oh.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mannen zijn de klassen hetzelfde, zag ik.
quote:
1 Latte Macchiato aubquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
zal ik dan maar koffie gaan zetten voor de dames? moet toch m'n bidon vullen
Ja, echt. Iedereen z'n vakantie is weer op ofzo.quote:
moet je verdomme nog moeilijk doen ook, ik heb zwart en ik heb melk die ik kan kokenquote:
Ja altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je verdomme nog moeilijk doen ook, ik heb zwart en ik heb melk die ik kan koken
Hier is de vakantie net begonnen, geloof ik..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, echt. Iedereen z'n vakantie is weer op ofzo.
altijd hetzelfde met vrouwenquote:
20 graden is niet tropischquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:43 schreef Karzai het volgende:
Volgende week eindelijk tropische temperaturen
quote:
Geen 39 graden gevoelstemperatuur meer.quote:
O god, nee toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:43 schreef Karzai het volgende:
Volgende week eindelijk tropische temperaturen
Boven de 20 graden heet het een warme dag, boven de 25 graden een zomerse en boven de 30 graden een tropische.quote:
Ja was de afgelopen dagen behalve vandaag ook. Hoop paar uurtjes rege en dan zonquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen 39 graden gevoelstemperatuur meer.Zo te zien gaat het de komende tijd elke dag wel regenen daar.
ja, maar die staan er al sinds zaterdag, die rij schiet gewoon niet opquote:
Oh, maar da's toch niet bij mij dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Boven de 20 graden heet het een warme dag, boven de 25 graden een zomerse en boven de 30 graden een tropische.
Buienradar denkt dat het volgende week misschien één dag 24 wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |