hoi vriendje!quote:
ik hou af en toe wel van kleuterfilmsquote:
O echt? Hoe doe ik chronologisch?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
gelluk
[..]
gelukkig staan ze op disney+ op verschillende manier gesorteerd waaronder chronologisch in verhaalvolgorde. wat het toch wel makkelijk maakt om te kijken
app openen, marvel knopje klikken, naar beneden scrollen tot je mcu in timeline order ziet staanquote:
hoe is hetquote:
O handig.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
app openen, marvel knopje klikken, naar beneden scrollen tot je mcu in timeline order ziet staan
[..]
hoe is het
Lief dagboek, vandaag kwam ik op een forum melden dat ik moest pissen als een paard.quote:
Een snackplank?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
denk weer datzelfde friet-en-snacks ensemble als vorige week vanavond.
net geweest, je mag.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lief dagboek, vandaag kwam ik op een forum melden dat ik moest pissen als een paard.
Hierdoor heb ik het toilet niet gered en zeek m'n hele broek en stoel onder.
M'n collega's waren geschokt. Behalve Henk, die begon z'n lippen te likken.
Kusje kusje kroel de cavia moeder
Zou het aanslaan als ik een blog maak genaamd de cavia moeder en dan jouw posts als inspiratie daarvoor ga gebruiken?quote:
Op het Viva forum? Vast welquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou het aanslaan als ik een blog maak genaamd de cavia moeder en dan jouw posts als inspiratie daarvoor ga gebruiken?
Uhm, er is al eerder een Twitter voor mij aangemaakt, dus wie weetquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou het aanslaan als ik een blog maak genaamd de cavia moeder en dan jouw posts als inspiratie daarvoor ga gebruiken?
Nee, Bokt.nlquote:
Toen had je teveel besteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
denk weer datzelfde friet-en-snacks ensemble als vorige week vanavond.
Auwquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuu wie maakt de flesopener nou aan hetzelfde dingetje als de zaag in een zakmesGelijk d zaag over m'n vinger gejast
Misschien loop ik er wel heen, dan bestel ik precies genoegquote:
Beterquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien loop ik er wel heen, dan bestel ik precies genoeg
Ja donker buiten dus mjaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, van die luie stoel af dan..
quote:
quote:
quote:
Primaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
app openen, marvel knopje klikken, naar beneden scrollen tot je mcu in timeline order ziet staan
[..]
hoe is het
Nee jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |