abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2022 @ 05:06:13 #2
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_204612846
twitter
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_204612880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 01:00 schreef Hathor het volgende:
Waarom hier iedereen nog serieus op die obvious Russian troll reageert is mij een raadsel overigens,
Gaan Thierry Rost van Tonningen en zijn medelandverraders trouwens preventief opgesloten worden in interneringskampen of wachten we eerst tot ze aanslagen plegen en sabotage acties uitvoeren op en tegen leden van de Nederlandse krijgsmacht en kazernes?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204612894
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 06:23 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Gaan Thierry Rost van Tonningen en zijn medelandverraders trouwens preventief opgesloten worden in interneringskampen of wachten we eerst tot ze aanslagen plegen en sabotage acties uitvoeren op en tegen leden van de Nederlandse krijgsmacht en kazernes?
Tijd voor tribunalen
pi_204612946
quote:

[..]
U bent fan van het regime van Rusland?
pi_204613035
quote:

[..]
Zolang we niet zelf in oorlog zijn met Rusland lijkt me niet dat dat kan. Maar als het zover komt weten we inderdaad wel welke partij de nieuwe NSB zal zijn.
pi_204613040
https://www.forbes.com/si(...)ess/?sh=58a400ab3485

Russian Victory Day Parade Cut By 35%, Emphasizing Ukraine’s Battlefield Prowess
  dinsdag 3 mei 2022 @ 07:52:51 #8
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204613069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:47 schreef pvdplanet het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)ess/?sh=58a400ab3485

Russian Victory Day Parade Cut By 35%, Emphasizing Ukraine’s Battlefield Prowess
Oh jee. Wordt er ook al op de avondvierdaagse bezuinigd! Kut Oekraďners, ik zou er een atoombom op gooien!
pi_204613083
Rusland heeft het minst te vrezen van totale vernietiging.
Vakman pur sang
  dinsdag 3 mei 2022 @ 07:56:12 #11
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204613088
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Rusland heeft het minst te vrezen van totale vernietiging.
Dat klopt, als je al een kutleven hebt maakt het toch geen flikker meer uit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204613090
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
U bent fan van het regime van Rusland?
Nee. En daarom dienen de Nederlandse aanhangers van dat regime op zijn minst door de AIVD in de gaten gehouden te worden.

Wat mij betreft mogen Nederlandse Poetin aanhangers overigens dezelfde behandeling ondergaan als regimetegenstanders in Rusland, eens kijken of ze dan nog altijd op hun stoel zitten te soppen bij de gedachte aan die Kremlindwerg.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 07:58:02 #13
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204613097
Bedacht me net nog een onderwerp dat ik hier nog niet besproken heb zien worden en ook niet in de media. Het is ook wel hypothetisch, maar het lijkt mij vrij logisch.

Zou Oekraďne op dit moment bezig zijn om kernwapens te ontwikkelen?

-ik kan erin komen als ze denken dat het hebben van kernwapens de enige manier is om Russische agressie voorgoed te stoppen
-ze hebben door hun flinke aantal nucleaire centrales toegang tot de materialen en kennis om in ieder geval “simpele” atoombommen te maken. Misschien ook waterstof fusie bommen.
- ze hebben geen raketten om heel Rusland te kunnen raken, maar met vliegtuigen kom je ook een eind, kan Rusland dat risico nemen?
-grootste nadeel is dat Rusland zich zo bedreigd zou voelen dat ze het risico nemen om direct nucleair aan te vallen.
-backlash van de westerse bondgenoten?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204613103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:56 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Nee. En daarom dienen de Nederlandse aanhangers van dat regime op zijn minst door de AIVD in de gaten gehouden te worden.

Wat mij betreft mogen Nederlandse Poetin aanhangers overigens dezelfde behandeling ondergaan als regimetegenstanders in Rusland, eens kijken of ze dan nog altijd op hun stoel zitten te soppen bij de gedachte aan die Kremlindwerg.
Je lukt hetzelfde als het Kremlin, andere mening? Interneringskamp godverdomme want je bent een gevaar voor het land.
pi_204613120
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:58 schreef nixxx het volgende:
Bedacht me net nog een onderwerp dat ik hier nog niet besproken heb zien worden en ook niet in de media. Het is ook wel hypothetisch, maar het lijkt mij vrij logisch.

-ik kan erin komen als ze denken dat het hebben van kernwapens de enige manier is om Russische agressie voorgoed te stoppen
-ze hebben door hun flinke aantal nucleaire centrales toegang tot de materialen en kennis om in ieder geval “simpele” atoombommen te maken. Misschien ook waterstof fusie bommen.
- ze hebben geen raketten om heel Rusland te kunnen raken, maar met vliegtuigen kom je ook een eind, kan Rusland dat risico nemen?
-grootste nadeel is dat Rusland zich zo bedreigd zou voelen dat ze het risico nemen om direct nucleair aan te vallen.
Daarom probeerden de Russen direct alle kerncentrales in te nemen.
Vakman pur sang
pi_204613123
quote:

Nee die kans acht ik nihil, zeker in deze fase, rakettechnologie hebben ze zeker niet, en volgens mij ook niet de vliegtuigen om dit uit te voeren. Wat wel zou kunnen is een dirty bom gebruiken natuurlijk, maar dat is een stuk minder effectief en dodelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204613127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:56 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Baudet heeft waarschijnlijk helemaal geen banden met Rusland. Tis gewoon een koekwaus die autocratische landen leuk vind.

Dat je zo losgaat en emotioneel reageert bij andersdenkenden maakt je meer Rus dan je zelf denkt.
Vakman pur sang
pi_204613131
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Baudet heeft waarschijnlijk helemaal geen banden met Rusland. Tis gewoon een koekwaus die autocratische landen leuk vind.
Banden is een groot woord, maar het is niet onwaarschijnlijk dat wel financiering krijgen, ik heb zelf een oud maatje die enige bekendheid in de wappie-scene heeft die niet moeilijk doet over dat hij geld van de Russen krijgt.
pi_204613132
quote:

Nee. Het ontwikkelen van een kernbom kost een hoop geld en die wapens zijn vooral van waarde om mee te dreigen. De tijd van dreigen is nu echter voorbij. De Oekraďners hebben dus meer aan wapensystemen die ze daadwerkelijk kunnen inzetten.
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 08:13:31 #20
236264 crew  capricia
pi_204613154
In Italië lieten ze op prime time tv Lavrov 45 minuten leeglopen met propaganda. Was de zender mediaset, van Berlusconi.

twitter

Draghi kreeg er zelfs vragen over:
twitter

Heb daar zelf niet zo'n moeite mee, maar die zender heeft ook Aleksandr Doegin en andere pro Poetin trash ruim platform gegeven. Beetje context erbij zou geen kwaad kunnen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204613159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 08:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Banden is een groot woord, maar het is niet onwaarschijnlijk dat wel financiering krijgen, ik heb zelf een oud maatje die enige bekendheid in de wappie-scene heeft die niet moeilijk doet over dat hij geld van de Russen krijgt.
Roebels ja?
Vakman pur sang
pi_204613174
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je lukt hetzelfde als het Kremlin, andere mening? Interneringskamp godverdomme want je bent een gevaar voor het land.
Aanhangers van een vijandige staat zijn inderdaad een gevaar voor het land.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 08:17:40 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_204613178
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204613182
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Roebels ja?
Toen ik die grap maakte moest hij er ook om gniffelen :)
pi_204613190
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 08:13 schreef capricia het volgende:
In Italië lieten ze op prime time tv Lavrov 45 minuten leeglopen met propaganda. Was de zender mediaset, van Berlusconi.

[ twitter ]

Draghi kreeg er zelfs vragen over:
[ twitter ]
Keer wat anders dan Heel Holland bakt
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')