Meh beter je daar niet mee inlatenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat had niets uitgemaakt, denk ik. Dat Azov bataljon was ook al redelijk omgevormd tot een normale legereenheid.
Wat is er 10 mei?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of we op 10 mei nog wakker worden
Dat sloeg ook echt nergens op. Ze wilden Engeland tot zinken brengen. Alsof een eiland kan zinken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja was wel geschrokken over dat ze op staats tv uitgebreid lieten zien met animaties hoe ze Engeland konden vernietigen met een atoombom
Die animaties kan Engeland ook maken over Ruslandquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja was wel geschrokken over dat ze op staats tv uitgebreid lieten zien met animaties hoe ze Engeland konden vernietigen met een atoombom
9 mei nationale feestdag Rusland. Zijn er een hoop die denken dat Putin dan wel iets gaat ondernemenquote:
Ja maar dat ze het zo serieus op tv bespreken is wel engquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat sloeg ook echt nergens op. Ze wilden Engeland tot zinken brengen. Alsof een eiland kan zinken.En er bestaan geen atoombommen die een heel land kunnen opblazen.
Ja maar dat doen ze nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die animaties kan Engeland ook maken over Rusland
Straks gaat het helemaal mis en overleef jij het omdat je daar zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja laten we maar hopen dat het allemaal niet zo ver komt
Ballie een nieuw Foqueville oprichten aldaarquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks gaat het helemaal mis en overleef jij het omdat je daar zit.
Roept ze de hele dag ‘jongens, jongens’ maar niemand geeft meer antwoordquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet ze vervangingen gaan zoeken voor ons. Dat lijkt me heel lastig.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ballie een nieuw Foqueville oprichten aldaar
Awww!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roept ze de hele dag ‘jongens, jongens’ maar niemand geeft meer antwoord
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou er een Thaise variant van @UitStraling bestaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet ze vervangingen gaan zoeken voor ons. Dat lijkt me heel lastig.
Ineens allemaal Thaise Foquevillers. Lijkt hilarisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet ze vervangingen gaan zoeken voor ons. Dat lijkt me heel lastig.
Gedwongen in taaitaailand blijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan zou Danny z'n servert ook wel stuk zijn vermoed ikquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje excentrieke ladyboy en je bent al een heel eind.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou er een Thaise variant van @:uitstraling bestaan?
Misschien, maar de kans is natuurlijk groot dat ze 'm hebben opgesloten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou er een Thaise variant van @:uitstraling bestaan?
Als je tussendoor wat foto’s maakt en hier post kunnen we met je meeleven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet meer te kijken totdat het er weer beter uit gaat zien
Moet je geen koffie brengen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet meer te kijken totdat het er weer beter uit gaat zien
De kerel die de kozijnen en dakkapellen op kwam meten vond ik ook niet echt heel bemoedigend.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:59 schreef Koen66 het volgende:
Eind deze maand ook klussers hier op visite voor kamer zoonlief, gedoe maar allemaal
en het is 32 graden?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar een warme thee besteld. Zit in lange broek. Shirt en vest
Hier is het 25 graden en stralende zon.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar een warme thee besteld. Zit in lange broek. Shirt en vest
Wij hadden eerst een Slowaak die alle klussen zou doen, echter was die vreselijk onbetrouwbaar qua afspraken dus laat maarquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kerel die de kozijnen en dakkapellen op kwam meten vond ik ook niet echt heel bemoedigend.
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee 28. Al zegt die gevoelstemperatuur 32 maar zo voelt het niet
Hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Lees in het ad bijna 6 op de 10 Europeanen overgewicht heeft
Ik heb maar bewust een groter bedrijf ingeschakeld, geeft ook geen garanties maar heb de laatste tijd wat verhalen voorbij horen komen waar ik niet zo blij van werd. Mensen die je halve dak maken en dan ineens van de aardbodem verdwijnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij hadden eerst een Slowaak die alle klussen zou doen, echter was die vreselijk onbetrouwbaar qua afspraken dus laat maar
Dat is best veel, ik ken niet zo heel veel mensen met overgewicht eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Lees in het ad bijna 6 op de 10 Europeanen overgewicht heeft
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee 28. Al zegt die gevoelstemperatuur 32 maar zo voelt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |