Jij begrijpt echt ook niks, hè.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is gewoon een looser die JohanWij zijn veel beter!!!
![]()
![]()
![]()
hahaha
Volgende keer als we hem dronken tegekomen duwen we lekker een fietspomp bij hem naar binnen
hahaha
Wat dacht je van dezequote:Op vrijdag 29 april 2022 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Jij begrijpt echt ook niks, hè.
Misschien zou je nog wat niet grappige plaatjes kunnen posten
Ik zal het aan het OM doorgeven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:17 schreef Accordtje het volgende:
Dat anderen blijkbaar alles voor zoete koek aannemen moeten ze zelf weten. Als je niet zelf in staat bent om uitspraken van andere mensen op waarde te schatten en je neemt er aanstoot aan: er zijn meerdere tv zenders/programma's. Bevalt iets je niet, zet 'm ergens anders op.
Nog steeds niet relevant ookal is dit voor de 8ste keer ofzo gepostquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat dacht je van dezehahaha
[ afbeelding ]
hahaha
lol
Wellicht overschat je de capaciteiten van het VI-publiek een weinig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat staat letterlijk in de eerste zin van het artikel hè?
Heftig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom wordt Helene nu bedreigd dan![]()
https://www.nu.nl/media/6(...)l#coral_talk_wrapper
Ik kan van afstand al ruiken dat jij een vreselijk zuur wijf bent.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Redelijk
Maar je moet het in de tijdsgeest zien..
Is toch lachen, man!
Dat is een reden. Een vrij absurde natuurlijk, maar dat vind ik persoonlijk van de meeste redenen om iemand te bedreigen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat ze soms aan tafel zit met Johan Derks. Dat is toch geen reden?
Het karakter Noek niet kennen op FOK!quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik kan van afstand al ruiken dat jij een vreselijk zuur wijf bent.
Liever niet nee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het karakter Noek niet kennen op FOK!
Nee dit is een basische oplossing.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Rustig aan, Johan. Steek nog een sigaar op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb je een kaarsje voor haar gebrand of in haar gestoken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback.
Komt omdat ik je moeder ken.
De Xenos heeft geen geurkaars meer over.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je een kaarsje voor haar gebrand of in haar gestoken?
Ik dacht dat de Xenos failliet wasquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
De Xenos heeft geen geurkaars meer over.
Zo ruikt hij zijn moeder van een afstand
Bedankt dat je me attendeert op de kwaliteitspost van @Captain_Jack_Sparrowquote:
Nee, manquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Xenos failliet was
Wtfquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:35 schreef luxerobots het volgende:
Geenstijl heeft een fragment uit Jinek geplaatst waarin Eva Jinek aan Sjaak Polak vraagt om de anekdote met de massagetafel. Sjaak Polak vertelt vervolgens hoe hij samen met Ricky van den Bergh Obodai met tape aan de massagetafel bond en daarna een hete balsem op zijn kringspier smeerde.
Iedereen lachen natuurlijk...
https://www.geenstijl.nl/(...)kamerhumor/#comments
Zat ook al in deel 3 van dit topic toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:35 schreef luxerobots het volgende:
Geenstijl heeft een fragment uit Jinek geplaatst waarin Eva Jinek aan Sjaak Polak vraagt om de anekdote met de massagetafel. Sjaak Polak vertelt vervolgens hoe hij samen met Ricky van den Bergh Obodai met tape aan de massagetafel bond en daarna een hete balsem op zijn kringspier smeerde.
Iedereen lachen natuurlijk...
https://www.geenstijl.nl/(...)kamerhumor/#comments
Die is al een tijdje dood hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Komt door @:PS. zijn moeders
Er wordt helemaal geen deelname aan een debat verwacht. Het enige wat men verwacht is excuses. Dat is geen debat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Precies. Verongelijkt weglopen in plaats van deel te nemen aan het maatschappelijk debat dat je zelf aangewakkerd hebt.
Niet bepaald de eerste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |