Gaan Thierry Rost van Tonningen en zijn medelandverraders trouwens preventief opgesloten worden in interneringskampen of wachten we eerst tot ze aanslagen plegen en sabotage acties uitvoeren op en tegen leden van de Nederlandse krijgsmacht en kazernes?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:00 schreef Hathor het volgende:
Waarom hier iedereen nog serieus op die obvious Russian troll reageert is mij een raadsel overigens,
Tijd voor tribunalenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 06:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gaan Thierry Rost van Tonningen en zijn medelandverraders trouwens preventief opgesloten worden in interneringskampen of wachten we eerst tot ze aanslagen plegen en sabotage acties uitvoeren op en tegen leden van de Nederlandse krijgsmacht en kazernes?
U bent fan van het regime van Rusland?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 06:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gaan Thierry Rost van Tonningen en zijn medelandverraders trouwens preventief opgesloten worden in interneringskampen of wachten we eerst tot ze aanslagen plegen en sabotage acties uitvoeren op en tegen leden van de Nederlandse krijgsmacht en kazernes?
Zolang we niet zelf in oorlog zijn met Rusland lijkt me niet dat dat kan. Maar als het zover komt weten we inderdaad wel welke partij de nieuwe NSB zal zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 06:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Oh jee. Wordt er ook al op de avondvierdaagse bezuinigd! Kut Oekraners, ik zou er een atoombom op gooien!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:47 schreef pvdplanet het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)ess/?sh=58a400ab3485
Russian Victory Day Parade Cut By 35%, Emphasizing Ukraine’s Battlefield Prowess
Dat klopt, als je al een kutleven hebt maakt het toch geen flikker meer uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Rusland heeft het minst te vrezen van totale vernietiging.
Nee. En daarom dienen de Nederlandse aanhangers van dat regime op zijn minst door de AIVD in de gaten gehouden te worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent fan van het regime van Rusland?
Je lukt hetzelfde als het Kremlin, andere mening? Interneringskamp godverdomme want je bent een gevaar voor het land.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee. En daarom dienen de Nederlandse aanhangers van dat regime op zijn minst door de AIVD in de gaten gehouden te worden.
Wat mij betreft mogen Nederlandse Poetin aanhangers overigens dezelfde behandeling ondergaan als regimetegenstanders in Rusland, eens kijken of ze dan nog altijd op hun stoel zitten te soppen bij de gedachte aan die Kremlindwerg.
Daarom probeerden de Russen direct alle kerncentrales in te nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:58 schreef nixxx het volgende:
Bedacht me net nog een onderwerp dat ik hier nog niet besproken heb zien worden en ook niet in de media. Het is ook wel hypothetisch, maar het lijkt mij vrij logisch.
Zou Oekrane op dit moment bezig zijn om kernwapens te ontwikkelen?
-ik kan erin komen als ze denken dat het hebben van kernwapens de enige manier is om Russische agressie voorgoed te stoppen
-ze hebben door hun flinke aantal nucleaire centrales toegang tot de materialen en kennis om in ieder geval “simpele” atoombommen te maken. Misschien ook waterstof fusie bommen.
- ze hebben geen raketten om heel Rusland te kunnen raken, maar met vliegtuigen kom je ook een eind, kan Rusland dat risico nemen?
-grootste nadeel is dat Rusland zich zo bedreigd zou voelen dat ze het risico nemen om direct nucleair aan te vallen.
-backlash van de westerse bondgenoten?
Nee die kans acht ik nihil, zeker in deze fase, rakettechnologie hebben ze zeker niet, en volgens mij ook niet de vliegtuigen om dit uit te voeren. Wat wel zou kunnen is een dirty bom gebruiken natuurlijk, maar dat is een stuk minder effectief en dodelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:58 schreef nixxx het volgende:
Bedacht me net nog een onderwerp dat ik hier nog niet besproken heb zien worden en ook niet in de media. Het is ook wel hypothetisch, maar het lijkt mij vrij logisch.
-ik kan erin komen als ze denken dat het hebben van kernwapens de enige manier is om Russische agressie voorgoed te stoppen
-ze hebben door hun flinke aantal nucleaire centrales toegang tot de materialen en kennis om in ieder geval “simpele” atoombommen te maken. Misschien ook waterstof fusie bommen.
- ze hebben geen raketten om heel Rusland te kunnen raken, maar met vliegtuigen kom je ook een eind, kan Rusland dat risico nemen?
-grootste nadeel is dat Rusland zich zo bedreigd zou voelen dat ze het risico nemen om direct nucleair aan te vallen.
Baudet heeft waarschijnlijk helemaal geen banden met Rusland. Tis gewoon een koekwaus die autocratische landen leuk vind.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee. En daarom dienen de Nederlandse aanhangers van dat regime op zijn minst door de AIVD in de gaten gehouden te worden.
Wat mij betreft mogen Nederlandse Poetin aanhangers overigens dezelfde behandeling ondergaan als regimetegenstanders in Rusland, eens kijken of ze dan nog altijd op hun stoel zitten te soppen bij de gedachte aan die Kremlindwerg.
Banden is een groot woord, maar het is niet onwaarschijnlijk dat wel financiering krijgen, ik heb zelf een oud maatje die enige bekendheid in de wappie-scene heeft die niet moeilijk doet over dat hij geld van de Russen krijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Baudet heeft waarschijnlijk helemaal geen banden met Rusland. Tis gewoon een koekwaus die autocratische landen leuk vind.
Nee. Het ontwikkelen van een kernbom kost een hoop geld en die wapens zijn vooral van waarde om mee te dreigen. De tijd van dreigen is nu echter voorbij. De Oekraners hebben dus meer aan wapensystemen die ze daadwerkelijk kunnen inzetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:58 schreef nixxx het volgende:
Roebels ja?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Banden is een groot woord, maar het is niet onwaarschijnlijk dat wel financiering krijgen, ik heb zelf een oud maatje die enige bekendheid in de wappie-scene heeft die niet moeilijk doet over dat hij geld van de Russen krijgt.
Aanhangers van een vijandige staat zijn inderdaad een gevaar voor het land.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lukt hetzelfde als het Kremlin, andere mening? Interneringskamp godverdomme want je bent een gevaar voor het land.
Keer wat anders dan Heel Holland baktquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:13 schreef capricia het volgende:
In Itali lieten ze op prime time tv Lavrov 45 minuten leeglopen met propaganda. Was de zender mediaset, van Berlusconi.
[ twitter ]
Draghi kreeg er zelfs vragen over:
[ twitter ]
"Emotioneel", is dat in het wappiekamp de opvolger van "water bij de wijn doen" en "de-escaleren"?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Baudet heeft waarschijnlijk helemaal geen banden met Rusland. Tis gewoon een koekwaus die autocratische landen leuk vind.
Dat je zo losgaat en emotioneel reageert bij andersdenkenden maakt je meer Rus dan je zelf denkt.
Het is niet de eerste keer. Solovyev is ook al vaker te zien geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keer wat anders dan Heel Holland bakt
Beiden zijn Berlusconi zenders, Berlusconi is m.a.w. dus gewoon een Poetinaanhanger.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer. Solovyev is ook al vaker te zien geweest.
[ twitter ]
Of een man van het vrije woord..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Beiden zijn Berlusconi zenders, Berlusconi is m.a.w. dus gewoon een Poetinaanhanger.
Mensen wappies noemen is ook emotioneel geleuterquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Emotioneel", is dat in het wappiekamp de opvolger van "water bij de wijn doen" en "de-escaleren"?
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:27 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me wel tof dat Hans Teeuwen zo een vent interviewed, die krijgt de grootste mindfuck ooit
Met zulke uitspraken ben je zelf net zo debiel als die Russen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarom zou China niet hetzelfde mogen doen wat het westen ook doet alleen dan de andere kant helpen?quote:
Berlusconi is toch ook een eersteklas clown. Tenminste, dat vinden wij. Die Italianen vinden het allemaal prachtig en willen waarschijnlijk zelf het liefste ook bunga bunga feestjes. Die hebben ook wel een geinig track record voor wat betreft het democratisch in het zadel helpen van allerlei idioten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Beiden zijn Berlusconi zenders, Berlusconi is m.a.w. dus gewoon een Poetinaanhanger.
Dat zou escalatie zijn, de poetinisten willen dat niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou China niet hetzelfde mogen doen wat het westen ook doet alleen dan de andere kant helpen?
In Rusland loopt het meestal niet zo goed af met kritische journalisten, vraag dat maar aan de nabestaanden van Anna Politkovskaya.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:32 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Het is overigens in die uitzending dat Lavrov zijn antisemitisch uitspraken deed (Zelenskyy is joods, maar dat was Hitler ook gedeeltelijk, dus ze doen het zichzelf aan, het zijn nazis.). Nul vragen van de journalist.
China gaat dat niet doen, want dan is het oorlog en oorlog is slecht voor de handel. En dat is precies het enige wat de Chinezen boeit, namelijk een afzetmarkt voor hun inferieure rotzooi. Verder laken ze elke vorm van een moreel kompas.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou China niet hetzelfde mogen doen wat het westen ook doet alleen dan de andere kant helpen?
In Itali?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In Rusland loopt het meestal niet zo goed af met kritische journalisten, vraag dat maar aan de nabestaanden van Anna Politkovskaya.
Misschien knijpen ze hem voor de lange arm van Putin en durven ze niet. Ik zou oprecht niet verbaasd zijn.
Het Kremlin heeft wel een aardig trackrecord voor het in het buitenland uit de weg ruimen van critici. Maar misschien zijn het ook wel gewoon slechte journalisten. Kan ook.quote:
Dan nodig je die man gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het Kremlin heeft wel een aardig trackrecord voor het in het buitenland uit de weg ruimen van critici. Maar misschien zijn het ook wel gewoon slechte journalisten. Kan ook.
Mag wel maar dan hoeven ze niet op onze business te rekenenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom mag je wel verdedigen en niet aanvallen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:48 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Russisch verkenningsvliegtuig dringt Duits luchtruim binnen, maar wordt onderschept door twee gevechtsvliegtuigen
Twee Duitse Eurofighters - gevechtsvliegtuigen ontworpen en gebouwd door een Europees consortium - hebben een Russisch verkenningsvliegtuig onderschept vlakbij het Duitse eiland Rgen. Recentelijk hebben zich soortgelijke incidenten ook al voorgedaan in Denemarken en Zweden.
Nadat een (nog onbekend) vliegtuig afgelopen weekend boven de Oostzee werd gedetecteerd, werd de Duitse luchtmacht gealarmeerd. Onmiddellijk zijn twee Eurofighters opgestegen vanop de vliegbasis in Mecklenburg-Voor-Pommeren, op zoek naar het onbekende vliegtuig, zo vernam het Deutsche Presse-Agentur.
Het onbekende vliegtuig kon vlakbij het Duitse eiland Rgen gedentificeerd worden als een Russisch verkenningsvliegtuig waarop de twee gevechtsvliegtuigen het vliegtuig terug richting het internationale luchtruim hebben begeleid, weg van het Duitse grondgebied.
Zweden en Denemarken
Een soortgelijk incident deed zich nog maar pas voor in Zweden en Denemarken. “Een Russisch propellervliegtuig van het type AN-30 is vrijdagavond het Zweedse luchtruim binnengedrongen”, zo klonk het afgelopen vrijdag bij het Zweedse ministerie van Defensie. Het toestel bevond zich ten oosten van Bornholm, een Deens eiland in de Oostzee, en vloog toen richting Zweeds grondgebied. De Zweedse minister van Defensie is niet te spreken over het incident.
https://www.hln.be/buiten(...)liegtuigen~a822c434/
Gaat goed zo met de liefde binnen Europa h?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Berlusconi is toch ook een eersteklas clown. Tenminste, dat vinden wij. Die Italianen vinden het allemaal prachtig en willen waarschijnlijk zelf het liefste ook bunga bunga feestjes. Die hebben ook wel een geinig track record voor wat betreft het democratisch in het zadel helpen van allerlei idioten.
Luxemburg houdt zich verdacht stilquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat goed zo met de liefde binnen Europa h?
Die eensgezindheid wordt door het conflict alleen maar groter.
Duitsland zijn een stel egostische gasboeren en Itali zitten alleen maar Kremlin lievende bungabunga aanhangers. Welke landen zijn nog meer zwaar kut, de Baltische Staten?
Dat verschijnt sowieso maar weinig op Mediaset.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keer wat anders dan Heel Holland bakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |