Zal best meevallen IJsorcaatje van mequote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen sprietje.
Mja, daarom vind ik BMI zo'n rottig iets, het is nooit bedoeld geweest voor individuen ook. Voor mij is een BMI van 26 bijvoorbeeld perfect, maar er zijn er ook flink veel die dan wél echt overgewicht hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik bedoelde dat een gezond bmi bij een vrouw hoger ligt dan bij een man dacht ik.
Ah verkeerd geīnterpreteerdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, qua gezondheid bedoelt 'ie. Vrouwen hebben sowieso standaard een hoger vetpercentage bij een gezond lichaam.
Ik bedoel het niet negatief hoor.quote:
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Mogen buren ook een handtekening zetten voor een tv? HoerenPostNL besluit om het morgen te leveren wanneer ik mijn ratten ophaal. Zou vandaag moeten komen maar oke.
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.
nee, als jij er voor moet tekenen mogen ze het niet bij de buren aanbieden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Mogen buren ook een handtekening zetten voor een tv? HoerenPostNL besluit om het morgen te leveren wanneer ik mijn ratten ophaal. Zou vandaag moeten komen maar oke.
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.
kom je thuis "Bedankt voor de sleutel, morgenavond kom ik de TV halen. Grgr Boris Boef"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.
klappen uitdelenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Ze hebben ook geen telefoonnummer waar ik heen kan bellen en FB reageren ze niet.
Vast niet. Maar dit is gewoon kut.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom je thuis "Bedankt voor de sleutel, morgenavond kom ik de TV halen. Grgr Boris Boef"
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.
kun je niet in de postnl app een ander moment kiezen?quote:
welke film ben je geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten en haar vriendinnetje gaan mee naar de bios. De hele weg naar de bios toe, hebben ze “ik ben kachel” gezongen.
Hoewel ik dit nummer echt verschrikkelijk vond, en ik me afvraag waar ze dit lief van kennen… zat ik toch wel stiekem te glunderen achter het stuur en vermaakten deze twee 7-jarige mij prima.
We zitten nog te wachten. Bad Guysquote:
Oh, die lijkt me best amusantquote:
Watquote:
plezierquote:
Nope niet mogelijk staat er.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je niet in de postnl app een ander moment kiezen?
Goed geregeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:22 schreef Ama het volgende:
OOOOOMG de pakketbezorger is buiten. Hij moet morgen mijn tv ook leveren. Heb afgesproken dat ik een sleutel onder de mat leg en dan zet hij mijn tv binnenzet.![]()
rip inboedelquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij zei oh ik zet wel handtekening voor je hehe.
Deze man is hier elke dag in de straat, beetje slechte dief dan.quote:
Contactloos betalen aka voor de deur tyfen half aanbellen en weglopen voor je weet of iemand uberhaupt thuis is, is ook een blijvertje.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
handtekening heb ik bij die bezorgers al jaren niet meer gezet.
begin covid zeiden ze dat zij dat deden zodat niet iedereen die scanner hoefde aan te reken, volgens mij houden ze dat gewoon er in.
en anders alsnog klapjesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze man is hier elke dag in de straat, beetje slechte dief dan.
oh, dat doen ze hier gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Contactloos betalen aka voor de deur tyfen half aanbellen en weglopen voor je weet of iemand uberhaupt thuis is, is ook een blijvertje.
Misschien stopt hij dan een keertje met dat irritante gefluit de hele tijd.quote:
sowwwwquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien stopt hij dan een keertje met dat irritante gefluit de hele tijd.
nou nou nou, die man heeft gewoon plezier in zn werkquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien stopt hij dan een keertje met dat irritante gefluit de hele tijd.
of je gaat wat nuttigs doenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
Alle afspraken weer gehad. Ga maar weer in bed liggen ofzo.
Oeh.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
https://kwalitaria.nl/assortiment/1323/lekkere-lente
Ik wil dit.
ik geloof niet dat ik een kwalitaria in de buurt weet te vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit.
Nee ik ook niet, dan moet ik naar Bennekom.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik een kwalitaria in de buurt weet te vinden
Ga even voorproeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik morgen...?
* IJsdraakje heeft kwalitaria in de buurt
schoffelen, de planeet redden, boodschappen doen, zelfstudie, werken.quote:
alles?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit.
gewoon doenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik morgen...?
* IJsdraakje heeft kwalitaria in de buurt
Ok ik ga de planeet redden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
schoffelen, de planeet redden, boodschappen doen, zelfstudie, werken.
allemaal opties
[..]
alles?
[..]
gewoon doen
15 hierquote:
lekkerquote:
Verbaast me niks, amper geregend de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:00 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)abant-wegens-droogte
It has begun.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:00 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)abant-wegens-droogte
It has begun.
ik moet what if nog bingenquote:
Dr Strange is wel een van mijn minst favoriete superheldenquote:
Heeft me echt nooit kunnen boeien. Nu ze het helemaal uit aan het melken zijn tot de laatste druppel nog minder.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
Marvel is volledig uitgekauwd en steriel. Boring.
Ik vind het wel leuk vermaak.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft me echt nooit kunnen boeien. Nu ze het helemaal uit aan het melken zijn tot de laatste druppel nog minder.
over 60 minutenquote:
maar wandavision en 2 aflveringen van what if sluiten aan op vreemde dokter 2 dus dan moet je welquote:
He kut. Serieus?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wandavision en 2 aflveringen van what if sluiten aan op vreemde dokter 2 dus dan moet je wel
jij wil gewoon een half naakte blonde langharige gespierde kerel zienquote:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nlquote:Ze hebben een lid die Ama heet
Ze hebben een lid die Ama heet, echte naam Joost Terlaars. Een gefrustreerde man van 72 jaar oud, die de godganse dag op het forum vertoeft en waanzinwekkende prive berichten naar leden stuurt. Alleen al om deze reden: Blijf weg van dit forum en doneer niet.
beetje vroegquote:
En Taikaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij wil gewoon een half naakte blonde langharige gespierde kerel zien
dat is wat ik vernomen heb.quote:
is kluun weer bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Ik weet toch redelijk zeker dat Ama geen Joost heetquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vond deze leuker :quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik weet het niet redelijk zeker. ik weet het 100% zekerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet toch redelijk zeker dat Ama geen Joost heet
allemaal natte stoelen als de vrouwen de bios uit lopenquote:
Ja, dat vind ik zo kut aan die Marveldingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wandavision en 2 aflveringen van what if sluiten aan op vreemde dokter 2 dus dan moet je wel
gelukkig staan ze op disney+ op verschillende manier gesorteerd waaronder chronologisch in verhaalvolgorde. wat het toch wel makkelijk maakt om te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo kut aan die Marveldingen.
Ja, maar het hele "kijk eerst al deze shit" vind ik gewoon irritant.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
gelluk
[..]
gelukkig staan ze op disney+ op verschillende manier gesorteerd waaronder chronologisch in verhaalvolgorde. wat het toch wel makkelijk maakt om te kijken
ja dat is waar. en ze maken steeds meer connecties en uitstapjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar het hele "kijk eerst al deze shit" vind ik gewoon irritant.
omdat het 1 groot universum is waar van alles gebeurt wat invloed heeft op dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Strange 1 gezien, hoezo moet ik eerst nog een lading aan andere shizzle kijken.(Ok, Wanda heb ik gezien, dus dát valt mee, maar dat verandert het principe niet)
zijn sowieso kleuterfilmsquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo kut aan die Marveldingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |