Zou er een Thaise variant van @UitStraling bestaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet ze vervangingen gaan zoeken voor ons. Dat lijkt me heel lastig.
Ineens allemaal Thaise Foquevillers. Lijkt hilarisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet ze vervangingen gaan zoeken voor ons. Dat lijkt me heel lastig.
Gedwongen in taaitaailand blijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks gaat het helemaal mis en overleef jij het omdat je daar zit.
Maar dan zou Danny z'n servert ook wel stuk zijn vermoed ikquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roept ze de hele dag ‘jongens, jongens’ maar niemand geeft meer antwoord
Beetje excentrieke ladyboy en je bent al een heel eind.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou er een Thaise variant van @:uitstraling bestaan?
Misschien, maar de kans is natuurlijk groot dat ze 'm hebben opgesloten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou er een Thaise variant van @:uitstraling bestaan?
Als je tussendoor wat foto’s maakt en hier post kunnen we met je meeleven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet meer te kijken totdat het er weer beter uit gaat zien
Moet je geen koffie brengen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet meer te kijken totdat het er weer beter uit gaat zien
De kerel die de kozijnen en dakkapellen op kwam meten vond ik ook niet echt heel bemoedigend.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:59 schreef Koen66 het volgende:
Eind deze maand ook klussers hier op visite voor kamer zoonlief, gedoe maar allemaal
en het is 32 graden?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar een warme thee besteld. Zit in lange broek. Shirt en vest
Hier is het 25 graden en stralende zon.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar een warme thee besteld. Zit in lange broek. Shirt en vest
Wij hadden eerst een Slowaak die alle klussen zou doen, echter was die vreselijk onbetrouwbaar qua afspraken dus laat maarquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kerel die de kozijnen en dakkapellen op kwam meten vond ik ook niet echt heel bemoedigend.
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee 28. Al zegt die gevoelstemperatuur 32 maar zo voelt het niet
Hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Lees in het ad bijna 6 op de 10 Europeanen overgewicht heeft
Ik heb maar bewust een groter bedrijf ingeschakeld, geeft ook geen garanties maar heb de laatste tijd wat verhalen voorbij horen komen waar ik niet zo blij van werd. Mensen die je halve dak maken en dan ineens van de aardbodem verdwijnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij hadden eerst een Slowaak die alle klussen zou doen, echter was die vreselijk onbetrouwbaar qua afspraken dus laat maar
Dat is best veel, ik ken niet zo heel veel mensen met overgewicht eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Lees in het ad bijna 6 op de 10 Europeanen overgewicht heeft
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee 28. Al zegt die gevoelstemperatuur 32 maar zo voelt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |