quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:50 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, je hebt nukes en nukes, het zal kleinschalig zijn, maar afdoende om het conflict te beslechten.
Ze kunnen sowieso in een klap Moskou van de kaart vegen, en dat kost dan toch 11 miljoen Russische levens. En ik zou die Russische grootspraak sowieso maar met een korreltje zout nemen, want ze zetten zich momenteel behoorlijk voor joker met dat prutsleger wat ze hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:51 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat doet hij dus op het moment dat hij een kernwapen afvuurt. De VS hebben ook kernwapens, zelfs het VK en Frankrijk hebben er een paar al valt dat in het niet bij Rusland.
Als in een tactische drop op bijvoorbeeld Kiev ofzo? Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:50 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, je hebt nukes en nukes, het zal kleinschalig zijn, maar afdoende om het conflict te beslechten.
Bij toeval ga ik 5 mei naar de Antillen voor een poosje. Mocht het los gaan ben ik ietsje verderop.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:42 schreef sirdanilot het volgende:
En wat is jouw plan? Naar de galapagoseilanden vluchten of gewoon recht onder de plaats van impact gaan staan zodat het in 1x voorbij is?
Ik denk niet Kiev, geen drukbevolkt gebied.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Als in een tactische drop op bijvoorbeeld Kiev ofzo? Dat zou best kunnen.
Maar ik vrees wel dat we dan richting glijdende schaal naar wederzijdse destructie gaan.
Een a-bomb op Moskou betekent het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso in een klap Moskou van de kaart vegen, en dat kost dan toch 11 miljoen Russische levens. En ik zou die Russische grootspraak sowieso maar met een korreltje zout nemen, want ze zetten zich momenteel behoorlijk voor joker met dat prutsleger wat ze hebben.
Als de Antillen alles is dat een kernoorlog overleefd zeg ik mijn Netflix abonnement op en koop ik een peniskoker.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:54 schreef Za het volgende:
[..]
Bij toeval ga ik 5 mei naar de Antillen voor een poosje. Mocht het los gaan ben ik ietsje verderop.
Dan zou ik eerst nog een 'test' verwachten in Siberië zodat de wereld nog wat banger wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk niet Kiev, geen drukbevolkt gebied.
Geen idee waar, Finland is misschien voor de hand liggender.
Nou mooi, laat maar vallen dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een a-bomb op Moskou betekent het einde van de wereld.
Oh, natuurlijk, Finland.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk niet Kiev, geen drukbevolkt gebied.
Geen idee waar, Finland is misschien voor de hand liggender.
Ik zou het persoonlijk wel zonde vinden van eeuwen opgebouwde beschaving maar voor alles een marktquote:
De rest van de wereld ook. En grotere. Een nucleaire aanval op Finland is WO 3 en St Petersburg met 5 miljoen inwoners ligt nog geen 150km van een NAVO land af, Finse gevechtsvliegtuigen kunnen de stad in een kwartier bereiken.quote:
Zie je wat er in deze post gebeurd (en spreek nu specifiek iemand aan maar heb het meer over de tendens die ik telkens zie in discussies)? Dat is in minder aggressive gepresenteerde vorm ook wat op de Russische TV gebeurd maar dan van de andere kant. Praten over dit soort aanvallen met kernwapens bestaat deels uit angst (al dan niet verpakt in bravoure) en uiteindelijk uit het MAD principe.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso in een klap Moskou van de kaart vegen, en dat kost dan toch 11 miljoen Russische levens. En ik zou die Russische grootspraak sowieso maar met een korreltje zout nemen, want ze zetten zich momenteel behoorlijk voor joker met dat prutsleger wat ze hebben.
Het maakt nogal een verschil of je begint met kernwapens of dat je ermee terugslaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zie je wat er in deze post gebeurd (en spreek nu specifiek iemand aan maar heb het meer over de tendens die ik telkens zie in discussies)? Dat is in minder aggressive gepresenteerde vorm ook wat op de Russische TV gebeurd maar dan van de andere kant. Praten over dit soort aanvallen met kernwapens bestaat deels uit angst (al dan niet verpakt in bravoure) en uiteindelijk uit het MAD principe.
WW3 is al gaande.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
De rest van de wereld ook. En grotere. Een nucleaire aanval op Finland is WO 3 en St Petersburg met 5 miljoen inwoners ligt nog geen 150km van een NAVO land af, Finse gevechtsvliegtuigen kunnen de stad in een kwartier bereiken.
Je weet echt niet waar je over praat, he?
Ik heb er wel over nagedacht om naar Brazilie te gaan maar eigenlijk weinig zin in.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:54 schreef Za het volgende:
[..]
Bij toeval ga ik 5 mei naar de Antillen voor een poosje. Mocht het los gaan ben ik ietsje verderop.
Russisch TV programma dreigt met een nucleaire aanval op het VK en claimt dat een Sarmat raket het hele VK vernietigd. Russisch TV programma vertelt er niet bij dat er 120 kernkoppen op zee (onder) zijn van het VK die dan zonder pardon op Ruslands 10 grootste steden afgevuurd gaan worden waarmee Rusland gewoon effectief ophoudt te bestaan omdat alles gecentraliseerd is.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zie je wat er in deze post gebeurd (en spreek nu specifiek iemand aan maar heb het meer over de tendens die ik telkens zie in discussies)? Dat is in minder aggressive gepresenteerde vorm ook wat op de Russische TV gebeurd maar dan van de andere kant. Praten over dit soort aanvallen met kernwapens bestaat deels uit angst (al dan niet verpakt in bravoure) en uiteindelijk uit het MAD principe.
Ja, dat is ook niet goed. Iets meer balans in de berichtgeving en discussie zou wel mogen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:08 schreef UitStraling het volgende:
Als je je vraagtekens zet bij de de westerse inmenging van een oorlog om een vreselijk vies goor kutland als Oekraïne bij te staan dan ben je meteen een Kremlinaanhanger uiteraard.
Het heeft totaal geen landbouw zelfs.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:06 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb er wel over nagedacht om naar Brazilie te gaan maar eigenlijk weinig zin in.
Als de pleuris uitbreekt zit je in het slechtste geval vast op dat eiland en kan je daar niet meer weg, ondertussen honger je langzaam dood. Zo'n eiland heeft veel te veel mensen en veel te weinig land voor landbouw.
Nah, gewoon een ******* met een grote bekquote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:08 schreef UitStraling het volgende:
Als je je vraagtekens zet bij de de westerse inmenging van een oorlog om een vreselijk vies goor kutland als Oekraïne bij te staan dan ben je meteen een Kremlinaanhanger uiteraard.
In het betreffende filmpje op de Russische TV gaat het om we zouden dit kunnen doen of we zouden dat kunnen doen. Ik zie daar ook wel iets in als we kunnen terugslaan als nodig. Rusland gebruikt z’n kernwapen dreigement aan de lopende band om bepaalde dingen te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het maakt nogal een verschil of je begint met kernwapens of dat je ermee terugslaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |