Al dat geweld hoeft van mij ook niet. Heeft ook niks met de sport te maken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel hoor.
Hockey
Stanley cup riots
[ afbeelding ]
[ [url=https://images.thestar.com/gT4aNO1R890vXCLhuKEvHrOnwgo=/1200x901/smart/filters:cb(2700061000)/https://www.thestar.com/c(...)iots.jpeg]afbeelding[/url] ]
Tennisrellen Australië
[ afbeelding ]
Etc.
Bij lacrosse en curling heb je dat niet.
Beschaafde sporten.
quote:
Lokwinske.quote:
Dank je wel!quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dan ga ik @:Sunsy ook nog even feliciteren!
Alsnog van harte gefeliciteerd @:Sunsy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry hoor
Dit is niet overdreven vrouw vriendelijk zeg maar .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:19 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dank je wel!Je bent nog ruim op tijd hoor, ben vandaag jarig.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry hoor
Dit is niet overdreven vrouw vriendelijk zeg maar .......Ohja het nieuwe normaal, vooraf excuses aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:19 schreef Sunsy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:19 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Is wel lekker ja, maar ik eet niet zoveel. Met zo'n stukje taart kan ik wel een halve dag zeker doen.quote:
Maakt niks uit. Jouw taart, jouw feestje. Als je er van maar genietquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:45 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Is wel lekker ja, maar ik eet niet zoveel. Met zo'n stukje taart kan ik wel een halve dag zeker doen.
Haha dat is helemaal waar. Ga zo lekker bowlen met mijn man en kids.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:47 schreef maily het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Jouw taart, jouw feestje. Als je er van maar geniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |