Op zich eens, maar iets als BMI als graadmeter van wat overgewicht zou zijn, is wel te algemeen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewcht zegt eigenlijk gewoon heel veel.
Maar de boodschap is niet altijd leuk.
Dat ze gewoon weer een normale game er van uit brengen ipv die debiele online versiequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout TV series komt er ook nog een keer aan. Heb niet al te hoge verwachtingen.
Die laatste is best vermakelijk anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze gewoon weer een normale game er van uit brengen ipv die debiele online versie
Een avontuurlijke vakantie dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om gekidnapped en beroofd te worden ja
Dat weet ik niet, heb ik niet gespeeld. Heb geen zin om ook nog verplicht PS+ te moeten aanschaffen om het spel überhaupt te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laatste is best vermakelijk anders.
ja ik zie af en toe wat stukken voorbij komen maar het is echt een shitshowquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het begint steeds lachwekkender te worden.
Met truffel.quote:
Dat was tocht vooral in het bed?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik zie af en toe wat stukken voorbij komen maar het is echt een shitshow
24.3 BMIquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich eens, maar iets als BMI als graadmeter van wat overgewicht zou zijn, is wel te algemeen.
en kaasquote:
Voor de meeste mensen zal dat niet zķ veel impact hebben. Maar alleen lengte en gewicht is té beperkt imo, want er is gewoon een enorm verschil tussen een sprietje en een tank.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef kwiwi het volgende:
22 hier, maar die calculator weet toch niet of m'n gewicht vooral vet is of vooral spieren?
kloptquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef kwiwi het volgende:
22 hier, maar die calculator weet toch niet of m'n gewicht vooral vet is of vooral spieren?
ik vermoed dat kwiwi en kwisprietje isquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen zal dat niet zķ veel impact hebben. Maar alleen lengte en gewicht is té beperkt imo, want er is gewoon een enorm verschil tussen een sprietje en een tank.
Ik ben in ieder geval geen sprietje.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat kwiwi en kwisprietje is
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat kwiwi en kwisprietje is
Kejjenagaan, voor mij zou m'n gewicht bij 22 serieus licht zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]nee, die 22 is op het moment vooral vet ook
Maakt niet uit voor massaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef kwiwi het volgende:
voor vrouwen is dat minder erg ofzo tochquote:
quote:
klopt daardoor zegt het bmi ook helemaal niksquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef kwiwi het volgende:
ik moet gewoon werkenquote:
Ik vind dat echt lelijk iemand die zo gespierd isquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor vrouwen is dat minder erg ofzo toch
[..]
[..]
klopt daardoor zegt het bmi ook helemaal niks
Eddie hall heeft een bmi van 43.1
Dit is Eddie
[ afbeelding ]
[..]
ik moet gewoon werken
Misschien beter brood bakken als zelfs de honden het niet lusten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik vond al debiel dat het eigenlijk open was want er kwam toch geen hond.
Oh ja want het is algemeen bekend dat vrouwen totaaaal niet op hun uiterlijk beoordeeld wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor vrouwen is dat minder erg ofzo toch
[..]
[..]
klopt daardoor zegt het bmi ook helemaal niks
Eddie hall heeft een bmi van 43.1
Dit is Eddie
[ afbeelding ]
[..]
ik moet gewoon werken
Forum Opties | |
---|---|