er van uit brengen ipv die debiele online versie
Een avontuurlijke vakantie dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om gekidnapped en beroofd te worden ja
Dat weet ik niet, heb ik niet gespeeld. Heb geen zin om ook nog verplicht PS+ te moeten aanschaffen om het spel überhaupt te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laatste is best vermakelijk anders.
ja ik zie af en toe wat stukken voorbij komen maar het is echt een shitshowquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het begint steeds lachwekkender te worden.
Met truffel.quote:
Dat was tocht vooral in het bed?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik zie af en toe wat stukken voorbij komen maar het is echt een shitshow
24.3 BMIquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich eens, maar iets als BMI als graadmeter van wat overgewicht zou zijn, is wel te algemeen.
en kaasquote:
Voor de meeste mensen zal dat niet zķ veel impact hebben. Maar alleen lengte en gewicht is té beperkt imo, want er is gewoon een enorm verschil tussen een sprietje en een tank.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef kwiwi het volgende:
22 hier, maar die calculator weet toch niet of m'n gewicht vooral vet is of vooral spieren?
kloptquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef kwiwi het volgende:
22 hier, maar die calculator weet toch niet of m'n gewicht vooral vet is of vooral spieren?
ik vermoed dat kwiwi en kwisprietje isquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen zal dat niet zķ veel impact hebben. Maar alleen lengte en gewicht is té beperkt imo, want er is gewoon een enorm verschil tussen een sprietje en een tank.
Ik ben in ieder geval geen sprietje.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat kwiwi en kwisprietje is
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat kwiwi en kwisprietje is
Kejjenagaan, voor mij zou m'n gewicht bij 22 serieus licht zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]nee, die 22 is op het moment vooral vet ook
Maakt niet uit voor massaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef kwiwi het volgende:
voor vrouwen is dat minder erg ofzo tochquote:
quote:
klopt daardoor zegt het bmi ook helemaal niksquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef kwiwi het volgende:
ik moet gewoon werkenquote:
Ik vind dat echt lelijk iemand die zo gespierd isquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor vrouwen is dat minder erg ofzo toch
[..]
[..]
klopt daardoor zegt het bmi ook helemaal niks
Eddie hall heeft een bmi van 43.1
Dit is Eddie
[ afbeelding ]
[..]
ik moet gewoon werken
Misschien beter brood bakken als zelfs de honden het niet lusten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik vond al debiel dat het eigenlijk open was want er kwam toch geen hond.
Oh ja want het is algemeen bekend dat vrouwen totaaaal niet op hun uiterlijk beoordeeld wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor vrouwen is dat minder erg ofzo toch
[..]
[..]
klopt daardoor zegt het bmi ook helemaal niks
Eddie hall heeft een bmi van 43.1
Dit is Eddie
[ afbeelding ]
[..]
ik moet gewoon werken
een bmi van 22 misschien toen ik 13 was ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]nee, die 22 is op het moment vooral vet ook
Mwah, verschilt ook sterk waar het zit. Ik val zelf meer in de categorie tank, dus eh.quote:
Nee, qua gezondheid bedoelt 'ie. Vrouwen hebben sowieso standaard een hoger vetpercentage bij een gezond lichaam.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja want het is algemeen bekend dat vrouwen totaaaal niet op hun uiterlijk beoordeeld worden
het was minder zichtbaar, toen woog hij nog meer dan hier. dit is 156 kilo.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt lelijk iemand die zo gespierd is
zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja want het is algemeen bekend dat vrouwen totaaaal niet op hun uiterlijk beoordeeld worden
Ik vind het knap qua werk wat erin zit, maar het doet 't niet voor me.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt lelijk iemand die zo gespierd is
ik bedoelde dat een gezond bmi bij een vrouw hoger ligt dan bij een man dacht ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, verschilt ook sterk waar het zit. Ik val zelf meer in de categorie tank, dus eh.
dit jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, qua gezondheid bedoelt 'ie. Vrouwen hebben sowieso standaard een hoger vetpercentage bij een gezond lichaam.
Ja weet ik, maar kwam ineens in me op toen ik die foto zagquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was minder zichtbaar, toen woog hij nog meer dan hier. dit is 156 kilo.
maar het ging er even niet om of je het lelijk vond maar dat BMI vrij weinig zegt.
[..]
zeg ik dat dan?
de hoeveelheid eten die er voor nodig is om daar te komenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het knap qua werk wat erin zit, maar het doet 't niet voor me.
Gemiddelde Foqueville lunch dus?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
de hoeveelheid eten die er voor nodig is om daar te komen
10k calorieen per dag
Zal best meevallen IJsorcaatje van mequote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen sprietje.
Mja, daarom vind ik BMI zo'n rottig iets, het is nooit bedoeld geweest voor individuen ook. Voor mij is een BMI van 26 bijvoorbeeld perfect, maar er zijn er ook flink veel die dan wél echt overgewicht hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik bedoelde dat een gezond bmi bij een vrouw hoger ligt dan bij een man dacht ik.
Ah verkeerd geīnterpreteerdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, qua gezondheid bedoelt 'ie. Vrouwen hebben sowieso standaard een hoger vetpercentage bij een gezond lichaam.
Ik bedoel het niet negatief hoor.quote:
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Mogen buren ook een handtekening zetten voor een tv? HoerenPostNL besluit om het morgen te leveren wanneer ik mijn ratten ophaal. Zou vandaag moeten komen maar oke.
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.
nee, als jij er voor moet tekenen mogen ze het niet bij de buren aanbieden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Mogen buren ook een handtekening zetten voor een tv? HoerenPostNL besluit om het morgen te leveren wanneer ik mijn ratten ophaal. Zou vandaag moeten komen maar oke.
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.
kom je thuis "Bedankt voor de sleutel, morgenavond kom ik de TV halen. Grgr Boris Boef"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.
klappen uitdelenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Ze hebben ook geen telefoonnummer waar ik heen kan bellen en FB reageren ze niet.
Vast niet. Maar dit is gewoon kut.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom je thuis "Bedankt voor de sleutel, morgenavond kom ik de TV halen. Grgr Boris Boef"
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.
kun je niet in de postnl app een ander moment kiezen?quote:
welke film ben je geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten en haar vriendinnetje gaan mee naar de bios. De hele weg naar de bios toe, hebben ze “ik ben kachel” gezongen.
Hoewel ik dit nummer echt verschrikkelijk vond, en ik me afvraag waar ze dit lief van kennen… zat ik toch wel stiekem te glunderen achter het stuur en vermaakten deze twee 7-jarige mij prima.
We zitten nog te wachten. Bad Guysquote:
Oh, die lijkt me best amusantquote:
Watquote:
plezierquote:
Nope niet mogelijk staat er.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je niet in de postnl app een ander moment kiezen?
Goed geregeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:22 schreef Ama het volgende:
OOOOOMG de pakketbezorger is buiten. Hij moet morgen mijn tv ook leveren. Heb afgesproken dat ik een sleutel onder de mat leg en dan zet hij mijn tv binnenzet.![]()
rip inboedelquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij zei oh ik zet wel handtekening voor je hehe.
Deze man is hier elke dag in de straat, beetje slechte dief dan.quote:
Contactloos betalen aka voor de deur tyfen half aanbellen en weglopen voor je weet of iemand uberhaupt thuis is, is ook een blijvertje.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
handtekening heb ik bij die bezorgers al jaren niet meer gezet.
begin covid zeiden ze dat zij dat deden zodat niet iedereen die scanner hoefde aan te reken, volgens mij houden ze dat gewoon er in.
en anders alsnog klapjesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze man is hier elke dag in de straat, beetje slechte dief dan.
oh, dat doen ze hier gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Contactloos betalen aka voor de deur tyfen half aanbellen en weglopen voor je weet of iemand uberhaupt thuis is, is ook een blijvertje.
Misschien stopt hij dan een keertje met dat irritante gefluit de hele tijd.quote:
sowwwwquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien stopt hij dan een keertje met dat irritante gefluit de hele tijd.
nou nou nou, die man heeft gewoon plezier in zn werkquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien stopt hij dan een keertje met dat irritante gefluit de hele tijd.
of je gaat wat nuttigs doenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
Alle afspraken weer gehad. Ga maar weer in bed liggen ofzo.
Oeh.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
https://kwalitaria.nl/assortiment/1323/lekkere-lente
Ik wil dit.
ik geloof niet dat ik een kwalitaria in de buurt weet te vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit.
Nee ik ook niet, dan moet ik naar Bennekom.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik een kwalitaria in de buurt weet te vinden
Ga even voorproeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik morgen...?
* IJsdraakje heeft kwalitaria in de buurt
schoffelen, de planeet redden, boodschappen doen, zelfstudie, werken.quote:
alles?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit.
gewoon doenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik morgen...?
* IJsdraakje heeft kwalitaria in de buurt
Ok ik ga de planeet redden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
schoffelen, de planeet redden, boodschappen doen, zelfstudie, werken.
allemaal opties
[..]
alles?
[..]
gewoon doen
15 hierquote:
lekkerquote:
Verbaast me niks, amper geregend de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:00 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)abant-wegens-droogte
It has begun.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:00 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)abant-wegens-droogte
It has begun.
ik moet what if nog bingenquote:
Dr Strange is wel een van mijn minst favoriete superheldenquote:
Heeft me echt nooit kunnen boeien. Nu ze het helemaal uit aan het melken zijn tot de laatste druppel nog minder.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
Marvel is volledig uitgekauwd en steriel. Boring.
Ik vind het wel leuk vermaak.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft me echt nooit kunnen boeien. Nu ze het helemaal uit aan het melken zijn tot de laatste druppel nog minder.
over 60 minutenquote:
maar wandavision en 2 aflveringen van what if sluiten aan op vreemde dokter 2 dus dan moet je welquote:
He kut. Serieus?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wandavision en 2 aflveringen van what if sluiten aan op vreemde dokter 2 dus dan moet je wel
jij wil gewoon een half naakte blonde langharige gespierde kerel zienquote:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nlquote:Ze hebben een lid die Ama heet
Ze hebben een lid die Ama heet, echte naam Joost Terlaars. Een gefrustreerde man van 72 jaar oud, die de godganse dag op het forum vertoeft en waanzinwekkende prive berichten naar leden stuurt. Alleen al om deze reden: Blijf weg van dit forum en doneer niet.
beetje vroegquote:
En Taikaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij wil gewoon een half naakte blonde langharige gespierde kerel zien
dat is wat ik vernomen heb.quote:
is kluun weer bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Ik weet toch redelijk zeker dat Ama geen Joost heetquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vond deze leuker :quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik weet het niet redelijk zeker. ik weet het 100% zekerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet toch redelijk zeker dat Ama geen Joost heet
allemaal natte stoelen als de vrouwen de bios uit lopenquote:
Ja, dat vind ik zo kut aan die Marveldingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wandavision en 2 aflveringen van what if sluiten aan op vreemde dokter 2 dus dan moet je wel
gelukkig staan ze op disney+ op verschillende manier gesorteerd waaronder chronologisch in verhaalvolgorde. wat het toch wel makkelijk maakt om te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo kut aan die Marveldingen.
Ja, maar het hele "kijk eerst al deze shit" vind ik gewoon irritant.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
gelluk
[..]
gelukkig staan ze op disney+ op verschillende manier gesorteerd waaronder chronologisch in verhaalvolgorde. wat het toch wel makkelijk maakt om te kijken
ja dat is waar. en ze maken steeds meer connecties en uitstapjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar het hele "kijk eerst al deze shit" vind ik gewoon irritant.
omdat het 1 groot universum is waar van alles gebeurt wat invloed heeft op dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Strange 1 gezien, hoezo moet ik eerst nog een lading aan andere shizzle kijken.(Ok, Wanda heb ik gezien, dus dát valt mee, maar dat verandert het principe niet)
zijn sowieso kleuterfilmsquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo kut aan die Marveldingen.
hoi vriendje!quote:
ik hou af en toe wel van kleuterfilmsquote:
O echt? Hoe doe ik chronologisch?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
gelluk
[..]
gelukkig staan ze op disney+ op verschillende manier gesorteerd waaronder chronologisch in verhaalvolgorde. wat het toch wel makkelijk maakt om te kijken
app openen, marvel knopje klikken, naar beneden scrollen tot je mcu in timeline order ziet staanquote:
hoe is hetquote:
O handig.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
app openen, marvel knopje klikken, naar beneden scrollen tot je mcu in timeline order ziet staan
[..]
hoe is het
Lief dagboek, vandaag kwam ik op een forum melden dat ik moest pissen als een paard.quote:
Een snackplank?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
denk weer datzelfde friet-en-snacks ensemble als vorige week vanavond.
net geweest, je mag.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lief dagboek, vandaag kwam ik op een forum melden dat ik moest pissen als een paard.
Hierdoor heb ik het toilet niet gered en zeek m'n hele broek en stoel onder.
M'n collega's waren geschokt. Behalve Henk, die begon z'n lippen te likken.
Kusje kusje kroel de cavia moeder
Zou het aanslaan als ik een blog maak genaamd de cavia moeder en dan jouw posts als inspiratie daarvoor ga gebruiken?quote:
Op het Viva forum? Vast welquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou het aanslaan als ik een blog maak genaamd de cavia moeder en dan jouw posts als inspiratie daarvoor ga gebruiken?
Uhm, er is al eerder een Twitter voor mij aangemaakt, dus wie weetquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou het aanslaan als ik een blog maak genaamd de cavia moeder en dan jouw posts als inspiratie daarvoor ga gebruiken?
Nee, Bokt.nlquote:
Toen had je teveel besteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
denk weer datzelfde friet-en-snacks ensemble als vorige week vanavond.
Auwquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuu wie maakt de flesopener nou aan hetzelfde dingetje als de zaag in een zakmesGelijk d zaag over m'n vinger gejast
Misschien loop ik er wel heen, dan bestel ik precies genoegquote:
Beterquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien loop ik er wel heen, dan bestel ik precies genoeg
Ja donker buiten dus mjaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, van die luie stoel af dan..
quote:
quote:
quote:
Primaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
app openen, marvel knopje klikken, naar beneden scrollen tot je mcu in timeline order ziet staan
[..]
hoe is het
Nee jijquote:
Een lekker kroketje. Is weer eens wat anders, dan kaviaarquote:
Geen industrieterreintje?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Ja morgen maar kijken. Er zijn hier niet echt stukken waar je kan lopen
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Ja morgen maar kijken. Er zijn hier niet echt stukken waar je kan lopen
Vlammenwerper meequote:
Nee precies. Kwam een keer bij de vuilnisplek terecht. Keken mij allemaal hongerig aanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is geen veilige plek voor een geurige snack
Vers exotisch vleesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee precies. Kwam een keer bij de vuilnisplek terecht. Keken mij allemaal hongerig aan
Ff kijken welke pangang er vanavond in de aanbieding is. Er is vast een snelle oplossing voorquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
Zag gisteren dat er hier overdag een pitbull achtig merk mij in de gaten houdt als k thuis kom. Kijkt mij zo aan vanuit zijn ooghoeken 👀
Als ze niet oppast is het straks ballie pangangquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ff kijken welke pangang er vanavond in de aanbieding is. Er is vast een snelle oplossing voor
Ja preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze niet oppast is het straks ballie pangang
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Het is ook best koud.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kweenie, maar ik zou best warme chocolademelk met slagroom lusten
Ook een soort oplossing tochquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, echt lekker aangenaam is andersquote:
Ik wil zon en warmte.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt lekker aangenaam is anders
Zeg datquote:
Gisteren enz was ook gewoon kut hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg datGisteren nog even in de korte broek buiten gezeten. Vandaag weer kut.
Lijkt net thailand :pquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg datGisteren nog even in de korte broek buiten gezeten. Vandaag weer kut.
Gisteren was het gewoon zonnig en warmquote:
De was hang wel buiten, maar ja.. echt lekker snel droog wordt ie nietquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof dat alleen in Thailand en Nederland zo is.
Was buiten moet het voor mij toch wel 18 graden en zon zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De was hang wel buiten, maar ja.. echt lekker snel droog wordt ie niet
Hing ze met haar haak ook in je oog?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tandenbeul heeft met haar apparaatje ook de binnenkant van mijn wang bewerkt
Moet je maar stil liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tandenbeul heeft met haar apparaatje ook de binnenkant van mijn wang bewerkt
Mja, altijd nog beter dan de badkamerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Was buiten moet het voor mij toch wel 18 graden en zon zijn.
Ik denk dat we dan een tandenmevrouw minder hadden hierquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hing ze met haar haak ook in je oog?
Deed verrekte zeer jongeuhhhquote:
Ja daarom keek ik al maar niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt wel iets warmer, maar het gaat dan ook weer regenen
Soms lijkt het over anderhalve week 20 graden te worden maar de volgende dag is dat ineens weer wegquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:50 schreef Ama het volgende:
Durf niet te kijken of het komende dagen wel warmer gaat worden.
Beter dan dat die koud isquote:
Was het maar 20 graden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms lijkt het over anderhalve week 20 graden te worden maar de volgende dag is dat ineens weer weg
was die wel erudiet?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie net een vent in een kilt lopen.
@:uitstraling ben jij in deze contreien?
Ik las klit. Dacht het is toch geen carnavalquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarmee zijn ze gevuld?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:01 schreef kwiwi het volgende:
Gevulde paprika's liggen in de pan met tomatensaus
Plausibelquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |