Geen industrieterreintje?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Ja morgen maar kijken. Er zijn hier niet echt stukken waar je kan lopen
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Ja morgen maar kijken. Er zijn hier niet echt stukken waar je kan lopen
Vlammenwerper meequote:
Nee precies. Kwam een keer bij de vuilnisplek terecht. Keken mij allemaal hongerig aanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is geen veilige plek voor een geurige snack
Vers exotisch vleesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee precies. Kwam een keer bij de vuilnisplek terecht. Keken mij allemaal hongerig aan
Ff kijken welke pangang er vanavond in de aanbieding is. Er is vast een snelle oplossing voorquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
Zag gisteren dat er hier overdag een pitbull achtig merk mij in de gaten houdt als k thuis kom. Kijkt mij zo aan vanuit zijn ooghoeken 👀
Als ze niet oppast is het straks ballie pangangquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ff kijken welke pangang er vanavond in de aanbieding is. Er is vast een snelle oplossing voor
Ja preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze niet oppast is het straks ballie pangang
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Het is ook best koud.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kweenie, maar ik zou best warme chocolademelk met slagroom lusten
Ook een soort oplossing tochquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, echt lekker aangenaam is andersquote:
Ik wil zon en warmte.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt lekker aangenaam is anders
Zeg datquote:
Gisteren enz was ook gewoon kut hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg datGisteren nog even in de korte broek buiten gezeten. Vandaag weer kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |