Waarom die @ ik ben hierquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ah ik zie dat we weer een @:Soury hebben
Ik ookquote:
Het is te grappig ik hou van die Bollywood clipsquote:
Beetje koud wel idd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef Sunsy het volgende:
Goedenavond!
Vandaag ging hier het buiten zwembad weer open. Dus na het bowlen en naar de Mac te zijn geweest, door met mijn zoontje naar het zwembad. Brr ik heb hem vanaf de kant aangemoedigd.
Ik vond het binnen al koud.quote:
Zo vroeg al ? Geen idee trouwens hoe dat vroeger wasquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef Sunsy het volgende:
Goedenavond!
Vandaag ging hier het buiten zwembad weer open. Dus na het bowlen en naar de Mac te zijn geweest, door met mijn zoontje naar het zwembad. Brr ik heb hem vanaf de kant aangemoedigd.
Zwembaden zijn al open hoor ik zou mijn evt. kinderen er graag in donderenquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vroeg al ? Geen idee trouwens hoe dat vroeger was
Ik had het over vroeger.. Als kind ging ik altijd met mn pa tussen de middag ff zwemmen.. lekker rustig en mn Pa deed dan zn trucjes van de 3-meter plankquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwembaden zijn al open hoor ik zou mijn evt. kinderen er graag in donderen
Dat is een flinkequote:
Buiten of binnen? Ik zwom buiten en dat was alles behalve leukquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het over vroeger.. Als kind ging ik altijd met mn pa tussen de middag ff zwemmen.. lekker rustig en mn Pa deed dan zn trucjes van de 3-meter plank
Kan me voorstellen dat het nog erg koud is ja! Vond je zoontje het wel leuk?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef Sunsy het volgende:
Goedenavond!
Dit wil je niet over je heen hebben idd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een flinkeIk vind tornado's altijd wel fascinerend, maar je wilt ze niet in de buurt hebben
Vrouwen zijn net orkanen!quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een flinkeIk vind tornado's altijd wel fascinerend, maar je wilt ze niet in de buurt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |