IK hou ook niet zo van wind als ik buiten zit. En helaas gebeurd het de laatste jaren meer en meer dat er op zomerse dagen wind is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar ik vind de wind niks aan het water. Dus dan maar lekker in de stoel en straks even de grill aan.
Wind is vaak ook irritant, al die onrust rondom je hoofd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar ik vind de wind niks aan het water. Dus dan maar lekker in de stoel en straks even de grill aan.
Trolgesprek,quote:
Nee joh, dat is juist tof. Succes alvast voor woensdag!quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tnx! Ik ben wel zenuwachtig voor woensdag![]()
Ben benieuwd wat ze zegt over mijn drumstel, of dat ie weg moet uit de kamer. Hoop dat ie kan blijven staan.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trolgesprek,
trolgesprek.
Staand kan je poepen,
maar dat is best een beetje gek.
Fruitbolkquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trolgesprek,
trolgesprek.
Staand kan je poepen,
maar dat is best een beetje gek.
Heer aloa.quote:
Ik heb vast wel ergens een stream.quote:
Dank je Prish.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
@:Sunsy en @:Superbadeendje beiden gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie vrienden komen helpenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat je je verhuizen, of met vrienden ofzo?
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor jij ook veel succes met verhuizen!
Dank u!quote:
quote:
quote:
Succes ermee Prisha!quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
goedemorgen peeps!![]()
Nog even een paar dagen doorhalen en ik ben er klaar voor.
Binnen nog even met een kwastje in de slaapkamer een lekkageplek aanstippen met verf, en mijn kristallen glazen afwassen en de glazen planken in de vitrinekast schoonmaken,.
En dan buiten nog een klein stukkie met de hogedrukreiniger in de achtertuin. En nog wat verder fatsoeneren in de achtertuin. En de voortuin en oprit aanvegen, mos weghalen tussen de stenen en blommekes in bloembakkies doen.
En dan ben ik er![]()
En woensdag komt de makelaar.
Voetbal, blijft volksvermaak voor de asocialen.quote:
Ze zijn niet allemaal zo als dit clubje gestoordenquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Voetbal, blijft volksvermaak voor de asocialen.
Jawel hoor. Kijk, dat heb je met lacrosse en curling niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo als dit clubje gestoorden
Bij tennis, atletiek, zwemmen, hockey etc ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kijk, dat heb je met lacrosse en curling niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:19 schreef Aoibhin het volgende:
En ik las bij het teruglezen van de nachtbagger iets over een jarige @:Sunsy dus of het nou gisteren was of vandaag, in ieder geval gefeliciteerd Sunsy!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan lift ik even op jou berichtje mee![]()
Ook namens mij van harte gefeliciteerd @:Sunsy
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeiesmorges allen!
en gefeliciteerd @:Sunsy
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
@:Sunsy en @:Superbadeendje beiden gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:38 schreef Sunsy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen.![]()
Dank jullie wel allemaal!En @Superbadeendje ook van harte gefeliciteerd!
@:Prisha en @:Domnivoor, succes vandaag met alle verhuisperikelen.
MrsL.quote:
Heer engine.quote:
Wel hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij tennis, atletiek, zwemmen, hockey etc ook niet
Al dat geweld hoeft van mij ook niet. Heeft ook niks met de sport te maken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel hoor.
Hockey
Stanley cup riots
[ afbeelding ]
[ [url=https://images.thestar.com/gT4aNO1R890vXCLhuKEvHrOnwgo=/1200x901/smart/filters:cb(2700061000)/https://www.thestar.com/c(...)iots.jpeg]afbeelding[/url] ]
Tennisrellen Australi
[ afbeelding ]
Etc.
Bij lacrosse en curling heb je dat niet.
Beschaafde sporten.
quote:
Lokwinske.quote:
Dank je wel!quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dan ga ik @:Sunsy ook nog even feliciteren!
Alsnog van harte gefeliciteerd @:Sunsy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry hoor
Dit is niet overdreven vrouw vriendelijk zeg maar .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:19 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dank je wel!Je bent nog ruim op tijd hoor, ben vandaag jarig.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry hoor
Dit is niet overdreven vrouw vriendelijk zeg maar .......Ohja het nieuwe normaal, vooraf excuses aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:19 schreef Sunsy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:19 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Is wel lekker ja, maar ik eet niet zoveel. Met zo'n stukje taart kan ik wel een halve dag zeker doen.quote:
Maakt niks uit. Jouw taart, jouw feestje. Als je er van maar genietquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:45 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Is wel lekker ja, maar ik eet niet zoveel. Met zo'n stukje taart kan ik wel een halve dag zeker doen.
Haha dat is helemaal waar. Ga zo lekker bowlen met mijn man en kids.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:47 schreef maily het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Jouw taart, jouw feestje. Als je er van maar geniet
Veel strikes gewenstquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:49 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha dat is helemaal waar. Ga zo lekker bowlen met mijn man en kids.
Welke reisgids heb jij gevonden in je kast?quote:
1999quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke reisgids heb jij gevonden in je kast?
Je kan ook twee kleine taartjes halen bijv bij de appiequote:Op zaterdag 30 april 2022 11:45 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Is wel lekker ja, maar ik eet niet zoveel. Met zo'n stukje taart kan ik wel een halve dag zeker doen.
Misschien is het Oranjegebak wel in de aanbieding ..quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ook twee kleine taartjes halen bijv bij de appieGa je verjaardag niet vieren vandaag dan?
Gisteren wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het Oranjegebak wel in de aanbieding ..
Oranjechocola en -koekjes gisterenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het Oranjegebak wel in de aanbieding ..
Allemaal oranje tompoucen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben net terug maar niet op gelet om eerlijk te zijn..
Dat lijkt me niet gezond ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, t was nog niet warm genoeg in delen van India en Pakistan.
Ze gaan nu mogelijk de 50 graden over
Oefquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, t was nog niet warm genoeg in delen van India en Pakistan.
Ze gaan nu mogelijk de 50 graden over
Vandaag maar Indiaas maken uit eerbetoon dan?quote:
Ik ben nog steeds op dieetquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag maar Indiaas maken uit eerbetoon dan?
Wij hebben er ook eentje,die is ook echt raar.quote:
Ik hou het wel bij kattenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben er ook eentje,die is ook echt raar.
Die zijn een stuk sneller.quote:
Ik heb schildpadkattenquote:
Als in heel traag?quote:
Ja haha dat kan ook. Nee, doe er dit jaar even niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ook twee kleine taartjes halen bijv bij de appieGa je verjaardag niet vieren vandaag dan?
Mooi beestje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als in dit:
https://www.onlypets.be/katten/schildpadkat
Traag zijn ze niet, wel lui
Dan moet ie lopen... zo groot is Bleiburg toch nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:01 schreef mario390 het volgende:
kijk dat
https://www.kleinezeitung(...)uehrerschein-abgeben
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:
Selbst Brgermeister gehen mal "over de schreef"quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:01 schreef mario390 het volgende:
kijk dat
https://www.kleinezeitung(...)uehrerschein-abgeben
[ afbeelding ]
Ik ken een verhaal over een burgemeester die aardig aan het feesten was geweest in een sexclub en daarna werd aangehouden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Selbst Brgermeister gehen mal "over de schreef"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal over een burgemeester die aardig aan het feesten was geweest in een sexclub en daarna werd aangehouden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
ja maar onze burgermeester schaffte het met deze
story in de wienerkrant naast trump
Wat heeft Trump dan gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
ja maar onze burgermeester schaffte het met deze
story in de wienerkrant naast trump
Hoe lang haar heb je?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:42 schreef mario390 het volgende:
ik ben al laat eigentlich in 45 min
moet ik naar voetbal en ik heb erst
haren gewassen
Und nach Fussball gehst du wieder duschen und Haren wasschen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:42 schreef mario390 het volgende:
ik ben al laat eigentlich in 45 min
moet ik naar voetbal en ik heb erst
haren gewassen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Und nach Fussball gehst du wieder duschen und Haren wasschen?
Dat staat er.quote:
Ik weet niet hoe groot de glazen in Bleiburg zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Eh van die halve liters .... dat scheelt bijna de helft
Opschieten 10 minutenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
het kann bijna niet dat de foto
in de wienerkrant landet
dat moet jemand gedaan hebben
Ah is pas om 16 uurquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:56 schreef mario390 het volgende:
de punten achter om platz 10
alles eng en knapp
[ afbeelding ]
Vergeet de rumkuglen niet.quote:
Ivm met ?quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijn er nog acties van Cambuur'fans' geweest eigenlijk?
Iets met een hertenkop tochquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijn er nog acties van Cambuur'fans' geweest eigenlijk?
Ow, is andersom, dit waren de 'fans' van heerenveenquote:
Ja klopt, ze stonden voor het stadion van Cambuur.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, is andersom, dit waren de 'fans' van heerenveen
https://www.ad.nl/nederla(...)oot-gedrag~add73133/
Snel die foto maken en wegrennen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja klopt, ze stonden voor het stadion van Cambuur.
Pas op je jas.quote:
Opzich niet onverstandigquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snel die foto maken en wegrennen.
Dat is zeker waar.quote:
Bedankt alvast.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Soury het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met van alles. Mijn felicitatie geldt tot 2023
Ja hoor. Zonder fok gaat het leven ook door, gek genoegquote:
Dat is waar idd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor. Zonder fok gaat het leven ook door, gek genoeg
Goh !!!quote:
Heb je haar weer.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Soury het volgende:
Jaquote:
Blij dat je er weer bent bitch.quote:
Ik vind dat een tof nummer van Elton (ik hou niet er te veel van) Maar dat ben jij ookquote:
Een maand te gaan en jij bent weer foetsiequote:
Ja tegenwoordig doen ze maar wat ....quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een maand te gaan en jij bent weer foetsie
Ik pak er genoeg,dus dat kan best zo zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een maand te gaan en jij bent weer foetsie
Geen idee waar je het over hebt (punten) DTS bedoel ik, maar dat ligt wat gevoeligquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak er genoeg,dus dat kan best zo zijn.
Alss ze mij willen bannen gaan ze hun gang maar geef ik geen fuck omquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig doen ze maar wat ....
DTS is tot nader order gesloten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt (punten) DTS bedoel ik, maar dat ligt wat gevoelig
Mag van mij dicht blijvenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DTS is tot nader order gesloten.
Jij hebt een status aparte.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Alss ze mij willen bannen gaan ze hun gang maar geef ik geen fuck om![]()
Het is wel zuur dat mijn abbo in die tijd af liep en ik met die kut reclame zitquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Alss ze mij willen bannen gaan ze hun gang maar geef ik geen fuck om![]()
Buigen of barstenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik laat mijn mond niet snoeren door niemand in het blauw of rood
Ja dat vroeg ik me ook nog af .. tis je niet afgenomen dus ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel zuur dat mijn abbo in die tijd af liep en ik met die kut reclame zit
Dat dacht ik ook terwijl ik geen benul heb wat hoe en waarom, we mogen er niet over lullen maar ik heb wel een rare smaak er van overquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik laat mijn mond niet snoeren door niemand in het blauw of rood
Nee maar ik betaal niet meer voor Jan ....quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook nog af .. tis je niet afgenomen dus ...
Ik had laatst nog ruzie met een mod die zich hier met dingen kwam bemoeien weet niet eens meer wiequote:
Blij dat je er weer bent.. We hebben er lang om gesmeekt ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook terwijl ik geen benul heb wat hoe en waarom, we mogen er niet over lullen maar ik heb wel een rare smaak er van over
Je bent er weer,dat telt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook terwijl ik geen benul heb wat hoe en waarom, we mogen er niet over lullen maar ik heb wel een rare smaak er van over
Iets met mad toch?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had laatst nog ruzie met een mod die zich hier met dingen kwam bemoeien weet niet eens meer wie
Ach je bent er weerquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had serieus er over gedacht dat ik liever niet meer wilde posten. Maar n persoon krijgt me niet kleinquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bent.. We hebben er lang om gesmeekt ...
Juistquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had serieus er over gedacht dat ik liever niet meer wilde posten. Maar n persoon krijgt me niet klein
Jaaaa daar ben je weer!quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had serieus er over gedacht dat ik liever niet meer wilde posten. Maar n persoon krijgt me niet klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:31 schreef aloa het volgende:
Het rare is dat dts de laatste twee keer gesloten werd terwijl ik er al niet meer aan het posten was.
Maar ik heb nog steeds een onzin ban.en dm en pm ban
Ik heb die ook nog steeds hoor. Jammer ik deed graag mee met die foto ondertitel spelletjes en ik won ook nog wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Jaquote:
Ze kunnen blijkbaar geen vakantie geven voor 1 topic.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die ook nog steeds hoor. Jammer ik deed graag mee met die foto ondertitel spelletjes en ik won ook nog wel eens
Zo is dat ..quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ben je er in n keer vanaf.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Soury het volgende:
Ja dat zou cool zijn Geen DTS meer maar de rest welquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze kunnen blijkbaar geen vakantie geven voor 1 topic.
Luiheidquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze kunnen blijkbaar geen vakantie geven voor 1 topic.
En je zou mij in de steek latenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar wie gaan we dan zwaaien?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net op tijd, het zwaaitopic is bijna vol.
Deel twee wil ik niet hebben. We zie het welquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net op tijd, het zwaaitopic is bijna vol.
Nooit, ik volg jou al jaren totdat je boek in de winkel ligtquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En je zou mij in de steek laten
geregeldquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Deel twee wil ik niet hebben. We zie het wel
quote:
ik wilde deze graag kwijt ivm come backquote:
En mijn laatste woord wat ik wilde zeggen verklootquote:
Sorry.. niet aan gedacht ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En mijn laatste woord wat ik wilde zeggen verkloot
Slotje opgelostquote:
Hoe dan? of moet ik iets namens jou posten .... nu mag dag\t wel weerquote:
Nee maar dicht is dicht en ik hoef geen deel 2quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe dan? of moet ik iets namens jou posten .... nu mag dag wel weer
Dat las ik al eerderquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dicht is dicht en ik hoef geen deel 2
Dit is leuker.quote:
Waarom die @ ik ben hierquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ah ik zie dat we weer een @:Soury hebben
Ik ookquote:
Het is te grappig ik hou van die Bollywood clipsquote:
Beetje koud wel idd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef Sunsy het volgende:
Goedenavond!
Vandaag ging hier het buiten zwembad weer open. Dus na het bowlen en naar de Mac te zijn geweest, door met mijn zoontje naar het zwembad. Brr ik heb hem vanaf de kant aangemoedigd.
Ik vond het binnen al koud.quote:
Zo vroeg al ? Geen idee trouwens hoe dat vroeger wasquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef Sunsy het volgende:
Goedenavond!
Vandaag ging hier het buiten zwembad weer open. Dus na het bowlen en naar de Mac te zijn geweest, door met mijn zoontje naar het zwembad. Brr ik heb hem vanaf de kant aangemoedigd.
Zwembaden zijn al open hoor ik zou mijn evt. kinderen er graag in donderenquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vroeg al ? Geen idee trouwens hoe dat vroeger was
Ik had het over vroeger.. Als kind ging ik altijd met mn pa tussen de middag ff zwemmen.. lekker rustig en mn Pa deed dan zn trucjes van de 3-meter plankquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwembaden zijn al open hoor ik zou mijn evt. kinderen er graag in donderen
Dat is een flinkequote:
Buiten of binnen? Ik zwom buiten en dat was alles behalve leukquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het over vroeger.. Als kind ging ik altijd met mn pa tussen de middag ff zwemmen.. lekker rustig en mn Pa deed dan zn trucjes van de 3-meter plank
Kan me voorstellen dat het nog erg koud is ja! Vond je zoontje het wel leuk?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef Sunsy het volgende:
Goedenavond!
Dit wil je niet over je heen hebben idd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een flinkeIk vind tornado's altijd wel fascinerend, maar je wilt ze niet in de buurt hebben
Vrouwen zijn net orkanen!quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een flinkeIk vind tornado's altijd wel fascinerend, maar je wilt ze niet in de buurt hebben
quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net orkanen!
Als ze komen zijn ze nat en hevig.
Als ze weggaan nemen ze je huis en auto mee.
Koekkoekquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net orkanen!
Als ze komen zijn ze nat en hevig.
Als ze weggaan nemen ze je huis en auto mee.
quote:
Ja de groeten alsofquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ej Soury fijn dat je weer terug bent
Doe dan maar nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meen het ook al ben je soms een kutwijf
Vlieg opquote:
Moet je grote vleugels maken of zo'n pak aan doenquote:
Werkt dat?quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je grote vleugels maken of zo'n pak aan doen
Meestal wel rond eind april hier.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vroeg al ? Geen idee trouwens hoe dat vroeger was
Hahaha ja ik ook.quote:
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwembaden zijn al open hoor ik zou mijn evt. kinderen er graag in donderen
Ja, die wacht er al op sinds hij vorig jaar gesloten was. En nu heeft hij ook nog zijn A, B en C diploma gehaald, dus de hoge duikplank was als eerste aan de beurt. Haha!quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het nog erg koud is ja! Vond je zoontje het wel leuk?
Er staat water in het zwembad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |