Ja dat vroeg ik me ook nog af .. tis je niet afgenomen dus ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel zuur dat mijn abbo in die tijd af liep en ik met die kut reclame zit
Dat dacht ik ook terwijl ik geen benul heb wat hoe en waarom, we mogen er niet over lullen maar ik heb wel een rare smaak er van overquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik laat mijn mond niet snoeren door niemand in het blauw of rood
Nee maar ik betaal niet meer voor Jan ....quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook nog af .. tis je niet afgenomen dus ...
Ik had laatst nog ruzie met een mod die zich hier met dingen kwam bemoeien weet niet eens meer wiequote:
Blij dat je er weer bent.. We hebben er lang om gesmeekt ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook terwijl ik geen benul heb wat hoe en waarom, we mogen er niet over lullen maar ik heb wel een rare smaak er van over
Je bent er weer,dat telt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook terwijl ik geen benul heb wat hoe en waarom, we mogen er niet over lullen maar ik heb wel een rare smaak er van over
Iets met mad toch?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had laatst nog ruzie met een mod die zich hier met dingen kwam bemoeien weet niet eens meer wie
Ach je bent er weerquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had serieus er over gedacht dat ik liever niet meer wilde posten. Maar één persoon krijgt me niet kleinquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bent.. We hebben er lang om gesmeekt ...
Juistquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had serieus er over gedacht dat ik liever niet meer wilde posten. Maar één persoon krijgt me niet klein
Jaaaa daar ben je weer!quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had serieus er over gedacht dat ik liever niet meer wilde posten. Maar één persoon krijgt me niet klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:31 schreef aloa het volgende:
Het rare is dat dts de laatste twee keer gesloten werd terwijl ik er al niet meer aan het posten was.
Maar ik heb nog steeds een onzin ban.en dm en pm ban
Ik heb die ook nog steeds hoor. Jammer ik deed graag mee met die foto ondertitel spelletjes en ik won ook nog wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Jaquote:
Ze kunnen blijkbaar geen vakantie geven voor 1 topic.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die ook nog steeds hoor. Jammer ik deed graag mee met die foto ondertitel spelletjes en ik won ook nog wel eens
Zo is dat ..quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ben je er in één keer vanaf.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Soury het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met van alles. Mijn felicitatie geldt tot 2023
Ja dat zou cool zijn Geen DTS meer maar de rest welquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze kunnen blijkbaar geen vakantie geven voor 1 topic.
Luiheidquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze kunnen blijkbaar geen vakantie geven voor 1 topic.
En je zou mij in de steek latenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar wie gaan we dan zwaaien?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net op tijd, het zwaaitopic is bijna vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |