Oké. Dus als bijvoorbeeld de president van de VS de president van Kazachstan twee uur voor de invasie van Irak belt en die brengt dat niet direct naar buiten, dan heeft Rusland op dat moment een punt als ze zeggen dat Kazachstan de wensen van de vijand honoreert.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. En nogmaals, je wordt chantabel. Dat is nog veel erger.
Irish Times heeft het alleen over Ierland, maar de animatie gaat ook over de gehele UK .quote:Op maandag 2 mei 2022 23:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Ierland willen nuken?
Zelfs als je er iets aan zou willen doen……nope…quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:16 schreef Discombobulate het volgende:
Drop gewoon die nukes de wereld is toch al verpest.
https://edition.cnn.com/2(...)navy-intl/index.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
[..]
Alosf Russen weten dat Ierland een apart land is
Gelukkig woon ik in het centrum van Dublin dus als-ie valt ben ik in 1x flits weg. Want het stadscentrm lijkt me wel een van de targets, als ze er meerdere sturen. Ze hebben er zo'n 5000 geloof ik dus dat kan er wel vanaf.
Kiselyov:"Waarom dreigen met het oneindige Rusland als je op een eiland bent dat, weet je, zo klein is?" zegt hij volgens een vertaling van journalist Francis Scarr , die voor de BBC de Russische media volgt.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:43 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn de vissers nog niet vergeten.
Jaloers?quote:Op maandag 2 mei 2022 23:43 schreef Za het volgende:
[..]
Poetin zou al vele jaren deze minnares hebben:
[ afbeelding ]
Nog pakweg een dag of 10.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:16 schreef Discombobulate het volgende:
Drop gewoon die nukes de wereld is toch al verpest.
Niet echt, holle dreigementen. Sarmat is niet eens operationeel en dat Rusland het VK met kernwapens kan vernietigen is niets nieuws, dat is al het geval sinds de jaren 50. De Trident raketten van het VK kunnen Rusland ook aardig in de as leggen, overigens. Er zijn 24 Trident raketten met in totaal 120 kernkoppen (MIRV's) op zee gericht op Rusland.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Kiselyov:"Waarom dreigen met het oneindige Rusland als je op een eiland bent dat, weet je, zo klein is?" zegt hij volgens een vertaling van journalist Francis Scarr , die voor de BBC de Russische media volgt.
“Het eiland is zo klein dat slechts één Sarmat-raket voldoende is om het voor eens en altijd tot zinken te brengen. Alles is al berekend', beweert hij, terwijl een grafiek een explosie laat zien die Ierland en Groot-Brittannië van de kaart wist.
In een tweede segment spreekt Kiselyov over het gebruik van een nucleaire onderwaterdrone van Poseidon, een experimenteel Russisch wapen, om "de Britse eilanden in de diepten van de zee te storten".
Pittig.
In de zin van direct totale destructie? Of eentje in de vorm van een uiterste laatste waarschuwing? Waarom ben je er zo zeker van?quote:
Die gaan weinig doen tegen een kernbom.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)navy-intl/index.html
Die vissers, die een oefening tegen hielden?
En wat is jouw plan? Naar de galapagoseilanden vluchten of gewoon recht onder de plaats van impact gaan staan zodat het in 1x voorbij is?quote:
In eerste instantie als laatste en uiterste waarschuwing.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:37 schreef Repentless het volgende:
In de zin van direct totale destructie? Of eentje in de vorm van een uiterste laatste waarschuwing? Waarom ben je er zo zeker van?
Ik geloof daar niet zo in. Het zou de mensheid in 1 klap terugbrengen naar de prehistorie. In het licht van die slotsom zie ik het gewoonweg niet gebeuren. Werkelijk niemand heeft er iets aan.quote:
Dat stelt niks voor, je zou eens moeten kijken hoe het er in San Francisco, Los Angeles en Seattle uit ziet, zelfs San Diego is aan het verpauperen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrik altijd van die puinhopen in grote Amerikaanse steden,[ twitter ]
Tevens bullshit ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Kiselyov:"Waarom dreigen met het oneindige Rusland als je op een eiland bent dat, weet je, zo klein is?" zegt hij volgens een vertaling van journalist Francis Scarr , die voor de BBC de Russische media volgt.
“Het eiland is zo klein dat slechts één Sarmat-raket voldoende is om het voor eens en altijd tot zinken te brengen. Alles is al berekend', beweert hij, terwijl een grafiek een explosie laat zien die Ierland en Groot-Brittannië van de kaart wist.
In een tweede segment spreekt Kiselyov over het gebruik van een nucleaire onderwaterdrone van Poseidon, een experimenteel Russisch wapen, om "de Britse eilanden in de diepten van de zee te storten".
Pittig.
Nee dat hoeft niet, je hebt nukes en nukes, het zal kleinschalig zijn, maar afdoende om het conflict te beslechten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik geloof daar niet zo in. Het zou de mensheid in 1 klap terugbrengen naar de prehistorie. In het licht van die slotsom zie ik het gewoonweg niet gebeuren. Werkelijk niemand heeft er iets aan.
Dat doet hij dus op het moment dat hij een kernwapen afvuurt. De VS hebben ook kernwapens, zelfs het VK en Frankrijk hebben er een paar al valt dat in het niet bij Rusland.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:48 schreef Za het volgende:
[..]
Hij gaat er ook geen miljoenen Russische levens voor inzetten
Die artillerie is er al en wordt al ingezet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:48 schreef Za het volgende:
[..]
In eerste instantie als laatste en uiterste waarschuwing.
Ik ben er zeker van omdat de VS 24.000.000.000 aan wapens komt aanvoeren en men Finland bij de NAVO wil toelaten, waardoor de neutrale zone die hij wenst nog verder wordt ingeboet.
De aanvoer van artillerie vanuit de VS en Finland bij de NAVO zal hij nooit accepteren.
Hij gaat er ook geen miljoenen Russische levens voor inzetten of voor miljarden aan materieel.
Dus volgt er spoedig en onaangekondigd een laatste waarschuwing.
Ach hoef ik tenminste niet meer te lijden (mits het kreng recht op mijn kop valt).quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:44 schreef -XOR- het volgende:
Als ik de Russen was zou ik eens zo'n bommetje proberen. Moeten ze eens kijken hoe snel de Yanks Moskou en Sint Petersburg in de as leggen. Wij overleven ook wel zonder Ierland.
Dan kunnen ze Kazakhstan uit hun unie gooien.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oké. Dus als bijvoorbeeld de president van de VS de president van Kazachstan twee uur voor de invasie van Irak belt en die brengt dat niet direct naar buiten, dan heeft Rusland op dat moment een punt als ze zeggen dat Kazachstan de wensen van de vijand honoreert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |