een bmi van 22 misschien toen ik 13 was ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]nee, die 22 is op het moment vooral vet ook
Mwah, verschilt ook sterk waar het zit. Ik val zelf meer in de categorie tank, dus eh.quote:
Nee, qua gezondheid bedoelt 'ie. Vrouwen hebben sowieso standaard een hoger vetpercentage bij een gezond lichaam.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja want het is algemeen bekend dat vrouwen totaaaal niet op hun uiterlijk beoordeeld worden
het was minder zichtbaar, toen woog hij nog meer dan hier. dit is 156 kilo.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt lelijk iemand die zo gespierd is
zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja want het is algemeen bekend dat vrouwen totaaaal niet op hun uiterlijk beoordeeld worden
Ik vind het knap qua werk wat erin zit, maar het doet 't niet voor me.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt lelijk iemand die zo gespierd is
ik bedoelde dat een gezond bmi bij een vrouw hoger ligt dan bij een man dacht ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, verschilt ook sterk waar het zit. Ik val zelf meer in de categorie tank, dus eh.
dit jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, qua gezondheid bedoelt 'ie. Vrouwen hebben sowieso standaard een hoger vetpercentage bij een gezond lichaam.
Ja weet ik, maar kwam ineens in me op toen ik die foto zagquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was minder zichtbaar, toen woog hij nog meer dan hier. dit is 156 kilo.
maar het ging er even niet om of je het lelijk vond maar dat BMI vrij weinig zegt.
[..]
zeg ik dat dan?
de hoeveelheid eten die er voor nodig is om daar te komenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het knap qua werk wat erin zit, maar het doet 't niet voor me.
Gemiddelde Foqueville lunch dus?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
de hoeveelheid eten die er voor nodig is om daar te komen
10k calorieen per dag
Zal best meevallen IJsorcaatje van mequote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen sprietje.
Mja, daarom vind ik BMI zo'n rottig iets, het is nooit bedoeld geweest voor individuen ook. Voor mij is een BMI van 26 bijvoorbeeld perfect, maar er zijn er ook flink veel die dan wél echt overgewicht hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik bedoelde dat een gezond bmi bij een vrouw hoger ligt dan bij een man dacht ik.
Ah verkeerd geīnterpreteerdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, qua gezondheid bedoelt 'ie. Vrouwen hebben sowieso standaard een hoger vetpercentage bij een gezond lichaam.
Ik bedoel het niet negatief hoor.quote:
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Mogen buren ook een handtekening zetten voor een tv? HoerenPostNL besluit om het morgen te leveren wanneer ik mijn ratten ophaal. Zou vandaag moeten komen maar oke.
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.
nee, als jij er voor moet tekenen mogen ze het niet bij de buren aanbieden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Mogen buren ook een handtekening zetten voor een tv? HoerenPostNL besluit om het morgen te leveren wanneer ik mijn ratten ophaal. Zou vandaag moeten komen maar oke.
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HoerenpostNL heeft er heel geen moeite mee om zelf die handtekening te zetten.
kom je thuis "Bedankt voor de sleutel, morgenavond kom ik de TV halen. Grgr Boris Boef"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.
klappen uitdelenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Ze hebben ook geen telefoonnummer waar ik heen kan bellen en FB reageren ze niet.
Vast niet. Maar dit is gewoon kut.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom je thuis "Bedankt voor de sleutel, morgenavond kom ik de TV halen. Grgr Boris Boef"
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best een briefje op de deur doen dat ze het op de gang mogen zetten en dat er een sleutel onder de deurmat ligt maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan.
kun je niet in de postnl app een ander moment kiezen?quote:
welke film ben je geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten en haar vriendinnetje gaan mee naar de bios. De hele weg naar de bios toe, hebben ze “ik ben kachel” gezongen.
Hoewel ik dit nummer echt verschrikkelijk vond, en ik me afvraag waar ze dit lief van kennen… zat ik toch wel stiekem te glunderen achter het stuur en vermaakten deze twee 7-jarige mij prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |