Sommige gaan hier hun derde week in hier geloof ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier is de vakantie net begonnen, geloof ik..
Is de regen steeds een beetje rond dezelfde tijd?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was de afgelopen dagen behalve vandaag ook. Hoop paar uurtjes rege en dan zon
Lui volk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige gaan hier hun derde week in hier geloof ik.
Nee, bij jou blijft het gewoon lekker fris.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar da's toch niet bij mij dan.
als ik vrij ben mag het oplopen tot 25, verder ook niet.quote:
Ja de eerste 2 dagen wel maar vandaag dus nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de regen steeds een beetje rond dezelfde tijd?
Is niet iemand aan het sproeien gewoon?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 dagen wel maar vandaag dus niet
Ik zou m'n geld terugvragen! Heb je nog een gek beest gezien vandaag?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 dagen wel maar vandaag dus niet
dat wel ja.quote:
Nee vandaag niks. Gelukkig denk ik :pquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld terugvragen! Heb je nog een gek beest gezien vandaag?
Die vogel was toch wel leuk? Dat was een myna trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vandaag niks. Gelukkig denk ik :p
Ohh heb je em gevondenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vogel was toch wel leuk? Dat was een myna trouwens.
Heb je deze al gezien?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh heb je em gevonden![]()
Ga em gelijk googlen
Zou Jos nu ergens heel hard in een sportschool aan het zweten zijn ?quote:Het Openbaar Ministerie heeft een
beloning van 75.000 euro uitgeloofd in
het opsporingsonderzoek naar Jos
Leijdekkers,ook bekend als Bolle Jos.
Dan is z'n nickname straks buff josquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Jos nu ergens heel hard in een sportschool aan het zweten zijn ?
quote:
Oh zo'n mooi beestje ook in Nederlandquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vond die myna op deze site:
https://www.thekohsamuiguide.com/thailand-bird/
Daar kwam ik ook die hop tegen. Zo heet dat hanekambeest in Nederland. Ze kwamen hier vroeger ook voor.
Ja, waarschijnlijk dachten de voorouderballies dat ook. Oooohh, mooi, *gris*. En toen waren ze uitgestorven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zo'n mooi beestje ook in Nederland
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk dachten de voorouderballies dat ook. Oooohh, mooi, *gris*. En toen waren ze uitgestorven.
Die heeft rare bungeldingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Oh heb deze hier gisteren ook gezien
Greater racket-tailed drongo
Nee was een andere. Die was 2 a 3 keer zo groot als die myna.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
Maar die kraai met bruine vleugels zit er niet tussen hè? Of was dat een myna?
Smaken allemaal naar kipquote:
Je moet deze nog proberen te spotten. Die heeft glittertjes!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die zag k in zuid Afrika ook. Mooie lange staart
Ja flying foxes. Of in nl vleerhonden. Maar weet niet zeker of die ook in thailand zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
Je hebt toch ook van die hele grote vleermuizen in Thailand?
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet deze nog proberen te spotten. Die heeft glittertjes!
[ afbeelding ]
Ze zitten daar wel hoor. Maar misschien niet op het strand of in die sushitent.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Mja k denkdat dit eiland niet zo heel divers is qua vogeltjes
Ja vriend maakt graag foto's en ging dan hier de bossen in maar ook voor hem was het lastig te spotten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zitten daar wel hoor. Maar misschien niet op het strand of in die sushitent.
er zijn een heleboel grenzen hoorquote:
Nee. Dit soort dingen zijn ook wel eng:quote:
In de bossen daar zitten vast allemaal hele enge beestjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vriend maakt graag foto's en ging dan hier de bossen in maar ook voor hem was het lastig te spotten.
Man3quote:
Mja was wel geschrokken over dat ze op staats tv uitgebreid lieten zien met animaties hoe ze Engeland konden vernietigen met een atoombomquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Dit soort dingen zijn ook wel eng:
[ twitter ]
Een paar maanden geleden had ik niet gedacht dat het zo snel kon gaan met de waanzin.
Ja geen grote roofdieren. Maar ga er niet in nee :pquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
In de bossen daar zitten vast allemaal hele enge beestjes.
Als de nazi's het in Zweden voor het zeggen hadden dan was het aandeel moslims daar niet zo groot geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Dit soort dingen zijn ook wel eng:
[ twitter ]
Een paar maanden geleden had ik niet gedacht dat het zo snel kon gaan met de waanzin.
Eerst maar eens kijken of we op 10 mei nog wakker wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja was wel geschrokken over dat ze op staats tv uitgebreid lieten zien met animaties hoe ze Engeland konden vernietigen met een atoombom
Nah, dat had niets uitgemaakt, denk ik. Dat Azov bataljon was ook al redelijk omgevormd tot een normale legereenheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Man3. Al was het slim geweest dat de Oekraïne regering de hechte banden met die ultra rechtse milities daar verbroken had, had je gelijk bij Putin de wind uit de zeilen gehaald met z'n de-nazificatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |