Lijkt net thailand :pquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg datGisteren nog even in de korte broek buiten gezeten. Vandaag weer kut.
Gisteren was het gewoon zonnig en warmquote:
De was hang wel buiten, maar ja.. echt lekker snel droog wordt ie nietquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof dat alleen in Thailand en Nederland zo is.
Was buiten moet het voor mij toch wel 18 graden en zon zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De was hang wel buiten, maar ja.. echt lekker snel droog wordt ie niet
Hing ze met haar haak ook in je oog?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tandenbeul heeft met haar apparaatje ook de binnenkant van mijn wang bewerkt
Moet je maar stil liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tandenbeul heeft met haar apparaatje ook de binnenkant van mijn wang bewerkt
Mja, altijd nog beter dan de badkamerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Was buiten moet het voor mij toch wel 18 graden en zon zijn.
Ik denk dat we dan een tandenmevrouw minder hadden hierquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hing ze met haar haak ook in je oog?
Deed verrekte zeer jongeuhhhquote:
Ja daarom keek ik al maar niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt wel iets warmer, maar het gaat dan ook weer regenen
Soms lijkt het over anderhalve week 20 graden te worden maar de volgende dag is dat ineens weer wegquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:50 schreef Ama het volgende:
Durf niet te kijken of het komende dagen wel warmer gaat worden.
Beter dan dat die koud isquote:
Was het maar 20 graden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms lijkt het over anderhalve week 20 graden te worden maar de volgende dag is dat ineens weer weg
was die wel erudiet?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie net een vent in een kilt lopen.
@:uitstraling ben jij in deze contreien?
Ik las klit. Dacht het is toch geen carnavalquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie net een vent in een kilt lopen.
@:uitstraling ben jij in deze contreien?
Waarmee zijn ze gevuld?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:01 schreef kwiwi het volgende:
Gevulde paprika's liggen in de pan met tomatensaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |