Nee, want ik heb de deur vaak op slot om zulke dingen te voorkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trekt meneer wattenschijfje ook de deur open?![]()
Volgende keer vragen of hij op schoot komt zitten bij je
Awww whieeeeeeepquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die blijven lekker zitten waar ze zitten![]()
Als ze het gewend zijn om rond te lopen hebben ze wel de neiging om mensen te volgenhandig met deuren dichtdoen enzo
Vindt ballie vast lekkerquote:
Zo is er ooit een dwerg hamster bij een vriendje van de middelbare school om het leven gekomen. Deur open, hamster er onder.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze het gewend zijn om rond te lopen hebben ze wel de neiging om mensen te volgenhandig met deuren dichtdoen enzo
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vindt ballie vast lekker
[..]
Zo is er ooit een dwerg hamster bij een vriendje van de middelbare school om het leven gekomen. Deur open, hamster er onder.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was wel mooi om naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het kan is dat wel een goede.
Vriend van me heeft bij de sportschool gewerkt dus ik heb altijd een soort van personal trainer als we samen gaan![]()
Gratis en voor niks
[..]
[..]
Soppend de bios uit?
Ik was gisteren naar morbius . Was oke.
Suuuuuuuperhandigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het kan is dat wel een goede.
Vriend van me heeft bij de sportschool gewerkt dus ik heb altijd een soort van personal trainer als we samen gaan![]()
Gratis en voor niks
40+ is een groep blijkbaar, dus mooi 5 jaar de tijd om te trainen.quote:[..]
Maar hoe doen mensen dat met al die pies en kak? Die van mij lopen echt nooit meer losquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuig- en dweilrobot?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe doen mensen dat met al die pies en kak? Die van mij lopen echt nooit meer los
Ik nog maar 2 jaar en een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Suuuuuuuperhandig
[..]
40+ is een groep blijkbaar, dus mooi 5 jaar de tijd om te trainen.
Dweil achter de dweil aan.quote:
Dit is dan wel weer specifiek voor vrouwen, maar het klinkt nog best als een lollig idee.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vindt ballie vast lekker
[..]
Zo is er ooit een dwerg hamster bij een vriendje van de middelbare school om het leven gekomen. Deur open, hamster er onder.
Ja, goede vraag.. ik heb wel tegels liggen, maar vind dat hele onder piesen een smerig ideequote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe doen mensen dat met al die pies en kak? Die van mij lopen echt nooit meer los
Die ene keer dat ik ze los laat, wat ze volgens mij helemaal niet leuk vinden, leg ik een zeiltje neer met handdoeken erop.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goede vraag.. ik heb wel tegels liggen, maar vind dat hele onder piesen een smerig idee
Ik gooi ze wel altijd buiten met lekker weer, dan kunnen ze de tegels buiten zoveel ze maar willen onder pissen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik ze los laat, wat ze volgens mij helemaal niet leuk vinden, leg ik een zeiltje neer met handdoeken erop.
je moet er niet mee gooien..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gooi ze wel altijd buiten met lekker weer, dan kunnen ze de tegels buiten zoveel ze maar willen onder pissen.
Of ik gooi ze op de oprit, kunnen ze lekker grazen
Oh..quote:
Genderdiscriminatie!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer specifiek voor vrouwen, maar het klinkt nog best als een lollig idee.Zelfs de gewichtsklassen zijn in m'n voordeel.
caaf door de lucht heen WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Voor mannen zijn de klassen hetzelfde, zag ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Genderdiscriminatie!!!
[..]
caaf door de lucht heen WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
oh.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mannen zijn de klassen hetzelfde, zag ik.
quote:
1 Latte Macchiato aubquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
zal ik dan maar koffie gaan zetten voor de dames? moet toch m'n bidon vullen
Ja, echt. Iedereen z'n vakantie is weer op ofzo.quote:
moet je verdomme nog moeilijk doen ook, ik heb zwart en ik heb melk die ik kan kokenquote:
Ja altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je verdomme nog moeilijk doen ook, ik heb zwart en ik heb melk die ik kan koken
Hier is de vakantie net begonnen, geloof ik..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, echt. Iedereen z'n vakantie is weer op ofzo.
altijd hetzelfde met vrouwenquote:
20 graden is niet tropischquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:43 schreef Karzai het volgende:
Volgende week eindelijk tropische temperaturen
quote:
Geen 39 graden gevoelstemperatuur meer.quote:
O god, nee toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:43 schreef Karzai het volgende:
Volgende week eindelijk tropische temperaturen
Boven de 20 graden heet het een warme dag, boven de 25 graden een zomerse en boven de 30 graden een tropische.quote:
Ja was de afgelopen dagen behalve vandaag ook. Hoop paar uurtjes rege en dan zonquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen 39 graden gevoelstemperatuur meer.Zo te zien gaat het de komende tijd elke dag wel regenen daar.
ja, maar die staan er al sinds zaterdag, die rij schiet gewoon niet opquote:
Oh, maar da's toch niet bij mij dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Boven de 20 graden heet het een warme dag, boven de 25 graden een zomerse en boven de 30 graden een tropische.
Buienradar denkt dat het volgende week misschien één dag 24 wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |