Vergeet de rumkuglen niet.quote:
Ivm met ?quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijn er nog acties van Cambuur'fans' geweest eigenlijk?
Iets met een hertenkop tochquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijn er nog acties van Cambuur'fans' geweest eigenlijk?
Ow, is andersom, dit waren de 'fans' van heerenveenquote:
Ja klopt, ze stonden voor het stadion van Cambuur.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, is andersom, dit waren de 'fans' van heerenveen
https://www.ad.nl/nederla(...)oot-gedrag~add73133/
Snel die foto maken en wegrennen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja klopt, ze stonden voor het stadion van Cambuur.
Pas op je jas.quote:
Opzich niet onverstandigquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snel die foto maken en wegrennen.
Dat is zeker waar.quote:
Bedankt alvast.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Soury het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met van alles. Mijn felicitatie geldt tot 2023
Ja hoor. Zonder fok gaat het leven ook door, gek genoegquote:
Dat is waar idd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor. Zonder fok gaat het leven ook door, gek genoeg
Goh !!!quote:
Heb je haar weer.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Soury het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met van alles. Mijn felicitatie geldt tot 2023
Jaquote:
Blij dat je er weer bent bitch.quote:
Ik vind dat een tof nummer van Elton (ik hou niet er te veel van) Maar dat ben jij ookquote:
Een maand te gaan en jij bent weer foetsiequote:
Ja tegenwoordig doen ze maar wat ....quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een maand te gaan en jij bent weer foetsie
Ik pak er genoeg,dus dat kan best zo zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een maand te gaan en jij bent weer foetsie
Geen idee waar je het over hebt (punten) DTS bedoel ik, maar dat ligt wat gevoeligquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak er genoeg,dus dat kan best zo zijn.
Alss ze mij willen bannen gaan ze hun gang maar geef ik geen fuck omquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig doen ze maar wat ....
DTS is tot nader order gesloten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt (punten) DTS bedoel ik, maar dat ligt wat gevoelig
Mag van mij dicht blijvenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DTS is tot nader order gesloten.
Jij hebt een status aparte.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Alss ze mij willen bannen gaan ze hun gang maar geef ik geen fuck om![]()
Het is wel zuur dat mijn abbo in die tijd af liep en ik met die kut reclame zitquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Alss ze mij willen bannen gaan ze hun gang maar geef ik geen fuck om![]()
Buigen of barstenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik laat mijn mond niet snoeren door niemand in het blauw of rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |