Sommige gaan hier hun derde week in hier geloof ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier is de vakantie net begonnen, geloof ik..
Is de regen steeds een beetje rond dezelfde tijd?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was de afgelopen dagen behalve vandaag ook. Hoop paar uurtjes rege en dan zon
Lui volk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige gaan hier hun derde week in hier geloof ik.
Nee, bij jou blijft het gewoon lekker fris.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar da's toch niet bij mij dan.
als ik vrij ben mag het oplopen tot 25, verder ook niet.quote:
Ja de eerste 2 dagen wel maar vandaag dus nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de regen steeds een beetje rond dezelfde tijd?
Is niet iemand aan het sproeien gewoon?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 dagen wel maar vandaag dus niet
Ik zou m'n geld terugvragen! Heb je nog een gek beest gezien vandaag?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 dagen wel maar vandaag dus niet
dat wel ja.quote:
Nee vandaag niks. Gelukkig denk ik :pquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld terugvragen! Heb je nog een gek beest gezien vandaag?
Die vogel was toch wel leuk? Dat was een myna trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vandaag niks. Gelukkig denk ik :p
Ohh heb je em gevondenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vogel was toch wel leuk? Dat was een myna trouwens.
Heb je deze al gezien?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh heb je em gevonden![]()
Ga em gelijk googlen
Zou Jos nu ergens heel hard in een sportschool aan het zweten zijn ?quote:Het Openbaar Ministerie heeft een
beloning van 75.000 euro uitgeloofd in
het opsporingsonderzoek naar Jos
Leijdekkers,ook bekend als Bolle Jos.
Dan is z'n nickname straks buff josquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Jos nu ergens heel hard in een sportschool aan het zweten zijn ?
quote:
Oh zo'n mooi beestje ook in Nederlandquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vond die myna op deze site:
https://www.thekohsamuiguide.com/thailand-bird/
Daar kwam ik ook die hop tegen. Zo heet dat hanekambeest in Nederland. Ze kwamen hier vroeger ook voor.
Ja, waarschijnlijk dachten de voorouderballies dat ook. Oooohh, mooi, *gris*. En toen waren ze uitgestorven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zo'n mooi beestje ook in Nederland
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk dachten de voorouderballies dat ook. Oooohh, mooi, *gris*. En toen waren ze uitgestorven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |