quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Noek het volgende:
De eerste dronken gast die ik zie liggen op straat, duw ik een fietspomp in zn kont en je moet het in de tijdsgeest zien dus ik zal het zeker sharen op Tik Tok en op mn stories.
Ha-ha
Of zijn zulke dingen alleen heel grappig als het in een poes gaat?
Op het dak van een basisschool vind ik niet echt een rare plek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ook nooit wakker geworden op een vreemde plek met rare voorwerpen in de buurt?
Hij had ook kunnen afwachten inderdaad, dus hij heeft die keuze zelf gemaakt, dat klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:49 schreef capricia het volgende:
Hij heeft zichzelf dus gecanceld.
De beste man had gewoon een keuze. Nou niet doen alsof hij het slachtoffer is.
Hij beklaagde zich over "woke cultuur". Hij ziet zichzelf zo bezien wel als slachtoffer. Althans, als we dat serieus nemen. Kan ook gewoon een excuus voor de bühne zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:55 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen afwachten inderdaad, dus hij heeft die keuze zelf gemaakt, dat klopt.
Ik betwijfel overigens of hij zichzelf als slachtoffer ziet hoor. Hij zat er nog omdat de Mol 'm aan z'n contract heeft gehouden. Het enige waar hij misschien zelf geen rekening mee gehouden had is dat hij zichzelf zo'n beetje overal tot persona non grata heeft gebombardeerd. Daar heeft ie zich wel mee in de vingers gesneden.
Zelfs Helene heeft bedreigingen ontvangen, dus hoezo vrijwillig opgestapt?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:55 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen afwachten inderdaad, dus hij heeft die keuze zelf gemaakt, dat klopt.
Ik betwijfel overigens of hij zichzelf als slachtoffer ziet hoor. Hij zat er nog omdat de Mol 'm aan z'n contract heeft gehouden. Het enige waar hij misschien zelf geen rekening mee gehouden had is dat hij zichzelf zo'n beetje overal tot persona non grata heeft gebombardeerd. Daar heeft ie zich wel mee in de vingers gesneden.
Johan is enkel slachtoffer in deze.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zelfs Helene heeft bedreigingen ontvangen, dus hoezo vrijwillig opgestapt?
Afwachten? Alle sponsoren lopen weg, das woke, met je grote bek iemand veroordelen en kapot maken.
Die man heeft zelf geen keuze gehad.
Types als Derksen doen niet veel anders dan lekker controversiële zaken de ether in slingeren om vervolgens heel hard in de slachtofferrol te kruipen als ze weerwoord of kritiek over zich heen krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij beklaagde zich over "woke cultuur". Hij ziet zichzelf zo bezien wel als slachtoffer. Althans, als we dat serieus nemen. Kan ook gewoon een excuus voor de bühne zijn.
Graag ook op FOK! posten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Noek het volgende:
De eerste dronken gast die ik zie liggen op straat duw ik een fietspomp in zn kont en je moet het in de tijdsgeest zien dus ik zal het zeker sharen op Tik Tok en op mn stories.
Ha-ha
Nee. Wel op een vreemde plek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ook nooit wakker geworden op een vreemde plek met rare voorwerpen in de buurt?
Nog erger dan Poetin is-ie, hè.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Johan is enkel slachtoffer in deze.
Het overkwam hem. Zelf geen inbreng gehad.
Het is niet gebeurd. Dus in beide gevallen niet grappig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Noek het volgende:
De eerste dronken gast die ik zie liggen op straat duw ik een fietspomp in zn kont en je moet het in de tijdsgeest zien dus ik zal het zeker sharen op Tik Tok en op mn stories.
Ha-ha
Dat staat letterlijk in de eerste zin van het artikel hè?quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom wordt Helene nu bedreigt dan![]()
https://www.nu.nl/media/6(...)l#coral_talk_wrapper
Will do!quote:
Precies. Verongelijkt weglopen in plaats van deel te nemen aan het maatschappelijk debat dat je zelf aangewakkerd hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Types als Derksen doen niet veel anders dan lekker controversiële zaken de ether in slingeren om vervolgens heel hard in de slachtofferrol te kruipen als ze weerwoord of kritiek over zich heen krijgen.
Redelijk vreemde vergelijking, daar in dit verhaal niemand iets in zich gestoken heeft gekregen en er geen beelden van zijn op social media en die dronken gast je niet zelf uitgenodigd heeft en je de daad pleegt en daar geen seconde spijt van hebt en de boel wil delen om de lachers op je hand te krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Noek het volgende:
Ha-ha
Het is gewoon een looser die Johanquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Precies. Verongelijkt weglopen in plaats van deel te nemen aan het maatschappelijk debat dat je zelf aangewakkerd hebt.
Niet bepaald de eerste keer.
Dat plaatje wat ik hier zag over de stok tussen de spaken is inderdaad heel treffendquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Types als Derksen doen niet veel anders dan lekker controversiële zaken de ether in slingeren om vervolgens heel hard in de slachtofferrol te kruipen als ze weerwoord of kritiek over zich heen krijgen.
Omdat ze soms aan tafel zit met Johan Derks. Dat is toch geen reden?quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat staat letterlijk in de eerste zin van het artikel hè?
Redelijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Redelijk vreemde vergelijking, daar in dit verhaal niemand iets in zich gestoken heeft gekregen en er geen beelden van zijn op social media en die dronken gast je niet zelf uitgenodigd heeft en je de daad pleegt en daar geen seconde spijt van hebt en de boel wil delen om de lachers op je hand te krijgen.
En nog wel een reden of 10 waarom dit een bijzonder slechte vergelijking is
ze wordt niet bedreigtquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom wordt Helene nu bedreigt dan![]()
https://www.nu.nl/media/6(...)l#coral_talk_wrapper
Gaat het, René?quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is gewoon een looser die JohanWij zijn veel beter!!!
![]()
![]()
![]()
hahaha
Volgende keer als we hem dronken tegekomen duwen we lekker een fietspomp bij hem naar binnen
hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |